MP intervju: Peter Pirc – Moje Kartice

Aplikacija Moje Kartice, ki zadnje čase žanje veliko pozornosti med slovenskimi uporabniki pametnih mobilnikov in tabličnih računalnikov, je nastala iz povsem praktičnega razloga. Iz kakšnega, si preberite v novem MP intervjuju s Petrom Pircem.
MP intervju: Peter Pirc - Moje Kartice

MP intervju: Peter Pirc – Moje Kartice (Vir slike: Mojekartice.si)

Zaradi številnih članskih izkaznic in kartic ugodnosti so naše denarnice predebele. Razvili ste mobilno aplikacijo Moje Kartice, ki rešuje prav omenjeni problem. Na kratko nam opišite svoj produkt.

Z aplikacijo Moje Kartice si v digitalno obliko shranimo plastične kartice (članske kartice, kartice zvestobe …), ki so opremljene s črtno kodo. Preprosto s telefonom preberemo in shranimo črtno kodo v aplikacijo namesto fizične kartice, ki tako lahko ostane doma v predalu. Naslednjič pokažemo kartico, ki jo prikaže aplikacija.

Kako ste prišli do ideje?

Ideja se je razvila čisto iz družinskih potreb – zbiramo točke in ugodnosti. Velikokrat, ko pride do vprašanja: ”Imate našo kartico?”, se je odgovor glasil: ”Ja, doma v predalu!” – sedaj se to ne dogaja več. Telefon imamo vedno pri roki.

Drugi razlog je seveda v priročnosti, danes nas ima namreč večina med deset in petnajst kartic najrazličnejših programov in take količine ne moremo več nositi v denarnici.

Kakšen je poslovni model aplikacije Moje Kartice? Ali je potrebno za njeno uporabo plačati?

Trenutno je rešitev tako za ponudnike kot za končne uporabnike brezplačna. V testiranju so nove storitve za ponudnike, za te pričakujemo, da bodo omogočale prihodke.

Spletna stran mojekartice.si
Logotip Moje kartice

Aplikacija Moje Kartice je med uporabniki pametnih mobilnikov že zelo poznana. S katerimi težavami ste se soočali na začetku svoje podjetniške poti?

Moje Kartice so “polnočni” projekt, se pravi, da čez dan delamo na projektih, ki nam omogočajo preživetje, večere pa investiramo v prihodnost.

Ali ste za vstop v podjetništvo pridobivali kakšna podjetniška znanja ali ste se zanašali le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Kot sem omenil že prej, so Moje Kartice še vedno večerni projekt. Veliko znanj s področja podjetništva, predvsem razvoja produkta, smo dobili v startup šoli Hekovnik, ostalo pa seveda iz knjig in člankov z interneta.

Za to, da so Moje Kartice zaživele, ste morali poskrbeti tudi za marketing, promocijo ipd., hkrati pa ste morali skrbeti za posodobitve in izboljšave aplikacije. Ali ste vse to opravili sami ali imate za seboj ekipo sodelavcev? Na kratko nam jih predstavite.

V ekipi je moja žena Nina, ki skrbi za testiranje, projektno in produktno vodenje. Celostno podobo je pripravil Tomaž Mušič iz studia Marioana, s katerim že vrsto let sodelujemo na različnih projektih, brez njega ne bi šlo. Sam pa skrbim za tehnični del projekta.

Vsa promocija je osnovana na internetu, pridno skrbimo za spletno stran, Facebook skupnost, redno odgovarjamo na vprašanja uporabnikov. Dela kar ne zmanjka. K promociji so pripomogli tudi razni članki v medijih s področja tehnologij in seveda pozitivne kritike uporabnikov.

Koliko prenosov aplikacije ste do sedaj zabeležili? Kdo izvede več prenosov – Android ali iOS uporabniki?

Bližamo se številki 20.000! Android je v veliki prednosti, res pa je, da smo iOS verzijo izdali šele letos. Tudi statistika govori, da je v Sloveniji Android naprav kar nekajkrat več kot iOS. Ponosni smo tudi na visoko zvestobo uporabnikov, ta je ključna za finančno uspešnost celotne rešitve. Upamo, da nam kmalu uspe podpreti še Windows Phone.

Kakšen je odziv prodajalcev, ko morajo namesto s kartic črtne kode odčitati z mobilnih telefonov? Ali se pojavljajo težave in če ja, kakšne so?

Pred letom je bilo kar nekaj začudenih obrazov, ko so prodajalci namesto kartice v roke dobili mobilnik. Danes tega začudenja v večini primerov ni več.

Obstaja tehnična ovira, ki izvira čisto iz fizikalnih lastnosti. Ta preprečuje t. i. laserskim čitalcem branje z LCD ekranov, zato tam, kjer nimajo ustreznih čitalcev, branje ne uspe. O tem skušamo obvestiti uporabnike, da ne bi prihajalo do slabe volje. To oviro se reši z ročnim vpisovanjem kode ali iskanjem po nazivu. Kar nekaj trgovcev se je že lotilo zamenjave problematičnih čitalcev z ustreznimi, ostajajo pa nekateri, ki “prisegajo” na plastiko.

Z aplikacijo Moje Kartice ste lani sodelovali na tekmovanju M:AppFest 2012 in dosegli odlično tretje mesto. Za nagrado ste prejeli potovanje v Silicijevo dolino in izobraževanje v organizaciji zavoda Hekovnik. Na kratko nam opišite svojo izkušnjo.

M:AppFest in vse povezano z njim je bila izjemna izkušnja, morda bi le Mobitel lahko bolje uporabil tekmovanje za svoj PR.

V Hekovniku smo se srečali predvsem s poslovno platjo: s trgi, strankami, z različnimi metodologijami, lean pristopom … Osebno mi je največ pomenila izmenjava izkušenj z ostalimi ekipami in seveda “hekovnikovci” samimi. Pred dobrim mesecem sva se s Tomažem vrnila iz San Francisca. Zabavno je bilo že samo bivanje v Slovenski startup hiši, vsi spremljajoči dogodki, npr. meetup skupine, obisk velikanov Silicijeve doline, računalniškega muzeja … pa so nama dali obilo novih znanj.

Glede na to, da ste kot podjetnik gotovo doživeli že marsikaj, me zanima, katerih napak zagotovo ne bi ponovili, če bi lahko začeli še enkrat?

Če bi lahko začel še enkrat, bi bolje poslušal intuicijo. Vsaj v mladih letih ne smete popustiti racionalnemu razmišljanju, da zaduši kreativni, brezglavi um. Vsekakor bi večkrat uporabil nasvet Jeffa Bezzosa t. i. “Regret Minimization Framework”.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Trenutno delam na velikem projektu za podjetje Pixi Software, lansko leto smo bili med 50 najhitreje rastočimi IT podjetji v Nemčiji. S koncem aprila končamo prvi mejnik, po tem upam, da bom lahko več časa posvetil rešitvi Moje Kartice. Za letos je naš največji cilj: vzpostavitev storitev za mala in srednje podjetja.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Še kratek nasvet za vse tiste, ki želijo uspeti s svojo aplikacijo, pa ne vedo, kako začeti?

Idejo predstavi kolegom, znancem, strokovnjakom iz branže, preveri trg in konkurenco … Ko imaš občutek, da je ideja dodelana, prični z MVP produktom. K sodelovanju vedno povabi oblikovalce, mojstre za uporabniško izkušnjo (UX). Testiraj s pravimi uporabniki in prisluhni njihovim mnenjem. Lansiraj čim hitreje, če ne gre, poskusi z drugo idejo! Če ima kakšen bralec konkretno vprašanje, smo vedno na razpolago!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje