BLOG MARKETING DELAVNICA

MP intervju: Peter Pirc – Moje Kartice

Aplikacija Moje Kartice, ki zadnje čase žanje veliko pozornosti med slovenskimi uporabniki pametnih mobilnikov in tabličnih računalnikov, je nastala iz povsem praktičnega razloga. Iz kakšnega, si preberite v novem MP intervjuju s Petrom Pircem.
MP intervju: Peter Pirc - Moje Kartice

MP intervju: Peter Pirc – Moje Kartice (Vir slike: Mojekartice.si)

Zaradi številnih članskih izkaznic in kartic ugodnosti so naše denarnice predebele. Razvili ste mobilno aplikacijo Moje Kartice, ki rešuje prav omenjeni problem. Na kratko nam opišite svoj produkt.

Z aplikacijo Moje Kartice si v digitalno obliko shranimo plastične kartice (članske kartice, kartice zvestobe …), ki so opremljene s črtno kodo. Preprosto s telefonom preberemo in shranimo črtno kodo v aplikacijo namesto fizične kartice, ki tako lahko ostane doma v predalu. Naslednjič pokažemo kartico, ki jo prikaže aplikacija.

Kako ste prišli do ideje?

Ideja se je razvila čisto iz družinskih potreb – zbiramo točke in ugodnosti. Velikokrat, ko pride do vprašanja: ”Imate našo kartico?”, se je odgovor glasil: ”Ja, doma v predalu!” – sedaj se to ne dogaja več. Telefon imamo vedno pri roki.

Drugi razlog je seveda v priročnosti, danes nas ima namreč večina med deset in petnajst kartic najrazličnejših programov in take količine ne moremo več nositi v denarnici.

Kakšen je poslovni model aplikacije Moje Kartice? Ali je potrebno za njeno uporabo plačati?

Trenutno je rešitev tako za ponudnike kot za končne uporabnike brezplačna. V testiranju so nove storitve za ponudnike, za te pričakujemo, da bodo omogočale prihodke.

Spletna stran mojekartice.si
Logotip Moje kartice

Aplikacija Moje Kartice je med uporabniki pametnih mobilnikov že zelo poznana. S katerimi težavami ste se soočali na začetku svoje podjetniške poti?

Moje Kartice so “polnočni” projekt, se pravi, da čez dan delamo na projektih, ki nam omogočajo preživetje, večere pa investiramo v prihodnost.

Ali ste za vstop v podjetništvo pridobivali kakšna podjetniška znanja ali ste se zanašali le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Kot sem omenil že prej, so Moje Kartice še vedno večerni projekt. Veliko znanj s področja podjetništva, predvsem razvoja produkta, smo dobili v startup šoli Hekovnik, ostalo pa seveda iz knjig in člankov z interneta.

Za to, da so Moje Kartice zaživele, ste morali poskrbeti tudi za marketing, promocijo ipd., hkrati pa ste morali skrbeti za posodobitve in izboljšave aplikacije. Ali ste vse to opravili sami ali imate za seboj ekipo sodelavcev? Na kratko nam jih predstavite.

V ekipi je moja žena Nina, ki skrbi za testiranje, projektno in produktno vodenje. Celostno podobo je pripravil Tomaž Mušič iz studia Marioana, s katerim že vrsto let sodelujemo na različnih projektih, brez njega ne bi šlo. Sam pa skrbim za tehnični del projekta.

Vsa promocija je osnovana na internetu, pridno skrbimo za spletno stran, Facebook skupnost, redno odgovarjamo na vprašanja uporabnikov. Dela kar ne zmanjka. K promociji so pripomogli tudi razni članki v medijih s področja tehnologij in seveda pozitivne kritike uporabnikov.

Koliko prenosov aplikacije ste do sedaj zabeležili? Kdo izvede več prenosov – Android ali iOS uporabniki?

Bližamo se številki 20.000! Android je v veliki prednosti, res pa je, da smo iOS verzijo izdali šele letos. Tudi statistika govori, da je v Sloveniji Android naprav kar nekajkrat več kot iOS. Ponosni smo tudi na visoko zvestobo uporabnikov, ta je ključna za finančno uspešnost celotne rešitve. Upamo, da nam kmalu uspe podpreti še Windows Phone.

Kakšen je odziv prodajalcev, ko morajo namesto s kartic črtne kode odčitati z mobilnih telefonov? Ali se pojavljajo težave in če ja, kakšne so?

Pred letom je bilo kar nekaj začudenih obrazov, ko so prodajalci namesto kartice v roke dobili mobilnik. Danes tega začudenja v večini primerov ni več.

Obstaja tehnična ovira, ki izvira čisto iz fizikalnih lastnosti. Ta preprečuje t. i. laserskim čitalcem branje z LCD ekranov, zato tam, kjer nimajo ustreznih čitalcev, branje ne uspe. O tem skušamo obvestiti uporabnike, da ne bi prihajalo do slabe volje. To oviro se reši z ročnim vpisovanjem kode ali iskanjem po nazivu. Kar nekaj trgovcev se je že lotilo zamenjave problematičnih čitalcev z ustreznimi, ostajajo pa nekateri, ki “prisegajo” na plastiko.

Z aplikacijo Moje Kartice ste lani sodelovali na tekmovanju M:AppFest 2012 in dosegli odlično tretje mesto. Za nagrado ste prejeli potovanje v Silicijevo dolino in izobraževanje v organizaciji zavoda Hekovnik. Na kratko nam opišite svojo izkušnjo.

M:AppFest in vse povezano z njim je bila izjemna izkušnja, morda bi le Mobitel lahko bolje uporabil tekmovanje za svoj PR.

V Hekovniku smo se srečali predvsem s poslovno platjo: s trgi, strankami, z različnimi metodologijami, lean pristopom … Osebno mi je največ pomenila izmenjava izkušenj z ostalimi ekipami in seveda “hekovnikovci” samimi. Pred dobrim mesecem sva se s Tomažem vrnila iz San Francisca. Zabavno je bilo že samo bivanje v Slovenski startup hiši, vsi spremljajoči dogodki, npr. meetup skupine, obisk velikanov Silicijeve doline, računalniškega muzeja … pa so nama dali obilo novih znanj.

Glede na to, da ste kot podjetnik gotovo doživeli že marsikaj, me zanima, katerih napak zagotovo ne bi ponovili, če bi lahko začeli še enkrat?

Če bi lahko začel še enkrat, bi bolje poslušal intuicijo. Vsaj v mladih letih ne smete popustiti racionalnemu razmišljanju, da zaduši kreativni, brezglavi um. Vsekakor bi večkrat uporabil nasvet Jeffa Bezzosa t. i. “Regret Minimization Framework”.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Trenutno delam na velikem projektu za podjetje Pixi Software, lansko leto smo bili med 50 najhitreje rastočimi IT podjetji v Nemčiji. S koncem aprila končamo prvi mejnik, po tem upam, da bom lahko več časa posvetil rešitvi Moje Kartice. Za letos je naš največji cilj: vzpostavitev storitev za mala in srednje podjetja.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Še kratek nasvet za vse tiste, ki želijo uspeti s svojo aplikacijo, pa ne vedo, kako začeti?

Idejo predstavi kolegom, znancem, strokovnjakom iz branže, preveri trg in konkurenco … Ko imaš občutek, da je ideja dodelana, prični z MVP produktom. K sodelovanju vedno povabi oblikovalce, mojstre za uporabniško izkušnjo (UX). Testiraj s pravimi uporabniki in prisluhni njihovim mnenjem. Lansiraj čim hitreje, če ne gre, poskusi z drugo idejo! Če ima kakšen bralec konkretno vprašanje, smo vedno na razpolago!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje