Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.
Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.
Če ste mnenja, da je marketing le mešanje megle, ki povzroča zgolj stroške, njegove učinkovitosti pa se ne da dokazati, boste na letošnji Fanfari ugotovili nasprotno. »Časov, ko smo marketing enačili z vedeževanjem… pardon, oglaševanjem, je konec. Danes se vsaka investicija v marketing začne in konča pri podatkih in projekcijah,« pravi Fedja Hvastija, vodja strategije v podjetju FrodX in eden izmed govorcev letošnje Fanfare.
Na odru se mu bodo pridružili tudi Damjan Obal (Edgar), Tina Cipot (Lidl), Špela Žorž (Grey Ljubljana), Tonči Klarič (Proximity Zagreb) in drugi marketinški strokovnjaki.
S primeri iz prakse bodo predstavili, da se učinkovit marketing kaže v uspešnem prepletu na prvi pogled nezdružljivih plati – analitične in kreativne. Marketing je kreativno ustvarjanje, njegovo učinkovitost pa lahko dokažemo v številkah. Je umetnost v številkah.
Med predavanji bosta vzporedno potekali tudi dve praktični delavnici, ob zaključku dneva pa sledi sprostitev na uradnem afterpartyju, Funfari.