MiniMAX: Trgovina in zaloge
Seminar je namenjen vsem, ki:
- pričenjate z uporabo modula Zaloge,
- modul uporabljate že nekaj časa, vendar še niste bili na začetnem izobraževanju in imate določena vprašanja,
- uvajate novega sodelavca, ki bi ga radi čim prej vpeljali v delo.
Dnevni red:
- Na kaj moramo biti pozorni pri in pred začetkom obdelave zalog?
- Kakšen je sistem vrednotenja zalog v programu miniMAX?
- Katere vrste prometa zalog obdelujemo znotraj modula zaloge?
- Zakaj povezujemo prejete račune z zalogami?
- Kakšne možnosti imamo pri vnosu izdanih računov v povezavi z zalogami?
- Kakšne možnosti imamo pri vnosu zalog v povezavi z izdanimi računi?
- Kako poenostavimo in avtomatiziramo proces zalog s pomočjo prejetih in izdanih naročil?
- Kako uporabljamo sestavnico na artiklu?
- Za katere vrste proizvodnje je smiselna uporaba sestavnice, za katere pa ročni vnos porabe materiala?
- Kdaj in kako pričnemo s pripravo in vnosom inventure?
- Kako lahko uporabimo promet inventure za vnos porabe zalog?
- Kako pripravimo zakonsko potrebne trgovinske evidence s pomočjo vrednostne maloprodaje?