
13. Start-up Cafe. (Vir slike: Coinvest; FB)
Na kakšen način so mediji del slovenskega podjetniškega ekosistema?
Kako naj se startup podjetja približajo novinarjem?
Kako v Sloveniji postati podjetniška medijska zvezda in kaj to pomeni za razvoj podjetja?
Zakaj in kdaj je PR pomemben za startup podjetja?
Tudi mediji so lahko vitka in agilna zagonska podjetja v iskanju poslovnega modela. Tokrat bomo spoznali snovalce slovenskega medijskega prostora, ki pokrivajo področje zagonskega podjetništva in razvoja tehnologij, ter podpirajo podjetništvo na različne načine. Vabljeni, da se nam pridružite na 13. Start-up cafeju
V sredo, 4. junija 2014, od 7.30 do 10.00 v kavarni Sputnik v Ljubljani.
Ob 8.00 bomo z gosti in moderatorko Jasno Rus iskali odgovore na vprašanja o medijih, PR strategijah in dobrih praksah startup podjetij. Z nami bodo:
Borut Borštnik iz Zavoda mladi podjetnik, ki nas kot organizacija in medij od leta 2007 izobražuje o novostih in trendih na področju podjetništva;
Aljoša Domijan, investicijski podpornik Trombe, Agencije za promocijo znanosti, kreativnosti in inovativnosti z vizijo predstavljanja vrhunskih slovenskih dosežkov in spoznanj;
Iztok Hočevar, izvršni urednik spletne platforme o podjetništvu, izobraževanju in karieri Startaj.si, ki ves čas išče »the next big thing«. Ste to vi?