V današnjem času se večinoma vsak posameznik, organizacija ali podjetje srečuje z mediji ali z njimi sodeluje. In ravno uspešno sodelovanje z mediji vodi k večji prepoznavnosti podjetja v javnosti, hkrati pa lahko tako dosežemo tudi večji uspeh. To delovanje je zelo kompleksno,
saj ne zahteva le razumevanja dela novinarjev, pisanja dobrih napovedi
in sporočil za javnost, temveč tudi komuniciranje v krizi, obvladovanje
poslovnega bontona in učinkovite komunikacije že ob prvem stiku z
novinarji. Nekatera podjetja imajo za sodelovanje z mediji zaposlene
prav določene osebe, piarovce, druga to funkcijo združujejo s funkcijo
svetovalca, tajnice oziroma poslovne asistentke, v spet tretjih pa to
nalogo opravlja kar manager sam.
Namen konference je predstaviti, kako lahko dobro in uspešno sodelujete z mediji, kaj je treba poznati in kako delovati za doseganje zastavljenih ciljev. Namenjena je vsem, ki imate kakršenkoli stik z mediji:
piarovcem, izkušenim ali tistim, ki v tem poklicu šele začenjajo, pa
tudi direktorjem, zaposlenim v marketingu, svetovalcem in poslovnim
asistentkam, iz javne uprave, vlade ali gospodarskih družb.
– Spoznali bomo, kako delujejo novinarji in uredniki ter o čem poročajo. Kako lahko podjetja in mediji delujejo vzajemno?
– Kako lahko dolgoročno in z zaupanjem ustvarite odnos in dobro sodelovanje z mediji?
– Kaj mora imeti vsak piarovec ali organizacija za dobro sodelovanje z mediji? Katere so najpogostejše napake, ki jih vidijo novinarji? Kako so organizirani in delujejo vladni piarovci?
– Kako ravnati v krizi kot enem od pomembnih dejavnikov, s katerim si lahko v sekundi zapravite ugled. Ali ste pripravljeni na krizo?
– Če nimate piarovca ali če potrebujete dodatno pomoč, kako vam lahko pomagajo agencije pri odnosih z javnostmi? Pri vsem tem ima pomembno vlogo tudi graditev dobrih odnosov in lobiranje.
V enem dnevu boste srečali vrhunske in priznane strokovnjake in slišali konkretne izkušnje iz prakse,
ki vam bodo v pomoč pri vašem delu in tudi pri dopolnjevanju svojega
znanja ali pravilnem sodelovanju z mediji – preden bo prepozno!
Na dan konference bo izšla tudi knjiga Kako uspešno sodelovati z mediji – priročnik za vsakogar, avtorice mag. Andreje Jernejčič, ki jo bodo prejeli udeleženci konference. Izid knjige s pomembnimi navodili za odnose z mediji bomo tudi svečano proslavili ob koncu konference z okroglo mizo z naslovom Manager – piarovec – novinar – zakaj nastajajo težave, na kateri boste slišali mnenja znanih Slovencev, ki se ukvarjajo z mediji. |
Vljudno vabljeni!