Uspešno sodelovanje z mediji

Obvladanje uspešnega sodelovanja z mediji zahteva kompleksno znanje. Pridobite ga in začnite uporabljati pri svojem delu!

Kdaj 06.06.2007 od 11:00 do 21:00
Kje GH Union - Srebrni salon, Miklošičeva 1, Ljubljana
Koledar

V današnjem času se večinoma vsak posameznik, organizacija ali podjetje srečuje z mediji ali z njimi sodeluje. In ravno uspešno sodelovanje z mediji vodi k večji prepoznavnosti podjetja v javnosti, hkrati pa lahko tako dosežemo tudi večji uspeh. To delovanje je zelo kompleksno,
saj ne zahteva le razumevanja dela novinarjev, pisanja dobrih napovedi
in sporočil za javnost, temveč tudi komuniciranje v krizi, obvladovanje
poslovnega bontona in učinkovite komunikacije že ob prvem stiku z
novinarji. Nekatera podjetja imajo za sodelovanje z mediji zaposlene
prav določene osebe, piarovce, druga to funkcijo združujejo s funkcijo
svetovalca, tajnice oziroma poslovne asistentke, v spet tretjih pa to
nalogo opravlja kar manager sam.

Namen konference je predstaviti, kako lahko dobro in uspešno sodelujete z mediji, kaj je treba poznati in kako delovati za doseganje zastavljenih ciljev. Namenjena je vsem, ki imate kakršenkoli stik z mediji:
piarovcem, izkušenim ali tistim, ki v tem poklicu šele začenjajo, pa
tudi direktorjem, zaposlenim v marketingu, svetovalcem in poslovnim
asistentkam, iz javne uprave, vlade ali gospodarskih družb.

– Spoznali bomo, kako delujejo novinarji in uredniki ter o čem poročajo. Kako lahko podjetja in mediji delujejo vzajemno?
– Kako lahko dolgoročno in z zaupanjem ustvarite odnos in dobro sodelovanje z mediji?
– Kaj mora imeti vsak piarovec ali organizacija za dobro sodelovanje z mediji? Katere so najpogostejše napake, ki jih vidijo novinarji? Kako so organizirani in delujejo vladni piarovci?
– Kako ravnati v krizi kot enem od pomembnih dejavnikov, s katerim si lahko v sekundi zapravite ugled. Ali ste pripravljeni na krizo?
– Če nimate piarovca ali če potrebujete dodatno pomoč, kako vam lahko pomagajo agencije pri odnosih z javnostmi? Pri vsem tem ima pomembno vlogo tudi graditev dobrih odnosov in lobiranje

V enem dnevu boste srečali vrhunske in priznane strokovnjake in slišali konkretne izkušnje iz prakse,
ki vam bodo v pomoč pri vašem delu in tudi pri dopolnjevanju svojega
znanja ali pravilnem sodelovanju z mediji – preden bo prepozno!

Na dan konference bo izšla tudi knjiga Kako uspešno sodelovati z mediji – priročnik za vsakogar, avtorice mag. Andreje Jernejčič,
ki jo bodo prejeli udeleženci konference. Izid knjige s pomembnimi
navodili za odnose z mediji bomo tudi svečano proslavili ob koncu
konference z okroglo mizo z naslovom Manager
piarovec – novinar – zakaj nastajajo težave
, na kateri boste slišali mnenja znanih Slovencev, ki se ukvarjajo z mediji.


Vljudno vabljeni!

   

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Več >

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Več >

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Več >

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Več >

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Več >

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Več >

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Več >

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Več >

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Več >

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Več >

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki