“Zakaj nekatere marketinške aktivnosti prinašajo rezultate, druge pa ne?”
Marketinški direktorji
in vsi, ki želite povečati prodajo in dobiček!
Tudi z manj denarja je možno priti do boljših rezultatov, možno
je prehiteti konkurenco, prodati več, zaslužiti več. Samo vedeti
je potrebno kako, vedeti morate kaj v marketingu in prodaji deluje
in kaj ne.
Sedaj lahko izkoristite znanje svetovne marketinške avtoritete,
gospoda s 48 leti marketinških izkušenj, gospoda, ki je bil izbran
med 50 ljudi, ki so odločilno vplivali na razvoj marketinga.
Ste se že kdaj spraševali:
- koliko denarja bi morali porabiti za marketing,
- kateri medij uporabiti, da boste najučinkoviteje dosegli zastavljene
cilje, - kateri televizijski oglasi delujejo,
- kako do idej,
- zakaj mnoge ideje ne delujejo in katere delujejo,
- katera elektronska pošta daje najvišje odzive,
- katere dele oglasa ljudje najprej pogledamo,
- kako ljudi prepričati, da ste res dobri,
- kaj napisati na kuverto in kaj vstaviti v kuverto,
- kako dolg naj bo vaš tekst,
- koliko elementov naj ima vaš mailing,
- kdaj z raznimi triki, dodatki dosežete učinek.
Če ste, naj vam povem,
da vam bo g. Drayton Bird natančno odgovoril na vsa zgoraj zastavljena
vprašanja.
In to s primeri!
Z res pravo parado 47 primerov iz praktično vseh panog vam bo Drayton
pokazal, kako lahko tudi vi povečate prodajo in dobiček. In primere
boste analizirali skupaj z velikanom svetovnega marketinga!
Drayton vam bo pokazal, kaj deluje in zakaj deluje. Povedal vam
bo, zakaj je bilo posamezno besedilo pripravljeno tako, kot je bilo
pripravljeno. Pokazal vam bo teste pred in po začetku akcij. Pokazal
vam bo, kako je ustvarjal marketinške akcije, o katerih pišejo mnogi
učbeniki …