3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje.
Napake-v-malih-podjetjih

Veliko lastnikov malih podjetij se spopada z veliko obveznostmi, zato imajo za različna opravila na voljo zelo malo časa. Posledično pogosto prihaja do napak. Toda ni prepozno, da bi nekaj spremenili in zmanjšali število napak. Spravite svoje podjetje na pot do velikega uspeha tako, da preverite te tri običajne napake malih podjetij in si preberite, kako jih popraviti.

Podcenjevanje lastnih izdelkov ali storitev

Veliko lastnikov malih podjetij naredi napako s tem, da podcenjuje svoje izdelke ali storitve. Mogoče jim primanjkuje samozavesti ali pa se bojijo, da ne bodo uspeli, zato znižajo cene svojih izdelkov ali storitev v upanju, da jih bo kupilo več ljudi.

Če so cene prenizke, bo to lahko povzročilo, da ne boste imeli dovolj denarja, da bi vaše podjetje lahko poslovalo, ali pa bo odvrnilo ljudi od nakupa vaših izdelkov, ker mnogi potrošniki izenačujejo nizko ceno z nizko kakovostjo.

Prepričajte se, da vaši dvomi ne vplivajo na vašo ceno. Oglejte si cene konkurence ter jih primerjajte. Če so veliko nižje, potem morate dvigniti cene, da se ujemajo. Zatem si poglejte, koliko so vaše idealne stranke pripravljene plačati in ugotovite, kaj lahko vaše podjetje doda izdelkom, da upraviči višjo ceno.

Premalo bloganja (objavljanja spletnih dnevnikov)

Bloganje oz. objavljanje spletnih dnevnikov je za mala podjetja ena izmed najučinkovitejših in najcenejših strategij za povečanje prometa na spletni strani.

Ljudje nenehno brskajo po spletu, da bi našli izdelke in storitve. Po podatkih Adaptive Marketinga je 97 odstotkov potrošnikov v letu 2017 uporabilo internet za iskanje lokalnega podjetja. Če ne objavljate spletnih dnevnikov izgubite priložnost, da vas na spletu najdejo številni potrošniki.

Prepričajte se, da so vaše objave v spletnem dnevniku pomembne za vaše podjetje in potrebe vaših strank. Če ste na primer podjetje za računovodstvo, razmislite o pisanju vsebine o računovodskih nasvetih za druga mala podjetja. Prepričajte se, da vključite ključne besede, ki se vam bodo pomagale uvrstiti višje v rezultatih iskalnikov. Razmislite o tem, kaj bi vaše stranke iskale na spletu, kot npr. »računovodski nasveti za mala podjetja« .

Če ne veste, katere ključne besede so pomembne za spletno stran vašega malega podjetja, vabljeni na delavnico Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!, kjer bo govora prav o tej tematiki! >>

Pomanjkljivo zbiranje e-poštnih naslovov

Zbiranje e-poštnih naslovov (potencialnih) kupcev vam omogoča neposredno povezavo s strankami. Ko imate kaj za sporočiti, kot je npr. uvajanje novega izdelka / storitve, lahko svoje sporočilo prenesete naravnost v nabiralnike svojih preteklih ali potencialnih strank. Ljudje na vašem e-poštnem seznamu so običajno tisti, ki bodo najverjetneje kupili vaše izdelke.

Zdaj, ko ste seznanjeni z nekaterimi najpogostejšimi napakami v majhnih podjetjih, boste lahko svoje poslovanje prenesli na naslednjo raven. Začnite popravljati te napake zdaj in poskrbite, da bo vaše podjetje razcvetelo!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki?

S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki?

Vstop v podjetništvo v mladih letih ima svoje prednosti, a tudi slabosti. Velikokrat se mladi podjetniki soočajo z neodobravanjem okolice, velik problem pa je tudi pomanjkanje kredibilnosti, saj kot podjetniki začetniki še nimajo izkušenj in ugleda, kot ga uživajo njihovi starejši kolegi. Preberite več >>

Nekaj pogostih, a navidez neškodljivih napak podjetnikov

Nekaj pogostih, a navidez neškodljivih napak podjetnikov

Podjetniki za svoje delo pogosto uporabljajo različno tehnologijo, ki jim močno olajša delo, a ob nepravilni rabi lahko pomeni velik strošek zanje! Poglejmo si nekaj pogostih napak, ki jih počnejo mnogi, čeprav bi se jim lahko enostavno izognili. Preberite več >>

Prenos s.p. na družinskega člana

Prenos s.p. na družinskega člana

V poslovni praksi je veliko primerov, ko samostojni podjetniki iz najrazličnejših razlogov prenehajo opravljati svojo dejavnost (med najpogostejšimi je upokojitev) in želijo, da njihovo dejavnost nadaljuje neka druga oseba (njihovi otroci, zakonec, brat, vnuk ali kakšna druga oseba). Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,