3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje.
Napake-v-malih-podjetjih

Veliko lastnikov malih podjetij se spopada z veliko obveznostmi, zato imajo za različna opravila na voljo zelo malo časa. Posledično pogosto prihaja do napak. Toda ni prepozno, da bi nekaj spremenili in zmanjšali število napak. Spravite svoje podjetje na pot do velikega uspeha tako, da preverite te tri običajne napake malih podjetij in si preberite, kako jih popraviti.

Podcenjevanje lastnih izdelkov ali storitev

Veliko lastnikov malih podjetij naredi napako s tem, da podcenjuje svoje izdelke ali storitve. Mogoče jim primanjkuje samozavesti ali pa se bojijo, da ne bodo uspeli, zato znižajo cene svojih izdelkov ali storitev v upanju, da jih bo kupilo več ljudi.

Če so cene prenizke, bo to lahko povzročilo, da ne boste imeli dovolj denarja, da bi vaše podjetje lahko poslovalo, ali pa bo odvrnilo ljudi od nakupa vaših izdelkov, ker mnogi potrošniki izenačujejo nizko ceno z nizko kakovostjo.

Prepričajte se, da vaši dvomi ne vplivajo na vašo ceno. Oglejte si cene konkurence ter jih primerjajte. Če so veliko nižje, potem morate dvigniti cene, da se ujemajo. Zatem si poglejte, koliko so vaše idealne stranke pripravljene plačati in ugotovite, kaj lahko vaše podjetje doda izdelkom, da upraviči višjo ceno.

Premalo bloganja (objavljanja spletnih dnevnikov)

Bloganje oz. objavljanje spletnih dnevnikov je za mala podjetja ena izmed najučinkovitejših in najcenejših strategij za povečanje prometa na spletni strani.

Ljudje nenehno brskajo po spletu, da bi našli izdelke in storitve. Po podatkih Adaptive Marketinga je 97 odstotkov potrošnikov v letu 2017 uporabilo internet za iskanje lokalnega podjetja. Če ne objavljate spletnih dnevnikov izgubite priložnost, da vas na spletu najdejo številni potrošniki.

Prepričajte se, da so vaše objave v spletnem dnevniku pomembne za vaše podjetje in potrebe vaših strank. Če ste na primer podjetje za računovodstvo, razmislite o pisanju vsebine o računovodskih nasvetih za druga mala podjetja. Prepričajte se, da vključite ključne besede, ki se vam bodo pomagale uvrstiti višje v rezultatih iskalnikov. Razmislite o tem, kaj bi vaše stranke iskale na spletu, kot npr. »računovodski nasveti za mala podjetja« .

Če ne veste, katere ključne besede so pomembne za spletno stran vašega malega podjetja, vabljeni na delavnico Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!, kjer bo govora prav o tej tematiki! >>

Pomanjkljivo zbiranje e-poštnih naslovov

Zbiranje e-poštnih naslovov (potencialnih) kupcev vam omogoča neposredno povezavo s strankami. Ko imate kaj za sporočiti, kot je npr. uvajanje novega izdelka / storitve, lahko svoje sporočilo prenesete naravnost v nabiralnike svojih preteklih ali potencialnih strank. Ljudje na vašem e-poštnem seznamu so običajno tisti, ki bodo najverjetneje kupili vaše izdelke.

Zdaj, ko ste seznanjeni z nekaterimi najpogostejšimi napakami v majhnih podjetjih, boste lahko svoje poslovanje prenesli na naslednjo raven. Začnite popravljati te napake zdaj in poskrbite, da bo vaše podjetje razcvetelo!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje