
1. Postavite stranko na prvo mesto
Seveda, to je eden izmed pogostih nasvetov, vendar ni vse tako preprosto. Stavek »Stranko moramo postaviti na prvo mesto!” je veliko bolj preprosto povedati na sestankih ali ga zapisati v plan, kot pa ga dejansko izvajati.
Pri Costco prodajajo hot dog s pijačo za 1,5 USD in od leta 1985 cena ostaja ista. Da bi obdržali ceno, so odprli lastno tovarno za proizvodnjo mesnih izdelkov in lastno pekarno. Niso želeli počasi dvigovati cene, zgolj zato, da stranke ne bi opazile, temveč so resnično imeli pred očmi zadovoljstvo stranke.
2. Znebite se »nepotrebnih modnih dodatkov«
Pri Costco imajo betonska tla, police so preproste in izdelki se nahajajo v zabojih, v katerih so prispeli. Stranke morajo marsikdaj same pobrskati po polici in si iz zaboja vzeti izdelek, vendar to pretehta dejstvo, da dobijo kvalitetne izdelke po zelo ugodni ceni. V kolikor imate mlado podjetje in se bojujete s slabo likvidnostjo, imejte v mislih, da ambient ni vse.
3. Sami si organizirajte prevoz
Pri Costco lahko stranke za majhen denar kupijo npr. kopalniško opremo, vendar si morajo sami organizirati prevoz. Trgovina nudi zgolj vozičke, ki so primerni za prevažanje težkih in velikih izdelkov. Kljub vsemu pa pri Costco za dražje in najkvalitetnejše izdelke dodatno nudijo storitev prevoza na dom.
4. Ponudite najboljše
Luksuzni izdelki, kot so penina Dom Perignon ali jastog ne spadajo v diskontno trgovino – ali pač? Pri Costco so s ponudbo luksuznih izdelkov in živil po ugodnih cenah v svoje trgovine privabili tudi ljudi, ki ne kupujejo v diskontnih trgovinah.
5. Lastna blagovna znamka
Nikar se ne bojte lastne blagovne znamke, pri podjetju Costco se je izkazala za odlično potezo. Izdelki pod njihovo blagovno znamko so marsikdaj bolj kvalitetni od priznanih blagovnih znamk, vendar kljub vsemu cenejši.
6. Nagrajujte zaposlene
Razvajajte svoje zaposlene z dodatnim življenjskim zavarovanjem, nagradami, izleti, članarinami za športne centre, kartami za kino, boni za večerjo (za družino ali par), itd. To je najboljši način, da pričnete promovirati vaše podjetje od znotraj navzven – z zadovoljnimi zaposlenimi.
7. Spoštujte dobavitelje
V kolikor boste pomagali dobavitelju, da je boljši in ne zgolj iztiskali iz njega kar se da dobro ponudbo za vas, boste dosegli mnogo več. Na dobavitelje glejte kot na poslovne partnerje.
8. Držite se osnov
Vaše vrednote, vrednote zaposlenih in vrednote podjetja se morajo ujemati in se ne smejo spreminjati. Kljub velikemu uspehu in rasti ne smete pozabiti na osnovne vrednote podjetja in zaposlenih.