
Zavedati se moramo, da do podjetniškega uspeha vodi le pozitivno razmišljanje (foto: Pixabay.com)
V podjetništvu se niti v sanjah ne moremo izogniti različnim preprekam, problemom in ostalim nevšečnostim, ki se pojavijo tudi, če o njih ne razmišljamo. Strokovnjaki opozarjajo, da moramo kljub temu ohraniti optimističen pogled na svet in se z vsemi težavami spoprijeti s pozitivnimi mislimi.
Pri reševanju izzivov moramo uživati!
Ključni faktor je, da tudi pri reševanju najbolj zahtevnih podjetniških izzivov uživamo. Tudi tiste neugodne situacije je precej lažje “oddelati”, če pri tem ohranimo veder duh in dobro razpoloženje. Če se pri našem podjetniškem poslovanju ne počutimo srečni in s seboj ne nosimo optimizma, se nam lahko kaj hitro zgodi, da se bomo počutili kot izpraznjen balon.

Pri svojem delu skušajmo ohraniti veder duh (foto: Pixabay.com)
Kaj kmalu se lahko v naši zavesti pojavijo vprašanja kot so: “Zakaj to sploh počnem, če mi ne prinaša zadovoljstva?” Zato je pomembno, da vsak podjetnik že od prvega dne svoje poslovne kariere v sebi začne graditi navado, da optimistično pogleduje proti prihodnosti in se veseli vsemu, kar mu bo prihodnost prinesla. Vsak nov delovni dan moramo pričakati z veseljem!
Nemalokrat je življenje podjetnika prežeto s stalnimi skrbmi, strahom, nervozo in pesimizmom ter vprašanji, ali sploh obstaja upanje za uspeh njihove poslovne zgodbe. Noro je verjeti, da lahko takšne destruktivne misli pripomorejo k graditvi poslovnega projetka in odprejo pot proti uspehu.
Kako se izogniti slabim vibracijam?
Negativne emocije so kot rak rana in nam uničujejo karakter. Nevrologi so ugotovili, da ljudje, ki stalno razmišljajo in govorijo o negativnih zgodbah postanejo izvor negativne energije v okolici. Na ta način tudi blokirajo del možganov in pojavijo se lahko tudi psihosomatske bolezni. Slabe vibracije so zadnje kar potrebujemo na poti do uspeha.

Raziskave kaže, da na razne skrbi pomislimo od štirikrat do 70-krat tekmo dneva (foto: Pixabay.com)
Povsem jasno je, da se skrbem ne moremo izogniti. Raziskave kaže, da na razne skrbi tekom dneva pomislimo od štirikrat do 70-krat. S konstruktivnim razmišljanjem, kako te skrbi razrešiti in neizogibanjem le-temu, ter pravo mero samozavesti, lahko naredimo korak v pravo smer.
Pritoževanje bo odgnalo stranke in poslovne partnerje
Strokovnjaki za raziskovanje depresije v Evropski uniji so predstavili, da smo narodi iz držav bivše Jugoslavije med najbolj pesimističnimi. Preveč razmišljamo o najbolj “črnih” možnih scenarijih ter se ne zavedamo, da je okolje, v katerih živimo precej boljše od naše percepcije. Behavioristi menijo, da se takšen način razmišljanja prenaša iz generacije na generacijo kot nekakšna strategija preživetja. V podjetništvu takšna strategija nikakor ne prinaša uspeha, saj bomo s stalnim pritoževanjem odgnali naše stranke in poslovne partnerje!