IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Nameravate zagnati kampanjo na platformi IndieGoGo (Vir slike: IndieGoGo)?

IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Do začetka kampanje na eni od platform za množično financiranje vas loči zgolj še en mesec. Stres in vzhičenost nad lastnim produktom se iz dneva v dan povečujeta, poskusite pa, da vas to ne bo oviralo pri zaključnih delih.
IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Nameravate zagnati kampanjo na platformi IndieGoGo (Vir slike: IndieGoGo)?

30 dni do začetka kampanje. Tako se imenuje nekakšen mini priročnik, ki ga je objavila platforma IndieGoGo. Poglejmo, kaj svetuje.

Povejte svojo zgodbo.

Trije glavni elementi oblikovanja kampanje so video, fotografije in vsebina. Vsi trije elementi so enako pomembni, zato posvetite čas prav vsem.

Video kot orodje za komuniciranje

Ne le, da kampanje, ki imajo video vsebino, zberejo tudi štirikrat več sredstev kot tiste brez, video je izjemno učinkovito orodje za komuniciranje svoji ciljni publiki. Prvih 10 sekund je najpomembnejših, saj imamo ravno toliko časa, da pritegnemo gledalca.

Kaj je pomembno pri video vsebini? Video naj bo kratek, dolžina naj ne presega pet minut. Če bo daljši, tvegate, da boste gledalca oziroma potencialnega podpornika izgubili že med samim gledanjem.

Izpostavite ključna vprašanja: kdo ste, zakaj zbirate denar, kje bo kampanja, kdaj bodo dobili nagrado in zakaj bi sploh podprli vaš projekt?

Uporabite resnične fotografije. Pri snemanju ne bodite zgolj vi v ospredju, pokažite produkt, o katerem govorite. Naj bo razmerje med predstavitvijo ekipe in produkta uravnoteženo.

Poskrbite za dober avdio posnetek.

Fotografije in infografike za prikaz našega cilja

S kakovostnim slikovnim materialom lahko prikažemo, kdo smo in kaj si želimo doseči. Materiali, kot so infografike in posnetki produkta, so izredno zaželena sestavina kampanj. Z njimi imamo večjo možnost, da bo prišlo do deljenja na spletnem omrežju, kot če celotno kampanjo zastavimo na golem tekstu. Infografike so med drugim tudi dobra priložnost za vizualizacijo podatkov in dejstev.

Kako postaviti vsebino?

Priprava video vsebin, fotografij in vsebin zahteva čas. Ekipe ponavadi posvetijo enak čas vsem trem elementom, saj se zavedajo, da so vsi trije elementi prav enako pomembni. Ekipa IndieGoGa priporoča, da vsebino razdelite na več izsekov, te pa opremite z zanimivimi naslovi.

Vsebina naj obsega uvod, del o projektu in ekipi oziroma podjetju, nagrade, pojasnilo, za kaj boste uporabili zbrana sredstva, kako deluje vaš produkt in navedba načinov, kako vam podporniki lahko pomagajo.

Kako prepričati novinarje v objavo vašega sporočila za javnost?

Po tem ko pripravite seznam lokalnih in tujih medijev, ki so relevantni za objavo vaše zgodbe, pripravite sporočilo, ki jim ga boste poslali. V njem izpostavite svojo zgodbo, ne kampanjo, svetuje ekipa, saj interes novinarjev ni, da bi za vas delali PR kampanjo. Predstaviti jim morate dodano vrednost, zaradi katere bodo pograbili vašo zgodbo.

Ekipa svetuje, da se najprej osredotočite na lokalne medije. Potrebno pa je opozoriti, da gre za ekipo, nastanjeno v ZDA, zato se lokalni trg na tem mestu navezuje na ameriškega, ki je precej večji od slovenskega in tako ponuja več priložnost ekipam kampanj. Glas o vaši kampanji poskusite razširiti čim bolj po svetu, ne zgolj po Sloveniji.

Ko delate seznam, preverite, koga so kontaktirale sorodne kampanje, preverite tudi novinarje, ki delujejo na podobnem področju. Poskusite jih kontaktirati, a jim ob prvi priložnosti še ne predstavite svoje kampanje, da ne bi izpadli vsiljivo.

Pomembno vlogo imajo tudi vplivneži na spletu, ki imajo veliko sledilcev, ki jim zaupajo. Takšni bodo vašo zgodbo zlahka ponesli v deveto vas.

Mnoge ekipe delajo napako, ko novico o kampanji skrivajo vse do zadnjega dne. O kampanji in vašem produktu (morda ne o vseh specifikacijah) komunicirajte že prej, sicer bo vaš krog potencialnih podpornikov precej manjši. Z iskanjem potencialnih podpornikov začnite ob samem začetku priprave kampanje. Njihovo navdušenje bodo začutili tudi mediji, ki bodo z veseljem predstavili vašo zgodbo.

Bodite aktivnih na družabnih omrežjih

Skozi celotno kampanjo poskušajte biti čim bolj aktivnih na družabnih omrežjih. Številna orodja nam omogočajo, da objave pripravimo vnaprej, kar nam prihrani kar nekaj časa. Objavljajte vsebino, ki se navezuje na vaš produkt.

Pripravite seznam elektronskih naslovov

Preden zaženete kampanjo je pomembno, da imate čim daljši seznam elektronskih naslovov, pravi ekipa; ta vam bo omogočil narediti pravo začetno navdušenje nad kampanjo. Pred začetkom kampanje obvestite krog sledilcev o začetku kampanje. S tem si boste zagotovili, da bodo obiskali vašo kampanjo in jo morda tudi podprli. Zainteresirane, ki bodo svoje elektronske naslove pustili na vaši spletni strani, obvestite o začetku kampanje. Priporočljivo je, da jih obvestite že nekaj dni prej in nato še ob samem začetku (ter tik pred koncem).

Pripravite kampanjo na izbrani platformi

Ko zaključite prej navedene korake, vas z ekipo čaka še tehten premislek o nagradah in njihovih cenah. Razmislite tudi o opisih nagrad in dodatnih ciljih (t.i. stretch goals). Opisi nagrad so izredno pomembni, pomagajo nam lahko pri pridobivanju finančnih sredstev, pravi ekipa. Njeni člani razkrivajo še, da nekatere kampanje teh opisov sploh nimajo – enakega koraka vam ne priporočajo.

IndieGoGo je s svojo raziskavo ugotovil tudi, da kampanje, ki ponujajo še nagrade Perks, ki so enako sestavljene kot Backer Reward na Kickstaterju, zberejo za 143 odstotkov več denarja, kot tiste, ki teh nagrad nimajo. Nagrade Perks vam omogočajo privabiti večjo publiko, ljudje oziroma podporniki pa se počutijo več vredne zaradi donacij, pomagajo pa vam tudi pri širjenju glasa o kampanji.

Načrtujte začetek kampanje

Obstaja več teorij, kateri dnevi so ugodni za začetek in konec kampanje. Ekipa Fret Frienda, ki se bo sicer predstavila na Kickstaterju, nam je zaupala, da so dan začetka kampanje izbrali načrtovano, in sicer torek. Kampanjo bodo zagnali v popoldanskih urah, ko nastopi čas, ko so podporniki onstran luže že pred računalniki in pridno pregledujejo nove kampanje.

Nedelja pa je dan, ki ga mnoge ekipe izberejo za konec kampanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki