Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja (Vir: Pixabay)
V letu 2019 se je na Kickstarterju zvrstilo 23 slovenskih kampanj. Od tega so tri še v teku. Izmed 20 zaključenih kampanj je zastavljen cilj doseglo oziroma preseglo 13 podjetniških idej.
Če gledamo na finančni cilj, ki so ga v sklopu kampanj zasledovali podjetniki (vseh 23 kampanj), je bil najnižji postavljen cilj zbrati 500 US$, najvišji pa 40.000 US$. Povprečen znesek, ki so si ga slovenski podjetniki na Kickstarterju postavili kot cilj, znaša 14.913 US$, skupni pa 343.003 US$.
V sklopu do današnjega dne zaključenih kampanj (20) znaša skupni znesek, ki so ga slovenski podjetniki v letu 2019 zbrali prek Kickstarterja, 312.724 US$. Povprečno pa je bilo na kampanjo zbranih 15.636 US$.
Kampanje so bile skozi leto enakomerno razporejene (6,5 kampanj na četrtletje). Le v prvi četrtini leta je bilo število kampanj za pol manjše od kasnejših obdobij. Povprečen čas zbiranja sredstev je znašal 35,5 dni. Pri tem je bilo najkrajše obdobje trajanja kampanje 26 dni, najdaljše pa 60 dni.
Slovenski projekti, ki so se v letu 2019 predstavili na Kickstarterju
1. Storyteller Fountain pen (februar)
Opis projekta: Storyteller Fountain pen je nalivno pero. Gre za pripomoček za pisanje na roke, ki je že skoraj utonil v pozabo. Njegova posebnost je v tem, da je izdelano s sodobno tehnologijo 3D tiska.
Uspešnost kampanje: V sklopu kampanje je bil dosežen finančni cilj projekta. Ciljni znesek je znašal 5.000 US$ , dosežen pa nekaj več kot 6.000 US$.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
2. Xavier (februar)
Opis projekta: Februarja je bila na Kickstarterju predstavljena tudi trajnostna in multifunkcionalna denarnica Xavier, ki je zaradi svoje majhnosti še posebej primerna za posameznike z aktivnim življenjskim slogom.
Uspešnost kampanje: Kampanja je bila uspešna. Ekipa si je postavila cilj 500 US$, zbrala pa je nekaj več kot 3.000 US$.
3. Aliumi Bow tie (februar – marec)
Opis projekta: Aliumi Bow tie je inovativni kovinski produkt, ki ga lahko uporabljate kot metuljčka, hkrati pa služi kot odpirač za steklenice.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
4. FIXRIP (marec – april)
Opis projekta: FIXRIP je set pripomočkov, ki vam pomagajo, da hitro in enostavno pokrpate oziroma zašijete poškodovana ali umazana oblačila.
Uspešnost kampanje: Kampanja je bila uspešna. Ekipa je postavila cilj zbrati 500 US$, na koncu pa je zbrala skoraj 19.000 US$!
Povezava do prispevka na našem portalu >>
5. Inform8r (april)
Opis projekta: Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se izognemo uporabi družabnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
6. Mouzen (april)
Opis projekta: Mouzen je ergonomska podlaga za roko, ki olajša delo pred računalnikom. Poskrbi za optimalno pozicijo vaše roke, odlikuje pa jo tudi lep design.
Uspešnost kampanje: Kampanje je bila uspešna. Cilj je bil zbrati 25.000 USD, na koncu pa je bilo doseženih skoraj 64.000 USD.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
7. Cook Eat Slovenia (april)
Opis projekta: Cook Eat Slovenija je kuharska knjiga, ki jo je napisala Špela Vodovc. V njej so zbrani tradicionalni slovenski recepti.
Uspešnost kampanje: Kampanje ja bila uspešna. Načrtovan znesek je znašal 5.000 USD, dosežen pa nekaj več kot 13.500 USD.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
8. LIT Flash (april – maj)
Opis projekta: LIT Flash je pripomoček, ki uporabnikom omogoča, da so fotografije, posnete s pametnim telefonom, kakovostnejše. Gre namreč za dodaten vir svetlobe, ki učinkuje na podoben način kot bliskavica pri najboljših fotoaparatih.
Uspešnost kampanje: Postavljen je bil cilj zbrati 40.000 USD, v končni fazi pa je bilo zbranih okoli 65.000 USD. Kampanja je bila prekinjena.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
9. Kidoneye (maj – junij)
Opis projekta: Kidoneye je varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
10. Infinity Pad (junij)
Opis projekta: Infinity PAD je posebna blazina. S sedenjem na njej poskrbimo za to, da hrbtenica ves čas sedenja ostane v pravilni legi.
Uspešnost kampanje: Kampanja je dosegla uspeh. Cilj je bil zbrati 2.500 USD, dejansko zbran znesek pa je znašal le nekaj več od postavljenega cilja.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
11. The Wipey (julij)
Opis projekta: The Wipey je električni brisalec, ki ga pričvrstimo na čelado in nam omogoča varno vožnjo tudi v deževnem vremenu.
Uspešnost kampanje: Ekipa je postavila cilj 20.000 USD, zbrala pa je skoraj 30.000 USD.
12. Bendjistan (julij)
Opis projekta: Slovenska glasbena skupina Wild String Trio, ki ustvarja avtorsko glasbo, pri čemer se prepletajo številne glasbene zvrsti, je zbirala sredstva za izdajo svojega albuma Bendjistan.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj zbrati 4.500 USD je bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
13. H2O Globe (julij)
Opis projekta: Aplikacije H2O Globe je namenjena posameznikom, ki se profesionalno ali ljubiteljsko ukvarjajo s potapljanjem. Prek nje lahko dobijo številne uporabne informacije in se povezujejo med sabo.
Uspešnost kampanje: Kampanje je bila uspešna, saj je zbrala nekaj več kot 10.000 USD sredstev. Cilj pa je bil postavljen na 8.500 USD.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
14. Sailing’oli’oli (avgust)
Opis projekta: Cilj projekta Sailing’oli’oli je javnost prek fotografij in videev obveščati o stanju morja in posredno vplivati na zmanjšanje njegove onesnaženosti.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
15. Safy (avgust)
Opis projekta: Safy je posebna torbica, ki je namenjena shranjevanju najbolj dragocenih stvari, kot so ključi, dokumenti, denar in telefon. Torbica ima številna varnostne mehanizme, s katerimi lahko zaščitite svoje stvari pred krajo.
Uspešnost kampanje: Ekipa je zbrala nekaj več od ciljnega zneska, ki je znašal 20.000 USD.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
16. Kawelli (september)
Opis projekta: Kawelli je poseben nakit elegantnega videza, ki je izdelan iz ogljikovih vlaken. Odporen je na udarce, vročino in rjavenje.
Uspešnost kampanje: Cilj ekipe je bil zbrati 5.000 USD. Ob koncu kampanje pa je bil zbran kar štirikrat višji znesek!
Povezava do prispevka na našem portalu >>
17. Bixie (september – oktober)
Opis projekta: Bixie je lesen poganjalec minimalističnega designa, ki je namenjen otrokom do 4. leta starosti. Izdelek je izdelan iz naravnih materialov, zato je prijazen do okolja.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
18. Puffers (oktober – november)
Opis projekta: Puffers je prva napihljiva majica na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
19. oWinder (november)
Opis projekta: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram.
Uspešnost kampanje: Postavljen cilj je znašal 10.000 USD, na koncu pa je bilo zbranih nekaj več kot 18.000 USD sredstev.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
20. LayOn travel pad (november)
Opis projekta: LayOn je idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja na dva načina; kot ležalka ali vzglavnik.
Uspešnost kampanje: Finančni cilj projekta žal ni bil dosežen.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
21. Menstrual Cycle Journal (december)
Opis projekta: Menstrual Cycle Journal je dnevnik, prek katerega lahko ženske spremljajo svoj menstruacijski cikel in se poučijo o tem, kako posamezno obdobje cikla vpliva nanje.
Uspešnost kampanje: Kampanja je še v teku.
22. Smart Board (december)
Opis projekta: Smart Board je platforma z 32-bitnim procesorjem, ki služi kot razvojno orodje za hitro prototipiranje in nizkocenovni razvoj za različne vgrajene IoT aplikacije.
Uspešnost kampanje: Kampanja je še v teku.
23. 2 in 1 holder (december)
Opis projekta: Naprava “2-in-1 holder for phone& GoPro” je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon.
Uspešnost kampanje: Kampanja je še v teku.
Povezava do prispevka na našem portalu >>
Vas zanima, kaj so o Kickstarterju povedali nekateri pretekli udeleženci? Kakšne nasvete so dali tistim, ki se še odločajo za ta način zbiranja sredstev? Preberite si tukaj >>