Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Junija je bilo na Instagramu možno našteti več kot sto oglaševalcev. Zdaj jih lahko naštejemo že več sto tisoč, natančneje 200 tisoč. Komercializacija Instagrama, ki se je začela lani konec leta, prinaša ogromno potencialnega prihodka.
Instagram ima več oglaševalcev kot Twitter

Ste že del Instagrama? Po napovedih eMarketerja vas tam čaka poslovna priložnost (Vir slike: eMarketer).

Da, sliši se malo: 200 tisoč oglaševalcev. Še zlasti, če številko postavimo ob bok omrežju Facebooku, ki ima na seznamu več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev. A povsem drugačna je, če jo postavimo ob Twitterjevo. Ta je namreč v zadnjem četrtletju na svojo platformo privabil le 130 tisoč oglaševalcev. Dodajmo še, da je Twitter konec leta 2014 k oglaševanju prepričal 60 tisoč oglaševalcev – opaznega skoka, vsaj takšnega kot pri Instagramu, torej ni. Še bolj pa bode podatek, da je Twitter oglase ponudil pred skoraj petimi leti, danes pa ima, kot rečeno 130 tisoč oglaševalcev in 320 milijonov uporabnikov.

Instagram ima v primerjavi s Twitterjem precej prednosti: njegova povezava s Facebookom (Faebook je leta 2012 zanj odštel milijardo dolarjev), ki združuje več kot 2,5 milijona aktivnih oglaševalcev, se mu obrestuje. Njegovo občinstvo je bolj povezano, predvsem pa bolj mlado.

Če povemo v številkah: po podatkih, ki jih je Facebook predstavil v zadnjem četrtletju, med 100 največjih oglaševalcev na Facebooku, jih kar 98 oglašuje tudi na Instagramu.

Učinkovitost oglasov izjemna

Njegovo občinstvo je pomembno zaradi izjemne povezanosti z vsebino na platformi. Povezava z znamkami na Instagramu je celo 10-krat višja kot na Facebooku in 84-krat višja kot na Twitterju, pravijo podatki študije Forrester Research. Še več, Instagram pravi, da 75 odstotkov njihovih uporabnikov izvede potezo (nakup na primer) na podlagi objave, ki jo vidi na Instagramu. To pomeni, da so njihovi oglasi izredno učinkoviti.

Instagram za najstnike pomembnejši

Poleg tega pa je njegova publika precej mlajša, kar še bolj mami oglaševalce. Če na kratko povzamemo polletno poročilo podjetja Piper Jaffray: tretjina ameriških najstnikov označuje Instagram za najpomembnejše družabno omrežje, Twitter pa petina. Je pa zato razkorak med njima (še) večji, ko pridemo do številk, koliko časa preživijo na posameznem omrežju. Raziskava Refuel kaže, da skoraj polovica (45 odstotkov) anketirancev večino časa preživi na Instagramu, na Twitterju pa manj kot tretjina (28 odstotkov).

eMarketer: leta 2017 bo Instagram presegel Twitter

In kar je morda na tem mestu še najbolj vznemirjujoče: oglaševalski odtis na tem omrežju se je komajda začel. Lani je bila na Instagramu zgolj tretjina ameriških podjetij, na Twitterju dve tretjini in vsako osmo od desetih na Facebooku, ugotavlja raziskava eMarketer. Že prihodnje leto bo po nekaterih napovedih Instagram presegel Twitter tudi v tem pogledu.

Večina oglaševalcev prihaja izven ZDA

S prihodom novega števila podjetij, bo naraslo tudi število oglaševalcev. Instagram, ki je lani dosegel 400-milijontega uporabnika, je razkril, da tri četrtine oglaševalcev prihaja izven ZDA, iz več kot 200 držav. V veliko pomoč mu je Facebookova tehnologija, ki velja za najbolj razvito. Oglaševalcem med drugim omogoča natančno merjenje prav določenih demografskih skupin, na primer moških, starih od 18 do 25 let, ki živijo v Ljubljani. »Povezava s Facebookom nam je omogočila povečati našo bazo uporabnikov,« in privabiti številne oglaševalce, je ob razkritju dobrih novic dejal vodja oddelka za oglaševanje pri Instagramu, James Quarles.

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno omrežje in kako povečati število sledilcev?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje