Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Večina podjetij prej ali slej ugotovi, da je slovenski trg premajhen za realizacijo načrtovanih poslovnih ciljev. Rast podjetij je velikokrat pogojena z vstopom na tuje trge. Predstavljamo vam nekatere slovenske startupe, ki so se prodora v tujino lotili na inovativne načine.
Rubrika Iz prve roke

Rubrika Iz prve roke

Pokica: Razmislite, kje se nahaja vaša ciljna publika

Pokica je startup, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo kokic po ameriškem zgledu. Ker je pri tem uporabljena posebna vrsta koruze, so te velike in okrogle, poleg tega pa so dodani različni okusi. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija.

Intervju s soustanoviteljem startupa, Urošem Požganom, si lahko preberete na naslednji povezavi >>

Kljub temu, da so Pokice pri nas trenutno na voljo v Sparovih trgovinah, pa se ekipa prodora na tuje trge ni lotila prek klasičnih trgovin z živili.

Ekipa, ki stoji za blagovno znamko Pokica (Foto Miran Juršič)

Ekipa, ki stoji za blagovno znamko Pokica (Foto Miran Juršič)

Ekipa je presodila, da bi bile Pokice, ki imajo že tako nekoliko višjo ceno od običajnih kokic, za hrvaške kupce nekoliko predrage. Medtem ko imamo v Sloveniji 9,5 % davek na živila, ta delež pri naših južnih sosedih znaša kar 25 %. So pa turisti, ki se odločijo za poletno počitnikovanje, tisti, ki so pripravljeni seči nekoliko globlje v žep, zato so se fokusirali nanje.

»Odločili smo se, da se osredotočimo na turistično sezono in obalna mesta. Ciljamo na trgovske verige, male trgovine in kampe, kamor zahajajo turisti. Dobili smo partnerja, ki nam je pomagal pri tem.«

Tudi vstop na nemški trg je bil usmerjen v točno določeno ciljno publiko, v tem primeru na študente, saj so njihove Pokice trenutno na voljo v 13 menzah v sklopu študentskih domov. Vanje zahaja skupaj približno 28.000 študentov in 8.000 zaposlenih iz okolice.

»V Nemčiji je več kot 1.000 menz, ki spadajo pod isto blagovno znamko. Če bi se razširili zgolj nanje, bi bilo to za nas dovolj.«

Ekološka kmetija NašRaj: Oglaševanje prek blogov, kjer se zbirajo ljudje s podobnimi interesi

Valerija Verhovnik se je pred leti podala na samostojno pot na področju eko kmetijstva, turizma in slaščičarstva. Tako si je dokazala, da je iz pravega testa za podjetnico in da je zmožna usklajevati najrazličnejše obveznosti.

O njeni podjetniški poti smo pisali tudi na našem portalu >>

Na njeno kmetijo prihajajo v zadnjih letih predvsem turisti z Nizozemske in Belgije. Naval obiskovalcev iz teh dveh držav je sprožil članek, ki ga je na nizozemski spletni strani, ki je namenjena turistom, ki želijo kampirati na ekoloških kmetijah, napisal eden od zadovoljnih obiskovalcev.

Valerija Verhovnik (Vir: osebni arhiv)

Valerija Verhovnik (Vir: osebni arhiv)

»Zdaj, po 7 letih, se oglaševanja sploh ne lotevamo več, saj je k nam začelo prihajati preveč ljudi. Naša strategija ja namreč graditi na butičnem turizmu.«

Iz Valerijine zgodbe se lahko naučimo, da je pri vstopu na tuje trge smiselno preučiti spletne strani in portale, kjer se zbira naša ciljna publike. To so lahko naši potencialni kanali za oglaševanje naših izdelkov / storitev.

Value Add Games: pojavljanje na sejmih in sklepanje partnerstev

Value Add Games se po eni strani ukvarja z izdelavo lastnih namiznih iger, po drugi strani pa sodeluje z drugimi podjetji in na njihovo željo snuje promocijske in izobraževalne igre z različnimi tematikami.

Prispevek o delovanju podjetja smo objavili tudi na našem portalu >>

V tujini se njihove igre v največji meri prodajajo v Angliji in na Irskem in sicer v trgovinah Smyths Toys Superstore, eni največjih verig na področju prodaje igrač.

Namizne igre Value Add Games so zanimive tako za otroke kot za odrasle (vir: osebni arhiv)

Namizne igre Value Add Games so zanimive tako za otroke kot za odrasle (vir: osebni arhiv)

Kako pa se ekipa sicer loteva pristopa na tuje trge? Direktorica podjetja, Urška Hartman, je povedala, da je pri tem ključnega pomena mreženje med podjetniki, ki delujejo v isti panogi, in navezovanje stikov s trgovci. Največ priložnosti za to se pojavi z obiskovanjem sejmov.

 »Ciljamo tudi na nemški in italijanski trg. Da bi nam to uspelo, je treba vzpostaviti dobra partnerstva. V taki majhni ekipi so to veliki izzivi. Treba si je vzeti čas, iti tja in spoznavati ljudi. Primarno hodimo na take sejme zato, da vzpostavimo čim več kontaktov s trgovci in distributerji pa tudi s proizvajalci.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

30.01.2020 od 15:00 do 19:00
SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje