Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke.
Rubrika Iz prve roke

Rubrika Iz prve roke

Za nami so že tri sezone Štartaj Slovenija. V tem času je bilo v sklopu projekta javnosti predstavljenih več kot 20 podjetniških ekip ter skoraj 100 različnih izdelkov. Zaradi aktivnosti projekta je bilo v podprtih podjetjih zaposlenih že 57 novih ljudi.

Štartaj Slovenija ponuja še neuveljavljenim podjetnikom možnost, da svoje inovativne izdelke na Sparovih policah predstavijo širši javnosti. Tako dobijo priložnost, da se postavijo ob bok prepoznavnim blagovnim znamkam, navdušijo ljudi in pridobijo nove stranke.

Pri zagonu projekta so moči združili Spar Slovenija, oglaševalska agencija Formitas in medijska hiša PRO PLUS. Kasneje sta se ekipi pridružila še dva poslovna partnerja; NLB in Ford Slovenija.

Nas pa so zanimale izkušnje iz prve roke s strani udeležencev, ki jih je Štartaj Slovenija že podprl na njihovi poslovni poti.

Karmen in Neža (La Popsi)

Karmen Meze in Neža Mlakar sta se pojavili v prejšnji sezoni projekta. S svojim produktom, sadnim zamrznjenim desertom La Popsi, sta osvojili tudi naziv »Hit produkt leta 2018«.

Karmen pravi, da vidi sodelovanje v projektu kot izjemno priložnost za podjetnike. Z Nežo sta bili navdušeni nad 100 % podporo, ki sta jo prejeli od tamkajšnje ekipe. Če sta potrebovali kakršnokoli pomoč, sta jo vedno dobili. Ocenjujeta, da bi takšno rast, kot sta jo bili deležni z njihovo podporo, sicer sami dosegli v precej daljšem času; v obdobju 5-10 let.

Neža in Karmen pravita, da je projekt odlična odskočna deska za naprej. Vseeno pa je od vsakega podjetnika odvisno, kaj bo iz tega naredil v prihodnje, ko kamere ugasnejo. Zdaj, ko se je projekt zanju zaključil, se trudita, da zgodbo peljeta naprej. Veliko se posvečata marketingu in snemata vloge (video bloge).

Intervju s Karmen in Nino smo februarja objavili tudi na našem portalu. Preberete ga lahko na naslednji povezavi >>

Neža in Karmen, La Popsi (Vir: Štartaj Slovenija)

Neža in Karmen ob prejemu naziva Hit produkt leta 2018  (Vir: Štartaj Slovenija)

Nina Slapšak (Odori)

Nina Slapšak se je v projekt vključila leta 2017 z blagovno znamko Odori. Predstavila se je z biološko razgradljivim pralnim praškom. Sicer pa njena ponudba obsega širši nabor kozmetičnih izdelkov in čistil na naravni bazi.

Nina pravi, da je glavna prednost Štartaj Slovenija v tem, da ti prinese veliko medijsko prepoznavnost, kar je dobra iztočnica za še neuveljavljene podjetnike, da lahko širši javnosti predstavijo svoje izdelke.

»Naučijo te, da biti podjetnik ni lahko. Urnik v času projekta je izjemno natrpan. Zadolžen si za proizvodnjo, prodajo, marketing in promocije. Ekipa te v zelo kratkem času pelje po poti, ki naj bi jo kot podjetnik prehodil. Gre za velik napredek v zelo kratkem času.«

Poudarja, da je v ozadju veliko dela. Ljudje, ki spremljajo projekt prek televizije in Sparovih polic, vidijo le manjši del celotne slike. Udeleženci se projektu s polno paro posvečajo celo leto, medtem ko so izdelki na policah le 3 mesece; od septembra do decembra.

Intervju z Nino smo objavili tudi na našem portalu. Preberete ga lahko na naslednji povezavi >>

Pralni prašek, izdelek, s katerim se je Nina predstavila na projektu Štartaj Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Pralni prašek, izdelek, s katerim se je Nina predstavila na projektu Štartaj Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Uroš in Valentina (Marmela)

Valentina in Uroš Kavčič sta v sezoni 2018 Sparove police obogatila s posebnim sadno-mlečnim namazom Marmela. Kakšna je njuna izkušnja?

Uroš pravi, da je projekt Štartaj Slovenija zelo dobro zasnovan. Njegova glavna prednost je v tem, da dobiš hitro povratno informacijo o svojih izdelkih. Tako za svoje izdelke lahko hitro ugotoviš, kje se bodo pozicionirali na trgu. Omogoča ti, da te ljudje spoznajo.

»To je ta marketinški vložek, ki je velik in si ga zato sam težko privoščiš. Na začetku si ga niti približno ne moreš.«

Uroš za samo izkušnjo pravi, da je zelo pozitivna in taka, ki je ne pozabiš. V času udeležbe precej povečaš proizvodnjo in se ukvarjaš s promocijami. Veliko je tudi snemanj, ki so lahko precej naporna. Uroš veliko prednost vidi v povezovanju med podjetniki. Tudi s podporno ekipo so dobro sodelovali in ostali v stikih tudi po koncu oddaje. Tako lahko bivši udeleženci dobijo nasvete in uporabne informacije tudi po zaključku.

Intervju z Urošem smo objavili tudi na našem portalu >>

Uroš in Valentina (Vir: osebni arhiv)

Uroš in Valentina (Vir: osebni arhiv)

Tina in Mark (Mul’c)

Na Sparovih policah smo v sklopu prejšnje sezone lahko zasledili tudi žitni obrok za zajtrk Mul’c, za katerim stojita Tina Berlec in Mark Kališnik.

»Glavne prednosti tega, da sva se udeležila projekta Štartaj Slovenija vidiva v tem, da sva najine življenjske nazore lahko v oddaji predstavila večjemu številu ljudi, kar je doprineslo k prepoznavnosti najine blagovne znamke v zelo kratkem času.«

Tako kot Neža in Karmen sta tudi Tina in Mark mnenja, da sta zaradi projekta v enem letu dosegla napredek, za katerega bi se sicer trudila leta in leta. Za dosego podobnega rezultata bi morala vložiti tudi veliko finančnih sredstev. Ustanovitelja blagovne znamke Mul’c prednost vidita tudi v tem, da sta pridobila številna znanja s področja podjetništva, kar jima bo prav prišlo pri poslovanju v prihodnje.

»Spoznala sva veliko ljudi, z nekaj navdušenimi strankami pa so se spletle celo prijateljske vezi.«

Intervju s Tino in Markom si lahko preberete tukaj >>

Tina Berlec in Mark Kališnik (Foto: Aljoša Rebolj)

Tina Berlec in Mark Kališnik (Foto: Aljoša Rebolj)

Ne prezrite tudi:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Oznake: