Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin.
Odprtje spletne trgovine za nemški trg (Vir: Pixabay)

Odprtje spletne trgovine za nemški trg (Vir: Pixabay)

Nemčija ponuja podjetnikom številne možnosti. To je država z več kot 80 milijonov prebivalcev, od katerih se jih spletnega nakupovanja poslužuje približno 47 milijonov. Gre torej za enega največjih trgov v Evropi. Pri prodoru nanj se kot glavni oviri izpostavlja jezik in birokratske ovire. Po drugi strani pa je prednost v tem, da je Nemčija pripravljena pomagati podjetjem in vanje investirati.

Formalni postopek odprtja podjetja

Nemčija je znana po tem, da je zelo striktna na področju birokratskih postopkov. Vsak poslovni korak mora biti skrbno evidentiran. Če se torej odločate za odprtje podjetja v Nemčiji, bodite pripravljeni na številne postopke na vladnih institucijah. Priporočamo vam, da najprej navežete stik z njihovo Gospodarsko zbornico (“Industrie- und Handelskammer”), kjer vam bodo dali točne informacije o registraciji dejavnosti in katere dokumente potrebujete v te namene.

Preden izvedete registracijo podjetja, morate premisliti o naslednjem; kakšna bo struktura podjetja, njegova velikost in kakšno funkcijo bo imel vsak od ustanoviteljev? V naslednjem koraku je treba odpreti poslovni račun in se registrirati na tamkajšnji Finančni upravi (“Finanzamt”). Večino dejavnosti je možno registrirati na instituciji Gewerbeamt. Le nekatere podjetniške dejavnosti, ki so bolj specifične, se prijavi prek drugih institucij.

Kako zasnovati spletno trgovino za nemške stranke?

Podajamo vam še nekaj napotkov, kako zasnovati spletno trgovino za nemške stranke.

Zelo priporočljivo je, da imate poleg spletne trgovine tudi sedež podjetja ali podružnico v Nemčiji. Razloga za to sta dva. S tem, ko bodo stranke videle, da se podjetje nahaja na nemškem naslovu, bodo do spletne trgovine razvile večje zaupanje. Poleg tega bo tak način poslovanja bolj praktičen za vas. 

Nemci so sicer kot stranke spletnih trgovin znani po tem, da vrnejo precejšni delež izdelkov, ki jih naročijo, saj kasneje ugotovijo, da ti niso izpolnili njihovih pričakovanj. Ta odstotek je še posebej velik pri nakupovanju oblačil in obutve. 

Ko kreirate naslov spletne strani, ni nujno, da za končnico izberete .de. Je pa skoraj nujno, da spletno stran prevedete v nemščino. Kljub temu, da Nemci dobro razumejo angleški jezik, boste s prevodom dosegli večje zaupanje in posledično večje število nakupov. Pozanimajte se tudi, kakšne so lokalne navade prebivalcev in kdaj so pomembnejši prazniki, da boste lahko to smiselno vključili v aktualno ponudbo.

Katere načine plačila izdelkov je smiselno ponuditi? V nasprotju z Američani se Namci le redko odločajo za izvedbo plačila prek kreditne kartice. Prav tako niso tako vešči uporabe PayPal-a. Večina še vedno plačuje prek klasičnega plačilnega naloga (okoli 30 % spletnih kupcev). Večina jih prek spletnih trgovin, ki te možnosti ne ponuja, sploh ne bi izvedlo naročila. Najbolj jim ustreza možnost, da izdelek najprej prejmejo in preverijo, če so zadovoljni z njim. Šele nato so pripravljeni zanj tudi plačati.

Na nemški trg poizkušajo prodreti tudi mnogi slovenski startupi. Med njimi je tudi Pokica, ki se je za začetek osredotočila na nemške študentske domove >>

Vir: Openaeuropeancompany in Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


6 učinkovitih tehnik učenja

6 učinkovitih tehnik učenja

Da bi bilo vaše podjetje konkurenčno na zasičenem in hitro spreminjajočem trgu, se morate stalno učiti in pridobivati nove informacije. To vam bo pomagalo pri izboljšanju poslovanja in uvajanju novosti. Preberite več >>

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje