Kaj morate vedeti o investicijskem množičnem financiranju na Indiegogo?

Na Indiegogu imate možnost investicijskega množičnega financiranja (Vir slike: Indiegogo)

Kaj morate vedeti o investicijskem množičnem financiranju na Indiegogo?

V sodelovanju s podjetjem MicroVentures je Indiegogo odprl novo storitev: možnost investicijskega množičnega financiranja (ang. equity crowdfunding), pri kateri investitor v zameno za denar namesto izdelka prejme delež podjetja.
Kaj morate vedeti o investicijskem množičnem financiranju na Indiegogo?

Na Indiegogu imate možnost investicijskega množičnega financiranja (Vir slike: Indiegogo)

Že dlje časa se je šušljalo, da bo Indiegogo podjetnim posameznikom in podjetjem omogočil možnost investiranja v mlada podjetja, ki si na njihovi platformi utirajo pot na tržišču. Od novembra 2016 dalje je to tudi mogoče. 

Informacije za investitorje:

»Investiranje v startupe pomeni, da boste imeli v rokah del podjetja in z njimi potovali po poti vzponov in padcev,« sporočajo iz Indiegoga. Če vas zanima investitorstvo na Indiegogo, si v prispevku preberite, kdo lahko investira, koliko lahko investira ter kako vedeti, ali je startup vreden vašega denarja >>

Dejstvo je, da investitorstvo ostaja tvegana panoga. Preden investirate, morate vedeti:

  • da ni zagotovljeno, da bo vrednost vaše investicije z leti naraščala;
  • da denar, ki ste ga investirali, predstavlja nelikvidno obliko sredstev in predvsem dolgoročno naložbo;
  • da boste morali sredstva v podjetju pustiti vsaj 1 leto – v povprečju startup podjetje izplača male delničarje po 7 letih;
  • da včasih ni pametno investirati v podjetje zgolj zato, ker so to storili mnogi drugi – pred samo investicijo se je potrebno dobro informirati in pozanimati.

Pred samo investicijo boste prejeli vse potrebne informacije o strukturi podjetja, ekipi, ki je zgradila podjetje, dosedanjem delovanju, morebitnih tveganjih v panogi ipd., na podlagi česar boste lažje sprejeli odločitev. Če se vam porodijo dodatna vprašanja, vam bodo v MicroVentures oz. Indiegogo nanje rade volje odgovorili.

Informacije za mlada podjetja:

Imate mlado podjetje in nameravate zbirati sredstva s pomočjo investicijskega množičnega financiranja? Preberite si nekaj dejstev, ki so pomembna za vas:

1. Vse transakcije potekajo preko spletne platforme MicroVentures 

Pred samo investicijo si boste morali ustvariti profil na spletni platformi MicroVentures. Gre za platformo, ki je registrirana na področju investicijskega množičnega financiranja. Slovi po doseganju dobrih poslovnih rezultatov: podjetja so preko MicroVentures do sedaj skupno zbrala že preko 100 milijonov dolarjev, odstotek uspešnosti financiranja pa je več kot 95 odstoten. 

2. V zameno za sredstva boste oddali delež lastništva nad podjetjem

Če se odločate za ta način financiranja svojega podjetja, morate vedeti, da v nasprotju z množičnim financiranjem pri investicijskemu množičnemu financiranju v zameno za denar podpornikov oddajate deleže svojega podjetja. Če želite, jim lahko poleg deleža ponudite tudi nagrade, podobno kot je v navadi pri množičnem financiranju.

3. Priporočljivo je, da imate že razvit produkt, ki je primeren za tržišče

Za podjetja, ki so še v fazi razvoja ideje in prototipa, tovrsten način financiranja podjetja ni primeren. Potrebno je imeti že prve stranke, pa tudi nekaj prodaje, saj je potencialnim investitorjem treba pokazati rezultate. Svojo resnost lahko dokažete tudi tako, da v svoje podjetje vložite tudi denar. Postavite se v čevlje potencialnega investitorja: ali je pred njimi dobra investicijska priložnost? Imajo možnosti, da z vašim podjetjem zaslužijo? Ali ima vaše podjetje sploh potencial za rast in razvoj? 

4. Zberete lahko med 150.000 in 1.000.000 dolarji sredstev

Preko platforme MicroVentures/Indiegogo lahko zbirate med 150.000 in 1.000.000 dolarjev. Potrebne so dobre predpriprave, predvsem na področju marketinga. Po tem, ko je kampanja pripravljena, zbiranje sredstev traja do 6 tednov, na zbrani denar pa morate čakati še 2 dodatna tedna. 

Po tem, ko prejmete zbrana sredstva, ne boste smeli pozabiti na svoje obveznosti do investitorjev. Vsake četrt leta jih boste morali obveščati o napredku in poslovnih rezultatih, ker pa bodo morali ti svoja sredstva v vašem podjetju pustiti minimalno 12 mesecev, nanje glejte kot na dolgoročne sodelavce. 

Vir: Crowdcrux.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki