
Na Indiegogu imate možnost investicijskega množičnega financiranja (Vir slike: Indiegogo)
Že dlje časa se je šušljalo, da bo Indiegogo podjetnim posameznikom in podjetjem omogočil možnost investiranja v mlada podjetja, ki si na njihovi platformi utirajo pot na tržišču. Od novembra 2016 dalje je to tudi mogoče.
Informacije za investitorje:
»Investiranje v startupe pomeni, da boste imeli v rokah del podjetja in z njimi potovali po poti vzponov in padcev,« sporočajo iz Indiegoga. Če vas zanima investitorstvo na Indiegogo, si v prispevku preberite, kdo lahko investira, koliko lahko investira ter kako vedeti, ali je startup vreden vašega denarja >>
Dejstvo je, da investitorstvo ostaja tvegana panoga. Preden investirate, morate vedeti:
- da ni zagotovljeno, da bo vrednost vaše investicije z leti naraščala;
- da denar, ki ste ga investirali, predstavlja nelikvidno obliko sredstev in predvsem dolgoročno naložbo;
- da boste morali sredstva v podjetju pustiti vsaj 1 leto – v povprečju startup podjetje izplača male delničarje po 7 letih;
- da včasih ni pametno investirati v podjetje zgolj zato, ker so to storili mnogi drugi – pred samo investicijo se je potrebno dobro informirati in pozanimati.
Pred samo investicijo boste prejeli vse potrebne informacije o strukturi podjetja, ekipi, ki je zgradila podjetje, dosedanjem delovanju, morebitnih tveganjih v panogi ipd., na podlagi česar boste lažje sprejeli odločitev. Če se vam porodijo dodatna vprašanja, vam bodo v MicroVentures oz. Indiegogo nanje rade volje odgovorili.
Informacije za mlada podjetja:
Imate mlado podjetje in nameravate zbirati sredstva s pomočjo investicijskega množičnega financiranja? Preberite si nekaj dejstev, ki so pomembna za vas:
1. Vse transakcije potekajo preko spletne platforme MicroVentures
Pred samo investicijo si boste morali ustvariti profil na spletni platformi MicroVentures. Gre za platformo, ki je registrirana na področju investicijskega množičnega financiranja. Slovi po doseganju dobrih poslovnih rezultatov: podjetja so preko MicroVentures do sedaj skupno zbrala že preko 100 milijonov dolarjev, odstotek uspešnosti financiranja pa je več kot 95 odstoten.
2. V zameno za sredstva boste oddali delež lastništva nad podjetjem
Če se odločate za ta način financiranja svojega podjetja, morate vedeti, da v nasprotju z množičnim financiranjem pri investicijskemu množičnemu financiranju v zameno za denar podpornikov oddajate deleže svojega podjetja. Če želite, jim lahko poleg deleža ponudite tudi nagrade, podobno kot je v navadi pri množičnem financiranju.
3. Priporočljivo je, da imate že razvit produkt, ki je primeren za tržišče
Za podjetja, ki so še v fazi razvoja ideje in prototipa, tovrsten način financiranja podjetja ni primeren. Potrebno je imeti že prve stranke, pa tudi nekaj prodaje, saj je potencialnim investitorjem treba pokazati rezultate. Svojo resnost lahko dokažete tudi tako, da v svoje podjetje vložite tudi denar. Postavite se v čevlje potencialnega investitorja: ali je pred njimi dobra investicijska priložnost? Imajo možnosti, da z vašim podjetjem zaslužijo? Ali ima vaše podjetje sploh potencial za rast in razvoj?
4. Zberete lahko med 150.000 in 1.000.000 dolarji sredstev
Preko platforme MicroVentures/Indiegogo lahko zbirate med 150.000 in 1.000.000 dolarjev. Potrebne so dobre predpriprave, predvsem na področju marketinga. Po tem, ko je kampanja pripravljena, zbiranje sredstev traja do 6 tednov, na zbrani denar pa morate čakati še 2 dodatna tedna.
Po tem, ko prejmete zbrana sredstva, ne boste smeli pozabiti na svoje obveznosti do investitorjev. Vsake četrt leta jih boste morali obveščati o napredku in poslovnih rezultatih, ker pa bodo morali ti svoja sredstva v vašem podjetju pustiti minimalno 12 mesecev, nanje glejte kot na dolgoročne sodelavce.
Vir: Crowdcrux.com