Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek.
barve in podjetništvo

Ko kupujemo, 93 odstotkov potrošnikov gleda na videz izdelka, 6 odstotkov na vsebino, le 1 odstotek pa se odloča na podlagi čuta, kot sta vonj in zvok, ugotavlja WebPageFX.

80 odstotkov potrošnikov meni, da barva bistveno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Čas za odločitev glede nakupa pa je zelo kratek – odločitev in ocena izdelka naj bi padla že v 90 sekundah. Zanimivo je, da si v večini primerov oceno izdelamo na podlagi barve izdelka. Kako pomembne so barve, je razvidno tudi v oglasih. Barvni imajo precej večji učinek kot črno-beli.

Kakšen vpliv imajo barve na nas?

Rdeča pospeši srčni utrip, vpliva pa tudi na stimulacijo apetita, zato jo izredno rade uporabljajo restavracije. Tako izbor barve logotipa McDonald’s, Coca Cole, Kellogg’s kar naenkrat ni več presenetljiv, mar ne? Rdeča barva se uporablja tudi pri akcijah in popustih, saj spodbuja nujnost. Katera podjetja imajo rdeč logotip? Poleg naštetih tudi Lay’s, YouTube, CNN in Lego.

Rumena spodbuja optimizem in mladost. Je barva, ki vzbuja pozornost, stimulira mentalne procese in živčni sistem. Spodbuja tudi komunikacijo. Podjetja, ki so izbrala rumeno barvo, so Nikon, Ikea in National Geographic.

Modra barva se uporablja predvsem s strani korporativnih blagovnih znamk oziroma podjetij, saj izraža produktivnost in neinvazivnost. Daje občutek varnosti in zaupanja v znamko. Spominja na vodo, pomirja. Modro barvo predvsem preferirajo moški, je pa tudi najbolj razširjena barva, ki se uporablja v delovnih prostorih. Katera podjetja uporabljajo modro barvo? Facebook, Twitter, LinkedIn, Skype, Dell, Ford, Oral-B.

Oranžna barva označuje agresivnost, spodbuja pa akcijo – prodaja, nakup, naročnina. Predstavlja prijazno in samozavestno znamko, entuziazem in toplino. Podjetja, ki imajo v logotipu oranžno barvo, so Amazon, Mozilla, Fanta, Hooters, Harley-Davidson.

Zelena se uporablja v povezavi z bogastvom in je dolgo veljala kot simbol plodnosti. Simbolizira pa tudi denar. Nudi sprostitev v trgovinah. Nekatere raziskave kažejo, da imajo delavci v zelenih delovnih prostorih manj težav z želodcem. Podjetja oziroma znamke, ki so izbrala zeleno barvo, so Animal Planet, Android, Tropicana, Spotify, Starbucks in Xbox.

Vijolična pomirja in je namenjena izdelkom za lepotne in pomlajevalne učinke. Prikazuje bogastvo in uspeh, kar navezujemo z dejstvom, da je kupica kraljev nosila oblačila vijolične barve. Danes pa je vijolična barva v politiki prej izjema kot pravilo. Yahoo, Hallmark, Craigslist in Taco Bell so izbrali vijolično barvo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Analiza trga je eden najpomembnejših korakov ob načrtovanju novega posla, manjkati pa ne sme niti ob merjenju učinkovitosti trenutnega poslovanja. Tržišče se namreč hitro spreminja, čemur morate prilagajati tudi svojo poslovno taktiko. Preberite več >>

9 načinov, kako lahko izboljšate samodisciplino

9 načinov, kako lahko izboljšate samodisciplino

Da bi bili uspešni pri zasledovanju ciljev, ki ste si jih postavili v poslovnem in zasebnem življenju, morate pri sebi razviti veščine samodiscipline. Predstavljamo vam nekaj napotkov, kako se lahko tega lotite. Preberite več >>

Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje