
Na tem področju se tudi v bodoče obeta nadaljnja rast (Vir slike: YouTube).
Zoosk, spletna storitev za zmenkarije, je analizirala 400 milijonov sporočil in 430 tisoč zmenkarskih profilov, in s tem ugotovila, kako so se na spletnih straneh za zmenkarije obnašali uporabniki. S tem so ustvarili tudi trende za leto 2015.
Kdaj boste prejeli sporočilce?
Z več kot 29 milijoni uporabnikov velja za največjo spletno zmenkarsko storitev, obenem pa jo spremlja več kot 14 milijonov sledilcev in oboževalcev na Twitterju, Instagramu in Facebooku. Na podlagi analize sporočil in profilov, so ugotovili, da so samski najmanj aktivni med 14. in 15. uro. Moški so bolj aktivni in odzivni med 9. in 10. uro dopoldne, ženske malce pozneje, med 10. in 11. uro.
Rastejo tudi slovenski portali
Nadaljnja rast, ki se jim napoveduje, se obeta tudi našim spletnim storitvam na tem področju. Na ona-on.com portalu tudi v prihodne pričakujejo rast uporabe spletnih zmenkov »kot osrednjega načina spoznavanja v starostni skupini od 25 do 50 let«. Kot pravi Luka Kogovšek, vodja portala ona-on.com, je v letu 2014 v tej starostni skupini na spletu nastalo okoli 30 odstotkov novih parov, na ona-on.com večina parov v Sloveniji (883 parov). Kogovšek dodaja, da je vse bolj v ospredju uporaba mobilnih zmenkov, v samo prvem mesecu so zabeležili več kot 6 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije.
Poznate aplikacijo Tinder?
Poslanih več kot 3,2 milijonov sporočil
Uporabniki na ona-on.com portalu so si poslali več kot 3,2 milijonov sporočil, skupno je uporabnikov že več kot 142 tisoč. Kar nekaj je bilo ujemanj med njimi, saj so se dogovorili za več kot 29 tisoč srečanj v živo.
2014 o Taylor Swift, 2015 o Adele
Najpogostejša beseda, ki so jo pri Zoosk zaznali v opisih, je bila leta 2014 “ljubezen”, predvidevajo, da bo leta 2015 najpogostejša beseda “všeč”. Največkrat je leta 2014 beseda tekla o televizijski seriji The Walking Dead, leta 2015 pa o Better Call Saul. O Taylor Swift se je letos govorilo največkrat na področju glasbenikov, naslednje leto pa bo leto Adele.
Kakšne fotografije so odbijajoče?
Pri Zoosk napovedujejo tudi spremembe na področju fotografij. Slike, na katerih so moški slikani zunaj, so vplivale na povečano število sporočil, medtem ko so priljubljeni selfiji le zmanjševali možnost za prejem novih sporočil. To bi lahko povezali z izsledki raziskav, v katerih so anketiranci opisali osebe na selfijih za sebične in samovšečne. Očitno so selfiji preveč odbijajoči, da bi vam drugi napisali prijetno sporočilce. Za naslednje leto Zoosk svetuje, da se slikate z nasmehom na obrazu, a brez pačenja. Odsvetujejo selfije v kopalnici.
Pri ženskah pa je – zanimivo – ravno obratno. Tiste, slikane zunaj, so imele kar za 40 odstotkov manjšo verjetnost, da so prejele sporočilo, selfiji pa so to verjetnost povečali le za štiri odstotke. Za naslednje leto svetujejo, da ženske ne delajo »duck face« mimik, ker so že iz mode, raje naj pokažejo, kako v naravi preživljajo svoj prosti čas.
Naravni videz je in!
Slike, na katerih je oseba ujeta v celoti, so letos povečale možnost za prejem sporočil, kar za 203 odstotkov, medtem ko so slike s prijatelji ali živalmi zmanjšali to verjetnost za skoraj polovico. Zoosk za leto 2015 svetuje, da se fotografirate tako, kot ste videti vsak dan Naravni videz je tisti, ki naj bi zažigal naslednje leto. Če ste pristaš/ica fotografiranja pred ogledalom, pa raje prosite prijatelja oziroma prijateljico naj vas fotografira.
Če je moški ločen, dobi več sporočil
Opaziti je še eno veliko razliko med spoloma. Med tem ko opisi ločenec, moja bivša in podobno povečuje možnost za sporočila s strani nasprotnega spola, pa podobni opisi na ženskih profilih precej zmanjšujejo možnost za nova poznanstva.