Kaj prinašajo spletne zmenkarije leta 2015?

Izkušnje, ki ste si jih pridobili leta 2014 na spletnih straneh, na katerih se uporabniki družijo z namenom iskanja partnerjev ali pa le prijateljstev in poznanstev, vam lahko koristijo tudi v naslednjem letu. Pomagajo pa tudi podjetnikom, ki so dejavni na tem področju.
Kaj prinašajo spletne zmenkarije leta 2015?

Na tem področju se tudi v bodoče obeta nadaljnja rast (Vir slike: YouTube).

Zoosk, spletna storitev za zmenkarije, je analizirala 400 milijonov sporočil in 430 tisoč zmenkarskih profilov, in s tem ugotovila, kako so se na spletnih straneh za zmenkarije obnašali uporabniki. S tem so ustvarili tudi trende za leto 2015.

Kdaj boste prejeli sporočilce?

Z več kot 29 milijoni uporabnikov velja za največjo spletno zmenkarsko storitev, obenem pa jo spremlja več kot 14 milijonov sledilcev in oboževalcev na Twitterju, Instagramu in Facebooku. Na podlagi analize sporočil in profilov, so ugotovili, da so samski najmanj aktivni med 14. in 15. uro. Moški so bolj aktivni in odzivni med 9. in 10. uro dopoldne, ženske malce pozneje, med 10. in 11. uro.

Rastejo tudi slovenski portali

Nadaljnja rast, ki se jim napoveduje, se obeta tudi našim spletnim storitvam na tem področju. Na ona-on.com portalu tudi v prihodne pričakujejo rast uporabe spletnih zmenkov »kot osrednjega načina spoznavanja v starostni skupini od 25 do 50 let«. Kot pravi Luka Kogovšek, vodja portala ona-on.com, je v letu 2014 v tej starostni skupini na spletu nastalo okoli 30 odstotkov novih parov, na ona-on.com večina parov v Sloveniji (883 parov). Kogovšek dodaja, da je vse bolj v ospredju uporaba mobilnih zmenkov, v samo prvem mesecu so zabeležili več kot 6 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije.

Poznate aplikacijo Tinder?

Poslanih več kot 3,2 milijonov sporočil

Uporabniki na ona-on.com portalu so si poslali več kot 3,2 milijonov sporočil, skupno je uporabnikov že več kot 142 tisoč. Kar nekaj je bilo ujemanj med njimi, saj so se dogovorili za več kot 29 tisoč srečanj v živo.

2014 o Taylor Swift, 2015 o Adele

Najpogostejša beseda, ki so jo pri Zoosk zaznali v opisih, je bila leta 2014 “ljubezen”, predvidevajo, da bo leta 2015 najpogostejša beseda “všeč”. Največkrat je leta 2014 beseda tekla o televizijski seriji The Walking Dead, leta 2015 pa o Better Call Saul. O Taylor Swift se je letos govorilo največkrat na področju glasbenikov, naslednje leto pa bo leto Adele.

Kakšne fotografije so odbijajoče?

Pri Zoosk napovedujejo tudi spremembe na področju fotografij. Slike, na katerih so moški slikani zunaj, so vplivale na povečano število sporočil, medtem ko so priljubljeni selfiji le zmanjševali možnost za prejem novih sporočil. To bi lahko povezali z izsledki raziskav, v katerih so anketiranci opisali osebe na selfijih za sebične in samovšečne. Očitno so selfiji preveč odbijajoči, da bi vam drugi  napisali prijetno sporočilce. Za naslednje leto Zoosk svetuje, da se slikate z nasmehom na obrazu, a brez pačenja. Odsvetujejo selfije v kopalnici.

Pri ženskah pa je – zanimivo – ravno obratno. Tiste, slikane zunaj, so imele kar za 40 odstotkov manjšo verjetnost, da so prejele sporočilo, selfiji pa so to verjetnost povečali le za štiri odstotke. Za naslednje leto svetujejo, da ženske ne delajo »duck face« mimik, ker so že iz mode, raje naj pokažejo, kako v naravi preživljajo svoj prosti čas.

Naravni videz je in!

Slike, na katerih je oseba ujeta v celoti, so letos povečale možnost za prejem sporočil, kar za 203 odstotkov, medtem ko so slike s prijatelji ali živalmi zmanjšali to verjetnost za skoraj polovico. Zoosk za leto 2015 svetuje, da se fotografirate tako, kot ste videti vsak dan Naravni videz je tisti, ki naj bi zažigal naslednje leto. Če ste pristaš/ica fotografiranja pred ogledalom, pa raje prosite prijatelja oziroma prijateljico naj vas fotografira.

Če je moški ločen, dobi več sporočil

Opaziti je še eno veliko razliko med spoloma. Med tem ko opisi ločenec, moja bivša in podobno povečuje možnost za sporočila s strani nasprotnega spola, pa podobni opisi na ženskih profilih precej zmanjšujejo možnost za nova poznanstva.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje