Kako motivirati zaposlene?

Direktor se velikokrat znajde v situaciji, ko njegovi zaposleni niso motivirani in dela ne opravljajo dovolj dobro. Za to mora poskrbeti sam, saj je njegova naloga, da zaposlene pripravi in navduši za delo, da so kar najbolj produktivni.
Kako motivirati zaposlene?

Nasveti izkušenih podjetnikov za izboljšanje produktivnosti (Vir sllike: gratisopgraphy)

Podjetje mora v današnjem svetu z razmeroma majhno ekipo opraviti veliko dela, da bi lahko ostalo konkurenčno na trgu, zato je nujno, da so vsi zaposleni pripravljeni delati in, da delo opravljajo kvalitetno.

Daniel Pink, avtor knjižne uspešnice “Drive”, kjer piše na temo motiviranja zaposlenih, je mnenja, da zaposleni delo najbolje opravljajo, ko jim je puščena določena stopnja avtonomije, ko so jim ponujene priložnosti in znanje, pa tudi, ko menijo, da bo njihovo delo pustilo vidne sledi v podjetju. Zagovarja tudi Googlovo metodo, po kateri zaposlenim dovolijo, da en dan v tednu na delovnem mestu razvijajo projekt, ki so si ga sami zamislili.

Da bi lahko vaše podjetje dobro poslovalo, morate najprej zgraditi dobro podjetniško ekipo, zato morate biti previdni, ko iščete nov delovni kader. Pri zaposlovanju morate namreč izbrati inteligentne, energične in inovativne kandidate, nato pa jih posaditi na njim najbolj primerno delovno mesto.

Zaposleni so si med sabo zelo različni, zato poglejmo, na kakšne načine lahko različne posameznike prepričamo, da bi delali zbrano in zavzeto.

1. Analitični tip zaposlenega: Zaposleni, ki so izraziti analitičarji, radi slišijo, da delajo na pomembnem projektu. Ker radi pustijo viden pečat v podjetju, so to večinoma dobri in zagreti delavci. Toda previdno – v kolikor so sami opravili večino dela na nekem projektu, ne pričakujte, da bodo kipeli od zadovoljstva, če boste za to nagradili celotno ekipo.

2. Strukturni tip zaposlenega: Takšni posamezniki radi slišijo, da je njihovo delo pripomoglo k napredku podjetja. Ko delo opravijo dobro, pričakujejo pisno zahvalo, zato je najprimerneje, da jim pošljete elektronsko pošto, v kateri se jim zahvaljujete za vso pomoč.

3. Socialni tip zaposlenega: Posamezniki, ki so izrazito družbeno usmerjeni, radi slišijo, da so pripomogli k napredku projekta, na katerem so delali. V kolikor boste izrazili zaupanje v njihove sposobnosti, se bodo za vas še toliko bolj potrudili. Najraje imajo, če jih nagradite osebno, in v večini primerov jim bo dovolj že lepa gesta, ki jim bo povedala, da ste se spomnili nanje.

4. Inovativni delavci: Zanje je najpomembnejše, da ekipa doseže cilj, za katerega je delala ves ta čas. V primeru nagrajevanja, pa imajo veliko raje nekonvencionalno in domiselno nagrado.

5. Tihi delavci: Ker gre za osebe, ki ne marajo veliko drame, vam bodo najbolj hvaležni, če jih pohvalite v zasebnosti svoje ali njihove pisarne.

6. Ekspresivni delavci: Takšni delavci so najbolj motivirani takrat, ko vedo, da ste jim vedno na voljo za nasvete. Ko pa jih boste želeli nagraditi za dobro delo, to storite javno in pompozno, kot se le da.

7. Mirni delavci: Gre za osebe, ki nimajo rade sprememb. Nikoli ne bodo zahtevali napredovanja ali nagrade, zato je na vas, da opazite njihov dosežek in jih nagradite.

8. Neodvisni misleci: Takšni delavci bodo močno motivirani, če se bodo strinjali z vašimi zamislimi. Radi imajo, da jih nagradite na način, ki so si ga zamislili sami, in to čimprej.

9. Ekipni člani: Zaposleni, ki so izrazito fokusirani ekipni delavci, bodo zelo motivirani le ob vodstvu dobrega ekipnega vodje. V nasprotnem primeru lahko delajo veliko napak. Ko bo čas za nagrade, bodo to dobro vedeli, nikoli pa ne bodo pozabili na morebitno obljubljeno nagrado, na katero ste pozabili.

10. Fleksibilni delavci: Gre za osebe, ki se znajo prilagajati ekipi, a le, če projekt ne krši njihovih moralnih prepričanj in verovanj. Takšne osebe bodo vesele kakršne koli nagrade.

Vir: Inc.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

V tokratni rubriki obravnavamo vprašanje stranke, ki jo je zanimalo, ali mora o odprtju popoldanskega s.p. obvestiti svojega delodajalca. Raziskali smo, kako je to področje urejeno v Zakonu o delovnih razmerjih.   Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Poslovni prostor, v katerem se bo opravljala dejavnost, oziroma objekt v katerem je poslovni prostor, mora praviloma imeti uporabno dovoljenje. V članku tokrat pojasnujemo v kakšnih primerih in pri kakšnih dejavnostih se uporabno dovoljenje zahteva in kdaj ga ni potrebno pridobiti.   Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje