Kako motivirati zaposlene?

Direktor se velikokrat znajde v situaciji, ko njegovi zaposleni niso motivirani in dela ne opravljajo dovolj dobro. Za to mora poskrbeti sam, saj je njegova naloga, da zaposlene pripravi in navduši za delo, da so kar najbolj produktivni.
Kako motivirati zaposlene?

Nasveti izkušenih podjetnikov za izboljšanje produktivnosti (Vir sllike: gratisopgraphy)

Podjetje mora v današnjem svetu z razmeroma majhno ekipo opraviti veliko dela, da bi lahko ostalo konkurenčno na trgu, zato je nujno, da so vsi zaposleni pripravljeni delati in, da delo opravljajo kvalitetno.

Daniel Pink, avtor knjižne uspešnice “Drive”, kjer piše na temo motiviranja zaposlenih, je mnenja, da zaposleni delo najbolje opravljajo, ko jim je puščena določena stopnja avtonomije, ko so jim ponujene priložnosti in znanje, pa tudi, ko menijo, da bo njihovo delo pustilo vidne sledi v podjetju. Zagovarja tudi Googlovo metodo, po kateri zaposlenim dovolijo, da en dan v tednu na delovnem mestu razvijajo projekt, ki so si ga sami zamislili.

Da bi lahko vaše podjetje dobro poslovalo, morate najprej zgraditi dobro podjetniško ekipo, zato morate biti previdni, ko iščete nov delovni kader. Pri zaposlovanju morate namreč izbrati inteligentne, energične in inovativne kandidate, nato pa jih posaditi na njim najbolj primerno delovno mesto.

Zaposleni so si med sabo zelo različni, zato poglejmo, na kakšne načine lahko različne posameznike prepričamo, da bi delali zbrano in zavzeto.

1. Analitični tip zaposlenega: Zaposleni, ki so izraziti analitičarji, radi slišijo, da delajo na pomembnem projektu. Ker radi pustijo viden pečat v podjetju, so to večinoma dobri in zagreti delavci. Toda previdno – v kolikor so sami opravili večino dela na nekem projektu, ne pričakujte, da bodo kipeli od zadovoljstva, če boste za to nagradili celotno ekipo.

2. Strukturni tip zaposlenega: Takšni posamezniki radi slišijo, da je njihovo delo pripomoglo k napredku podjetja. Ko delo opravijo dobro, pričakujejo pisno zahvalo, zato je najprimerneje, da jim pošljete elektronsko pošto, v kateri se jim zahvaljujete za vso pomoč.

3. Socialni tip zaposlenega: Posamezniki, ki so izrazito družbeno usmerjeni, radi slišijo, da so pripomogli k napredku projekta, na katerem so delali. V kolikor boste izrazili zaupanje v njihove sposobnosti, se bodo za vas še toliko bolj potrudili. Najraje imajo, če jih nagradite osebno, in v večini primerov jim bo dovolj že lepa gesta, ki jim bo povedala, da ste se spomnili nanje.

4. Inovativni delavci: Zanje je najpomembnejše, da ekipa doseže cilj, za katerega je delala ves ta čas. V primeru nagrajevanja, pa imajo veliko raje nekonvencionalno in domiselno nagrado.

5. Tihi delavci: Ker gre za osebe, ki ne marajo veliko drame, vam bodo najbolj hvaležni, če jih pohvalite v zasebnosti svoje ali njihove pisarne.

6. Ekspresivni delavci: Takšni delavci so najbolj motivirani takrat, ko vedo, da ste jim vedno na voljo za nasvete. Ko pa jih boste želeli nagraditi za dobro delo, to storite javno in pompozno, kot se le da.

7. Mirni delavci: Gre za osebe, ki nimajo rade sprememb. Nikoli ne bodo zahtevali napredovanja ali nagrade, zato je na vas, da opazite njihov dosežek in jih nagradite.

8. Neodvisni misleci: Takšni delavci bodo močno motivirani, če se bodo strinjali z vašimi zamislimi. Radi imajo, da jih nagradite na način, ki so si ga zamislili sami, in to čimprej.

9. Ekipni člani: Zaposleni, ki so izrazito fokusirani ekipni delavci, bodo zelo motivirani le ob vodstvu dobrega ekipnega vodje. V nasprotnem primeru lahko delajo veliko napak. Ko bo čas za nagrade, bodo to dobro vedeli, nikoli pa ne bodo pozabili na morebitno obljubljeno nagrado, na katero ste pozabili.

10. Fleksibilni delavci: Gre za osebe, ki se znajo prilagajati ekipi, a le, če projekt ne krši njihovih moralnih prepričanj in verovanj. Takšne osebe bodo vesele kakršne koli nagrade.

Vir: Inc.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati? Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

6 načinov za prepričevanje potrošnika, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

6 načinov za prepričevanje potrošnika, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Zakaj kupite določen izdelek ali pa plačate za določeno storitev? Kaj motivira vaše kupce, da rečejo ja in opravijo nakup? Verjetno ste si kdaj že zastavili ta vprašanja. Odgovorov je verjetno več. Mislite, da ima tudi kaj veze z prepričevanjem? Preberite več >>

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson, milijarder in soustanovitelj skupine Virgin, se vsak dan zbudi ob 5. uri zjutraj, da svoj dan začne na pravi način – s športom. Je strasten tekač in kolesar ter je že pretekel maraton, organizira pa tudi dobrodelni triatlon. Šport je dejansko izjemno koristen. Preberite več >>

Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Čakanje na pravi trenutek se nikoli ne obrestuje, vam bodo rekli podjetniki. To ne pomeni, da je produkt priporočljivo lansirati na trg takrat, ko še sploh ni pripravljen (niti ne vi), temveč, da ne čakate na popolnost. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP