Kako motivirati zaposlene?

Direktor se velikokrat znajde v situaciji, ko njegovi zaposleni niso motivirani in dela ne opravljajo dovolj dobro. Za to mora poskrbeti sam, saj je njegova naloga, da zaposlene pripravi in navduši za delo, da so kar najbolj produktivni.
Kako motivirati zaposlene?

Nasveti izkušenih podjetnikov za izboljšanje produktivnosti (Vir sllike: gratisopgraphy)

Podjetje mora v današnjem svetu z razmeroma majhno ekipo opraviti veliko dela, da bi lahko ostalo konkurenčno na trgu, zato je nujno, da so vsi zaposleni pripravljeni delati in, da delo opravljajo kvalitetno.

Daniel Pink, avtor knjižne uspešnice “Drive”, kjer piše na temo motiviranja zaposlenih, je mnenja, da zaposleni delo najbolje opravljajo, ko jim je puščena določena stopnja avtonomije, ko so jim ponujene priložnosti in znanje, pa tudi, ko menijo, da bo njihovo delo pustilo vidne sledi v podjetju. Zagovarja tudi Googlovo metodo, po kateri zaposlenim dovolijo, da en dan v tednu na delovnem mestu razvijajo projekt, ki so si ga sami zamislili.

Da bi lahko vaše podjetje dobro poslovalo, morate najprej zgraditi dobro podjetniško ekipo, zato morate biti previdni, ko iščete nov delovni kader. Pri zaposlovanju morate namreč izbrati inteligentne, energične in inovativne kandidate, nato pa jih posaditi na njim najbolj primerno delovno mesto.

Zaposleni so si med sabo zelo različni, zato poglejmo, na kakšne načine lahko različne posameznike prepričamo, da bi delali zbrano in zavzeto.

1. Analitični tip zaposlenega: Zaposleni, ki so izraziti analitičarji, radi slišijo, da delajo na pomembnem projektu. Ker radi pustijo viden pečat v podjetju, so to večinoma dobri in zagreti delavci. Toda previdno – v kolikor so sami opravili večino dela na nekem projektu, ne pričakujte, da bodo kipeli od zadovoljstva, če boste za to nagradili celotno ekipo.

2. Strukturni tip zaposlenega: Takšni posamezniki radi slišijo, da je njihovo delo pripomoglo k napredku podjetja. Ko delo opravijo dobro, pričakujejo pisno zahvalo, zato je najprimerneje, da jim pošljete elektronsko pošto, v kateri se jim zahvaljujete za vso pomoč.

3. Socialni tip zaposlenega: Posamezniki, ki so izrazito družbeno usmerjeni, radi slišijo, da so pripomogli k napredku projekta, na katerem so delali. V kolikor boste izrazili zaupanje v njihove sposobnosti, se bodo za vas še toliko bolj potrudili. Najraje imajo, če jih nagradite osebno, in v večini primerov jim bo dovolj že lepa gesta, ki jim bo povedala, da ste se spomnili nanje.

4. Inovativni delavci: Zanje je najpomembnejše, da ekipa doseže cilj, za katerega je delala ves ta čas. V primeru nagrajevanja, pa imajo veliko raje nekonvencionalno in domiselno nagrado.

5. Tihi delavci: Ker gre za osebe, ki ne marajo veliko drame, vam bodo najbolj hvaležni, če jih pohvalite v zasebnosti svoje ali njihove pisarne.

6. Ekspresivni delavci: Takšni delavci so najbolj motivirani takrat, ko vedo, da ste jim vedno na voljo za nasvete. Ko pa jih boste želeli nagraditi za dobro delo, to storite javno in pompozno, kot se le da.

7. Mirni delavci: Gre za osebe, ki nimajo rade sprememb. Nikoli ne bodo zahtevali napredovanja ali nagrade, zato je na vas, da opazite njihov dosežek in jih nagradite.

8. Neodvisni misleci: Takšni delavci bodo močno motivirani, če se bodo strinjali z vašimi zamislimi. Radi imajo, da jih nagradite na način, ki so si ga zamislili sami, in to čimprej.

9. Ekipni člani: Zaposleni, ki so izrazito fokusirani ekipni delavci, bodo zelo motivirani le ob vodstvu dobrega ekipnega vodje. V nasprotnem primeru lahko delajo veliko napak. Ko bo čas za nagrade, bodo to dobro vedeli, nikoli pa ne bodo pozabili na morebitno obljubljeno nagrado, na katero ste pozabili.

10. Fleksibilni delavci: Gre za osebe, ki se znajo prilagajati ekipi, a le, če projekt ne krši njihovih moralnih prepričanj in verovanj. Takšne osebe bodo vesele kakršne koli nagrade.

Vir: Inc.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, in celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih dnevih, tednih in mesecih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje