DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kako motivirati zaposlene?

Direktor se velikokrat znajde v situaciji, ko njegovi zaposleni niso motivirani in dela ne opravljajo dovolj dobro. Za to mora poskrbeti sam, saj je njegova naloga, da zaposlene pripravi in navduši za delo, da so kar najbolj produktivni.
Kako motivirati zaposlene?

Nasveti izkušenih podjetnikov za izboljšanje produktivnosti (Vir sllike: gratisopgraphy)

Podjetje mora v današnjem svetu z razmeroma majhno ekipo opraviti veliko dela, da bi lahko ostalo konkurenčno na trgu, zato je nujno, da so vsi zaposleni pripravljeni delati in, da delo opravljajo kvalitetno.

Daniel Pink, avtor knjižne uspešnice “Drive”, kjer piše na temo motiviranja zaposlenih, je mnenja, da zaposleni delo najbolje opravljajo, ko jim je puščena določena stopnja avtonomije, ko so jim ponujene priložnosti in znanje, pa tudi, ko menijo, da bo njihovo delo pustilo vidne sledi v podjetju. Zagovarja tudi Googlovo metodo, po kateri zaposlenim dovolijo, da en dan v tednu na delovnem mestu razvijajo projekt, ki so si ga sami zamislili.

Da bi lahko vaše podjetje dobro poslovalo, morate najprej zgraditi dobro podjetniško ekipo, zato morate biti previdni, ko iščete nov delovni kader. Pri zaposlovanju morate namreč izbrati inteligentne, energične in inovativne kandidate, nato pa jih posaditi na njim najbolj primerno delovno mesto.

Zaposleni so si med sabo zelo različni, zato poglejmo, na kakšne načine lahko različne posameznike prepričamo, da bi delali zbrano in zavzeto.

1. Analitični tip zaposlenega: Zaposleni, ki so izraziti analitičarji, radi slišijo, da delajo na pomembnem projektu. Ker radi pustijo viden pečat v podjetju, so to večinoma dobri in zagreti delavci. Toda previdno – v kolikor so sami opravili večino dela na nekem projektu, ne pričakujte, da bodo kipeli od zadovoljstva, če boste za to nagradili celotno ekipo.

2. Strukturni tip zaposlenega: Takšni posamezniki radi slišijo, da je njihovo delo pripomoglo k napredku podjetja. Ko delo opravijo dobro, pričakujejo pisno zahvalo, zato je najprimerneje, da jim pošljete elektronsko pošto, v kateri se jim zahvaljujete za vso pomoč.

3. Socialni tip zaposlenega: Posamezniki, ki so izrazito družbeno usmerjeni, radi slišijo, da so pripomogli k napredku projekta, na katerem so delali. V kolikor boste izrazili zaupanje v njihove sposobnosti, se bodo za vas še toliko bolj potrudili. Najraje imajo, če jih nagradite osebno, in v večini primerov jim bo dovolj že lepa gesta, ki jim bo povedala, da ste se spomnili nanje.

4. Inovativni delavci: Zanje je najpomembnejše, da ekipa doseže cilj, za katerega je delala ves ta čas. V primeru nagrajevanja, pa imajo veliko raje nekonvencionalno in domiselno nagrado.

5. Tihi delavci: Ker gre za osebe, ki ne marajo veliko drame, vam bodo najbolj hvaležni, če jih pohvalite v zasebnosti svoje ali njihove pisarne.

6. Ekspresivni delavci: Takšni delavci so najbolj motivirani takrat, ko vedo, da ste jim vedno na voljo za nasvete. Ko pa jih boste želeli nagraditi za dobro delo, to storite javno in pompozno, kot se le da.

7. Mirni delavci: Gre za osebe, ki nimajo rade sprememb. Nikoli ne bodo zahtevali napredovanja ali nagrade, zato je na vas, da opazite njihov dosežek in jih nagradite.

8. Neodvisni misleci: Takšni delavci bodo močno motivirani, če se bodo strinjali z vašimi zamislimi. Radi imajo, da jih nagradite na način, ki so si ga zamislili sami, in to čimprej.

9. Ekipni člani: Zaposleni, ki so izrazito fokusirani ekipni delavci, bodo zelo motivirani le ob vodstvu dobrega ekipnega vodje. V nasprotnem primeru lahko delajo veliko napak. Ko bo čas za nagrade, bodo to dobro vedeli, nikoli pa ne bodo pozabili na morebitno obljubljeno nagrado, na katero ste pozabili.

10. Fleksibilni delavci: Gre za osebe, ki se znajo prilagajati ekipi, a le, če projekt ne krši njihovih moralnih prepričanj in verovanj. Takšne osebe bodo vesele kakršne koli nagrade.

Vir: Inc.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Zakaj bi moral vsak podjetnik potovati več?

Zakaj bi moral vsak podjetnik potovati več?

Čeprav se morda zdi kontradiktorno, so potovanja pomembno izobraževalno orodje tako za nove kot tudi za izkušene podjetnike. Spodbudila so oblikovanje številnih uspešnih podjetij. Preberite več >>

Kako zgraditi vrednost blagovne znamke?

Kako zgraditi vrednost blagovne znamke?

Ko je blagovna znamka registrirana, lahko njena vrednost raste ali pada. To je odvisno od tega, koliko podjetnik vanjo vlaga, pa tudi od tržnih sil in samega uspeha podjetja. Vlaganje v znamko naj podjetnik dojema kot naložbo, saj blagovna znamka predstavlja del premoženja podjetja. Lahko se jo licencira, proda ali uporabi pri poroštvu, zato vprašanje njene vrednosti vsekakor ni brezpredmetno. Preberite več >>

Kakšen je postopek ustanovitve društva?

Kakšen je postopek ustanovitve društva?

Društvo je prostovoljno, samostojno in nepridobitno združenje, ki ga ustanovitelji ali ustanoviteljice, v skladu z Zakonom o društvih, ustanovijo zaradi uresničevanja skupnih interesov. V članku tokrat predstavljamo okviren postopek ustanovitve in osnovne dokumente, ki so potrebni za uspešno izvedbo postopka. Preberite več >>

Kaj vas lahko na razgovoru za službo pokoplje?

Kaj vas lahko na razgovoru za službo pokoplje?

Večina nas pred razgovori čuti živčnost, pogosto tudi dvomimo v svoje sposobnosti, strah nas je vprašanj in odgovorov, ki jih bomo podali. Ti občutki so nekaj povsem normalnega, saj si želimo narediti na bodočega delodajalca čim boljši vtis. Preberite več >>

Podjetniki, se soočate z neodobravajočo okolico?

Podjetniki, se soočate z neodobravajočo okolico?

Že od nekdaj sanjate o tem, da bi postali direktor svojega lastnega podjetja, a vas pri tem ovira okolica, ki vaših načrtov ne odobrava? Se sprašujete o tem, kako prepričati prijatelje in družinske člane, da je podjetništvo tisto, kar vam je usojeno? Preberite nekaj nasvetov. Preberite več >>

Kakšna je razlika med slovensko znamko in znamko EU

Kakšna je razlika med slovensko znamko in znamko EU

Pred registracijo znamke je podjetnik soočen s kar nekaj temeljnimi odločitvami, ena od teh je tudi izbira območja zaščite njegove znamke. V članku smo zato razdelali osnovne prednosti in slabosti ter razlike pri registraciji znamke v Sloveniji ali v EU, ki bodo podjetniku v pomoč pri njegovi odločitvi. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje