Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Manca Korelc je izkušena svetovalka, specializirana predvsem na področju trženja na spletu. Strategije za uspešno komunikacijo na družbenih omrežjih ji torej niso tuje, v seriji člankov pa jih je razkrila tudi našim bralcem.
Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?

Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci? (Vir slike: Pixabay.com)

Te vam predstavljamo v nadaljevanju, kjer lahko najdete tudi povezave do vsakega posameznega članka in tako pridobite marsikatero koristno informacijo, ki bo izboljšala vašo komunikacijo s sledilci, da se bodo z veseljem vračali na vašo Facebook stran:

Natančno ciljanje s Facebook oglasi

Decembrski čas je kot nalašč za oglaševanje na spletu, saj smo potrošniki v tem mesecu bolj nagnjeni h kupovanju. Oglaševalci to lahko dodobra izkoristijo tudi z oglaševanjem na Facebooku, kjer lahko zelo natančno ciljajo svoje ciljne uporabnike. Preberite več >>

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

V prejšnjem prispevku ste si lahko prebrali, kakšne so smernice za čim bolj natančno ciljanje uporabnikov s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci. Preberite več >>

Oblike oglaševanja na Facebooku

Facebook postaja vse bolj učinkovita platforma za oglaševanje. Z oglasi lahko dosegamo različne cilje, od povečanja obiska na spletno stran, povečanja všečkov Facebook strani, do pridobivanja konverzij in udeležencev oglaševanega Facebook dogodka. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Facebook je predstavil nov dejavnik za oglaševalce, ki pomaga do bolj optimiziranih oglasnih kampanj: »ocena relevantnosti« (ang: »relevance score«). Ocena je podobna oceni kakovosti, ki jo uporablja Google v svojem programu Ads (ang: quality score), enako ocenjena od 1 do 10. Preberite več >>

Ključni kazalniki uspeha na družabnih omrežjih

Čar spletnega marketinga je v dejstvu, da lahko izmerimo vsak investiran cent. Obstaja cela množica kriterijev, s katerimi lahko obračamo številke in ugotavljamo (ne)uspešnost našega komuniciranja na spletu. Družabna omrežja so na tem področju posebna. Preberite več >>

Facebook oglase lahko (končno) ciljamo na slovenska mesta

Platforma za Facebook oglaševanje v tujini že dolgo časa ponuja natančno ciljanje z oglasi na mesta znotraj posamezne države. Sedaj pa je ta zelo uporabna možnost končno na voljo tudi pri nas. Preberite več >>

3 velike spremembe za Facebook profile na mobilnih telefonih

Pri najbolj priljubljenem družabnem omrežju v zadnjem času beležimo kar nekaj sprememb. Običajno sledimo, kaj se dogaja na Facebook straneh, tokrat pa nekaj besed o tem, kako bomo na Facebooku s profilom še bolje izrazili, kdo smo in kaj radi počnemo. Preberite več >>

Power Editor – orodje za Facebook oglase

Oglaševanje na Facebooku je zelo učinkovit način trženja izdelkov ali storitev. Če znate izkoristiti vse funkcionalnosti platforme za oglaševalce, lahko Facebook postane naš ključni trženjski kanal. Pri tem nam zelo pomaga orodje Power Editor. Preberite več >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje