Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom.
naslovi prispevkov

SEO optimizacija: kako pomemben je dober naslov?

O pomembnosti dobro optimizirane spletne strani smo že večkrat pisali, danes pa se bomo podrobneje posvetili pomembnosti izbire primernih naslovov v prispevkih na spletnem mestu. Veliko spletnih mest namreč kljub kvalitetnim vsebinam ne dosega večje množice bralcev. Dostikrat se vzrok za to skriva v naslovih, ki ne prepričajo niti spletnih iskalnikov niti bralcev. Prvi zato spletno mesto uvrščajo nižje med iskalnimi rezultati, slednji pa se zato nadaljnjega prebiranja vsebin sploh ne lotijo. Vsebina ostane neopažena, lastnik spletne strani pa izgublja dobiček.

Obiskovalec mora ob prvem obisku vašega spletnega mesta takoj razumeti, kam mora pogledati, da bo dobil potrebne informacije. Postavite se v njegovo kožo in pomislite: ali so vsebine dovolj jasno označene s primernimi naslovi? Morda je dobro, da na tem mestu za mnenje povprašate še koga drugega. Najprej nekoga, ki ga dobro poznate in mu zaupate, nato pa še naključne bralce, ki vam bodo lahko razjasnili še svoj vpogled v situacijo.

Kako prilagoditi spletno mesto, posebej pa naslove, da bodo primerni za spletne iskalnike, si preberite v članku SEO optimizacija: Zakaj izbrati dober naslov strani?. V nadaljevanju pa si preberite, kako prilagoditi naslove, da bodo primerni za obiskovalce.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Izberite naslove, ki delujejo

Naslovi prispevkov morajo biti jasni in konkretni. Predvsem pa ne smejo zavajati. Bralcem morajo v trenutku razjasniti, kaj je glavna tematika spletne strani. Nihče si namreč ne želi brskati po vaši spletni strani več minut, da bi ugotovil, ali sploh nudite vsebino, ki jo išče. V primeru, da naslov ne bo točen, bo obiskovalec že po nekaj sekundah zapustil vašo spletno mesto in se obrnil h konkurenčnemu.

Obstaja več načinov, na katere lahko prepričate bralce, da se za dlje časa ustavijo na vaši spletni strani. Le če bodo na vaši spletni strani preživeli več časa, bodo morda tudi uresničili vaše cilje, ki ste si jih zastavili s postavitvijo spletnega mesta. Pa naj bo to oddaja kontaktnih podatkov, spletni nakup ali kakršna koli drugačna konverzija.

Če iščete naslov, ki deluje, lahko izbirate med:

a.) naslovi, ki pozivajo k akciji

Če je le mogoče, naslov oblikujte tako, da bo pojasnil vašo dejavnost, hkrati pa bralca pozval k akciji. “Optimizirajte svojo spletno stran z WordPress vtičnikom Yoast SEO!” je jasen naslov, ki v nekaj besedah zajame bistvo dejavnosti podjetja, ljudi pa povabi k uporabi njihovega produkta.

b.) naslovi, ki se dopolnjujejo z vašim sloganom

Če ste že izbrali slogan za vaše podjetje, lahko naslov prispevkov ali spletnih strani smiselno dopolnite tako, da vanj vključite slogan. Na ta način boste privabili bralce, hkrati pa jim pomagali razumeti, kdo ste in s čim se ukvarjate.

c.) naslovi, ki podajo jasno sporočilo

Morda najtežje je izbrati naslov, ki bo bralcem podal jasno sporočilo. Kar ustreza nekomu, je morda povsem nerazumljivo za nekoga drugega. Najbolje je, da preizkusite več različnih naslovov, nato pa izberete tistega, ki vam bo prinesel najboljše rezultate.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje