Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom.
naslovi prispevkov

SEO optimizacija: kako pomemben je dober naslov?

O pomembnosti dobro optimizirane spletne strani smo že večkrat pisali, danes pa se bomo podrobneje posvetili pomembnosti izbire primernih naslovov v prispevkih na spletnem mestu. Veliko spletnih mest namreč kljub kvalitetnim vsebinam ne dosega večje množice bralcev. Dostikrat se vzrok za to skriva v naslovih, ki ne prepričajo niti spletnih iskalnikov niti bralcev. Prvi zato spletno mesto uvrščajo nižje med iskalnimi rezultati, slednji pa se zato nadaljnjega prebiranja vsebin sploh ne lotijo. Vsebina ostane neopažena, lastnik spletne strani pa izgublja dobiček.

Obiskovalec mora ob prvem obisku vašega spletnega mesta takoj razumeti, kam mora pogledati, da bo dobil potrebne informacije. Postavite se v njegovo kožo in pomislite: ali so vsebine dovolj jasno označene s primernimi naslovi? Morda je dobro, da na tem mestu za mnenje povprašate še koga drugega. Najprej nekoga, ki ga dobro poznate in mu zaupate, nato pa še naključne bralce, ki vam bodo lahko razjasnili še svoj vpogled v situacijo.

Kako prilagoditi spletno mesto, posebej pa naslove, da bodo primerni za spletne iskalnike, si preberite v članku SEO optimizacija: Zakaj izbrati dober naslov strani?. V nadaljevanju pa si preberite, kako prilagoditi naslove, da bodo primerni za obiskovalce.

Izberite naslove, ki delujejo

Naslovi prispevkov morajo biti jasni in konkretni. Predvsem pa ne smejo zavajati. Bralcem morajo v trenutku razjasniti, kaj je glavna tematika spletne strani. Nihče si namreč ne želi brskati po vaši spletni strani več minut, da bi ugotovil, ali sploh nudite vsebino, ki jo išče. V primeru, da naslov ne bo točen, bo obiskovalec že po nekaj sekundah zapustil vašo spletno mesto in se obrnil h konkurenčnemu.

Obstaja več načinov, na katere lahko prepričate bralce, da se za dlje časa ustavijo na vaši spletni strani. Le če bodo na vaši spletni strani preživeli več časa, bodo morda tudi uresničili vaše cilje, ki ste si jih zastavili s postavitvijo spletnega mesta. Pa naj bo to oddaja kontaktnih podatkov, spletni nakup ali kakršna koli drugačna konverzija.

Če iščete naslov, ki deluje, lahko izbirate med:

a.) naslovi, ki pozivajo k akciji

Če je le mogoče, naslov oblikujte tako, da bo pojasnil vašo dejavnost, hkrati pa bralca pozval k akciji. “Optimizirajte svojo spletno stran z WordPress vtičnikom Yoast SEO!” je jasen naslov, ki v nekaj besedah zajame bistvo dejavnosti podjetja, ljudi pa povabi k uporabi njihovega produkta.

b.) naslovi, ki se dopolnjujejo z vašim sloganom

Če ste že izbrali slogan za vaše podjetje, lahko naslov prispevkov ali spletnih strani smiselno dopolnite tako, da vanj vključite slogan. Na ta način boste privabili bralce, hkrati pa jim pomagali razumeti, kdo ste in s čim se ukvarjate.

c.) naslovi, ki podajo jasno sporočilo

Morda najtežje je izbrati naslov, ki bo bralcem podal jasno sporočilo. Kar ustreza nekomu, je morda povsem nerazumljivo za nekoga drugega. Najbolje je, da preizkusite več različnih naslovov, nato pa izberete tistega, ki vam bo prinesel najboljše rezultate.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje