Kako pomemben je dober naslov?
SEO optimizacija: kako pomemben je dober naslov?
O pomembnosti dobro optimizirane spletne strani smo že večkrat pisali, danes pa se bomo podrobneje posvetili pomembnosti izbire primernih naslovov v prispevkih na spletnem mestu. Veliko spletnih mest namreč kljub kvalitetnim vsebinam ne dosega večje množice bralcev. Dostikrat se vzrok za to skriva v naslovih, ki ne prepričajo niti spletnih iskalnikov niti bralcev. Prvi zato spletno mesto uvrščajo nižje med iskalnimi rezultati, slednji pa se zato nadaljnjega prebiranja vsebin sploh ne lotijo. Vsebina ostane neopažena, lastnik spletne strani pa izgublja dobiček.
Obiskovalec mora ob prvem obisku vašega spletnega mesta takoj razumeti, kam mora pogledati, da bo dobil potrebne informacije. Postavite se v njegovo kožo in pomislite: ali so vsebine dovolj jasno označene s primernimi naslovi? Morda je dobro, da na tem mestu za mnenje povprašate še koga drugega. Najprej nekoga, ki ga dobro poznate in mu zaupate, nato pa še naključne bralce, ki vam bodo lahko razjasnili še svoj vpogled v situacijo.
Kako prilagoditi spletno mesto, posebej pa naslove, da bodo primerni za spletne iskalnike, si preberite v članku SEO optimizacija: Zakaj izbrati dober naslov strani?. V nadaljevanju pa si preberite, kako prilagoditi naslove, da bodo primerni za obiskovalce.
Izberite naslove, ki delujejo
Naslovi prispevkov morajo biti jasni in konkretni. Predvsem pa ne smejo zavajati. Bralcem morajo v trenutku razjasniti, kaj je glavna tematika spletne strani. Nihče si namreč ne želi brskati po vaši spletni strani več minut, da bi ugotovil, ali sploh nudite vsebino, ki jo išče. V primeru, da naslov ne bo točen, bo obiskovalec že po nekaj sekundah zapustil vašo spletno mesto in se obrnil h konkurenčnemu.
Obstaja več načinov, na katere lahko prepričate bralce, da se za dlje časa ustavijo na vaši spletni strani. Le če bodo na vaši spletni strani preživeli več časa, bodo morda tudi uresničili vaše cilje, ki ste si jih zastavili s postavitvijo spletnega mesta. Pa naj bo to oddaja kontaktnih podatkov, spletni nakup ali kakršna koli drugačna konverzija.
Če iščete naslov, ki deluje, lahko izbirate med:
a.) naslovi, ki pozivajo k akciji
Če je le mogoče, naslov oblikujte tako, da bo pojasnil vašo dejavnost, hkrati pa bralca pozval k akciji. “Optimizirajte svojo spletno stran z WordPress vtičnikom Yoast SEO!” je jasen naslov, ki v nekaj besedah zajame bistvo dejavnosti podjetja, ljudi pa povabi k uporabi njihovega produkta.
b.) naslovi, ki se dopolnjujejo z vašim sloganom
Če ste že izbrali slogan za vaše podjetje, lahko naslov prispevkov ali spletnih strani smiselno dopolnite tako, da vanj vključite slogan. Na ta način boste privabili bralce, hkrati pa jim pomagali razumeti, kdo ste in s čim se ukvarjate.
c.) naslovi, ki podajo jasno sporočilo
Morda najtežje je izbrati naslov, ki bo bralcem podal jasno sporočilo. Kar ustreza nekomu, je morda povsem nerazumljivo za nekoga drugega. Najbolje je, da preizkusite več različnih naslovov, nato pa izberete tistega, ki vam bo prinesel najboljše rezultate.
Vir: Yoast.com