DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila.
Zakonitosti branja na spletu se razlikujejo od branja besedil v klasični obliki (Vir: Pixabay)

Zakonitosti branja na spletu se razlikujejo od branja besedil v klasični obliki (Vir: Pixabay)

Splošno oblikovanje spletne strani

Spletna stran mora biti čim bolj funkcionalna in enostavna za uporabo. Preglednost dosežete z le najnujnejšimi elementi, svojim obiskovalcem pa privoščite čim manj klikov za dostopanje do najpomembnejših informacij.

Poskrbite, da bodo URL-ji podstrani vaše spletne strani razumljivi in relevantni glede na vsebino, ki se na njih nahaja. Ne dovolite si, da bi bile vaše povezave nedelujoče – uporabniki WordPressa imate na voljo mnogo vtičnikov, ki vam pomagajo takšne povezave poiskati in urediti.

Za SEO učinek je pomembno, da se na vaši spletni strani nahaja čim več kvalitetnih objav. Prav tako pomembno je, da so objave zanimive in kakovostne. Zaradi tega se bodo na njej obiskovalci zadržali dlje, kar neposredno vpliva na boljše rangiranje v iskalnikih.

Pazite na to, da bo spletna stran prilagojena tudi prikazu na pametnih telefonih. Čedalje večji delež populacije informacije išče prek telefona. Spletne strani, ki niso prilagojene mobilnim uporabnikom, imajo nižjo branost.

Če kot podjetje strankam ponujate določene ugodnosti in posebne akcije, je to najbolje izpostaviti že na začetni strani vaše spletne strani.

Izbira pravih tem objav za vašo spletno stran (Vir: Pixabay)

Izbira pravih tem objav za vašo spletno stran (Vir: Pixabay)

Izbira tematik spletnih objav

Pri načrtovanju spletnih vsebin je treba vedeti, katera je ciljna publika, na katero se usmerjate. Besedila je treba prilagoditi njihovem načinu razmišljanja, slogu življenja in stilu komuniciranja. Po drugi strani je treba vedeti, katere so vrednote podjetja in kaj želite s posameznimi objavami doseči.

Vsebina objav je odvisna tudi od tega, na katerem spletnem mediju se pojavljate. Spletna stran naj bi bila nekoliko bolj formalna, medtem ko je za komunikacijo na družabnih omrežjih značilen bolj sproščen slog. Izjema je Linkedin.

Priporočljivo je spremljati branost posameznih vsebin, ki jih objavljate. Ko ugotovite, katere so tiste, ki pritegnejo bralce, je smiselno načrtovati podobne.

Z uporabnimi vsebinami na vaši spletni strani boste gradili zaupanje s potencialnimi strankami, zato naj te obsegajo večinski delež. Tudi če se ne bodo takoj odločile za vaše storitve. Ko bodo potrebovale vašo storitev, se bodo najprej spomnile na vas. Preveč oglaševalsko usmerjene vsebine prinesejo prav nasprotne učinke od želenih.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Struktura posameznega članka

V naslovu in povzetku članka naj se nahajajo najbolj bistvene informacije, ki jih želite predati. Naslov naj bo relevanten in hkrati zanimiv. Tako boste pritegnili bralca, da bo prebral cel članek.

Naslovi kot so »7 nasvetov za…« oziroma »5 dejstev…« pritegnejo bralca, saj dobi občutek, da mu branje članka ne bo vzelo preveč dragocenega časa.

Dokazano je, da se spletnim bralcem pogled največkrat ustavi v levem zgornjem kotu objave. Vse bistvene informacije, ki jih želite podati, je torej priporočljivo načrtovati v tem delu.

Besedilo naj ne bo preveč strnjeno, saj to odvrača spletne bralce. Bolje je, če ga razdelite v čim več odstavkov ter dodate podnaslove in alineje. Ključne poudarke izpostavite z uporabo krepkih črk. Tako bo spletno branje lažje. Za predstavitev nekaterih vrst podatkov je priporočljiva raba tabele.

Kako naj bo besedilo strukturirano? (Vir: Pixabay)

Kako naj bo besedilo strukturirano? (Vir: Pixabay)

Pazite na to, da bo napisano besedilo slovnično pravilno. Pomanjkljivo upoštevanje slovnice pri oblikovanju besedil daje vtis, da ta niso zaupanja vredna. To meče slabo luč na celotno podjetje.

Besedila naj ne bodo predolga. Velja pravilo, da bolj kot je prispevek strokoven, daljši je lahko.

Priporočljivo je, da članke opremite s slikami. Te bodo pritegnile pozornost bralcev. Pomembno je, da slike optimizirate na način, da se ne bodo predolgo nalagale. Ljudje smo pri brskanju po spletu neučakani in se zaradi takih stvari dostikrat odločimo, da stran predčasno zapustimo. Poimenujte slike. Če se iz kakršnegakoli razloga ne bodo prikazale, bo obiskovalec vsaj vedel, kaj naj bi na njih videl.

Videi so zelo priljubljen način komuniciranja z obiskovalci spletne strani. Optimalno je, če so dolgi le nekaj minut.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje