Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila.
Zakonitosti branja na spletu se razlikujejo od branja besedil v klasični obliki (Vir: Pixabay)

Zakonitosti branja na spletu se razlikujejo od branja besedil v klasični obliki (Vir: Pixabay)

Splošno oblikovanje spletne strani

Spletna stran mora biti čim bolj funkcionalna in enostavna za uporabo. Preglednost dosežete z le najnujnejšimi elementi, svojim obiskovalcem pa privoščite čim manj klikov za dostopanje do najpomembnejših informacij.

Poskrbite, da bodo URL-ji podstrani vaše spletne strani razumljivi in relevantni glede na vsebino, ki se na njih nahaja. Ne dovolite si, da bi bile vaše povezave nedelujoče – uporabniki WordPressa imate na voljo mnogo vtičnikov, ki vam pomagajo takšne povezave poiskati in urediti.

Za SEO učinek je pomembno, da se na vaši spletni strani nahaja čim več kvalitetnih objav. Prav tako pomembno je, da so objave zanimive in kakovostne. Zaradi tega se bodo na njej obiskovalci zadržali dlje, kar neposredno vpliva na boljše rangiranje v iskalnikih.

Pazite na to, da bo spletna stran prilagojena tudi prikazu na pametnih telefonih. Čedalje večji delež populacije informacije išče prek telefona. Spletne strani, ki niso prilagojene mobilnim uporabnikom, imajo nižjo branost.

Če kot podjetje strankam ponujate določene ugodnosti in posebne akcije, je to najbolje izpostaviti že na začetni strani vaše spletne strani.

Izbira pravih tem objav za vašo spletno stran (Vir: Pixabay)

Izbira pravih tem objav za vašo spletno stran (Vir: Pixabay)

Izbira tematik spletnih objav

Pri načrtovanju spletnih vsebin je treba vedeti, katera je ciljna publika, na katero se usmerjate. Besedila je treba prilagoditi njihovem načinu razmišljanja, slogu življenja in stilu komuniciranja. Po drugi strani je treba vedeti, katere so vrednote podjetja in kaj želite s posameznimi objavami doseči.

Vsebina objav je odvisna tudi od tega, na katerem spletnem mediju se pojavljate. Spletna stran naj bi bila nekoliko bolj formalna, medtem ko je za komunikacijo na družabnih omrežjih značilen bolj sproščen slog. Izjema je Linkedin.

Priporočljivo je spremljati branost posameznih vsebin, ki jih objavljate. Ko ugotovite, katere so tiste, ki pritegnejo bralce, je smiselno načrtovati podobne.

Z uporabnimi vsebinami na vaši spletni strani boste gradili zaupanje s potencialnimi strankami, zato naj te obsegajo večinski delež. Tudi če se ne bodo takoj odločile za vaše storitve. Ko bodo potrebovale vašo storitev, se bodo najprej spomnile na vas. Preveč oglaševalsko usmerjene vsebine prinesejo prav nasprotne učinke od želenih.

Bi radi postavili svojo spletno stran? Preverite 3-dnevno WordPress delavnico >>

Struktura posameznega članka

V naslovu in povzetku članka naj se nahajajo najbolj bistvene informacije, ki jih želite predati. Naslov naj bo relevanten in hkrati zanimiv. Tako boste pritegnili bralca, da bo prebral cel članek.

Naslovi kot so »7 nasvetov za…« oziroma »5 dejstev…« pritegnejo bralca, saj dobi občutek, da mu branje članka ne bo vzelo preveč dragocenega časa.

Dokazano je, da se spletnim bralcem pogled največkrat ustavi v levem zgornjem kotu objave. Vse bistvene informacije, ki jih želite podati, je torej priporočljivo načrtovati v tem delu.

Besedilo naj ne bo preveč strnjeno, saj to odvrača spletne bralce. Bolje je, če ga razdelite v čim več odstavkov ter dodate podnaslove in alineje. Ključne poudarke izpostavite z uporabo krepkih črk. Tako bo spletno branje lažje. Za predstavitev nekaterih vrst podatkov je priporočljiva raba tabele.

Kako naj bo besedilo strukturirano? (Vir: Pixabay)

Kako naj bo besedilo strukturirano? (Vir: Pixabay)

Pazite na to, da bo napisano besedilo slovnično pravilno. Pomanjkljivo upoštevanje slovnice pri oblikovanju besedil daje vtis, da ta niso zaupanja vredna. To meče slabo luč na celotno podjetje.

Besedila naj ne bodo predolga. Velja pravilo, da bolj kot je prispevek strokoven, daljši je lahko.

Priporočljivo je, da članke opremite s slikami. Te bodo pritegnile pozornost bralcev. Pomembno je, da slike optimizirate na način, da se ne bodo predolgo nalagale. Ljudje smo pri brskanju po spletu neučakani in se zaradi takih stvari dostikrat odločimo, da stran predčasno zapustimo. Poimenujte slike. Če se iz kakršnegakoli razloga ne bodo prikazale, bo obiskovalec vsaj vedel, kaj naj bi na njih videl.

Videi so zelo priljubljen način komuniciranja z obiskovalci spletne strani. Optimalno je, če so dolgi le nekaj minut.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje