Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?
Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)
Kako preveriti, na kakšen način obiskovalci uporabljajo vašo spletno stran?
Če bi radi izvedeli več o tem, koliko ljudi je v nekem obdobju obiskalo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo, si lahko pomagate z različnimi orodji. Eno izmed njih je Google Analytics. Eden pomembnejših kriterijev je »bounce rate«, ki je izražen v odstotkih. Pove, kolikšen delež obiskovalcev vaše spletne strani se zadrži zgolj na pristajalni strani, potem pa jo zapustijo.
To, da se obiskovalci na vaši spletni strani zadržijo dlje, je pomemben pokazatelj, v kolikšni meri je ta zanje zanimiva in uporabna. Ne gre pa zgolj za to. Google te vrednosti spremlja. Strani, ki jih obiskovalci hitro zapuščajo, smatra kot manj relevantne, zato jih uvršča nižje med zadetke iskanja. To pa posledično zmanjša vaše možnosti, da bi vas spletni uporabniki naključno našli.
Seveda pa ni nujno, da si želite, da bi čim dlje časa obdržali ljudi na vaši spletni strani. Če se tam nahaja zgolj vaša vizitka s kontakti ali pa jih preusmerite na kakšno drugo spletno stran, kjer lahko izvedejo nakup, je lahko visoka vrednost »bounce rate« dobra stvar.
Orodje Google Analytics vam ne omogoča zgolj pregleda nad obiskanostjo prve strani. Prek njega lahko izveste tudi to, v kolikšni meri je obiskana posamezna podstran in prispevki. To vam lahko služi kot uporabno izhodišče pri uvajanju izboljšav.
ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?
Kako obdržati obiskovalce na spletni strani?
Naredite dober prvi vtis
Le nekaj sekund je odločilnih, da se obiskovalec, ki se je ustavil na vaši spletni strani, odloči, če gre za stran, ki je zanj relevantna.
- Ali vaša stran sporoča, da jo je vredno raziskovati?
- Ustvarja vtis zanesljivosti, je zanimiva?
Veliko lahko dosežete s pravilno rabo barv, designom, interaktivnostjo, predstavitvijo blagovne znamke in drugimi elementi.
Stran naj bo enostavna za uporabo
Morda si želite, da bi bila vaša spletna stran kar najbolj bogata z informacijami. Vendar imejte pri tem vedno v mislih, da mora biti hkrati tudi pregledna in enostavna za uporabo. Uporabniki spleta smo pri brskanju po spletnih straneh zelo neučakani in površni. Pričakujemo hitre informacije in rezultate. Oblikujte spletno stran na način, da bo med posameznimi rubrikami obiskovalec lahko hitro preklapljal. Besedilo naj bo razdeljeno v odstavke, naj bo jedrnato, bistveni deli naj bodo krepko označeni.
Pozitivne povratne informacije
Ljudje v postopku, ko se odločajo, ali bodo zaupali nekemu podjetju, dajo veliko na mnenja strank, ki so se vaših storitev že posluževale. Dobro je, če spodbudite zadovoljne stranke, da delijo svoje dobre izkušnje z vami. Te komentarje nato delite na svoji spletni strani. Še večji vtis boste naredili na obiskovalce, če bo šlo za oceno s strani priznanega podjetja ali znane osebe.
Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>
Se lahko pohvalite s številom sledilcev na Facebooku ali številom izvedenih nakupov v zadnjem letu? Potem to številko kot dokaz zaupanja vrednega podjetja delite na svoji spletni strani.
Kvalitetne vsebine
Prispevki, ki jih objavljate na svoji spletni strani, naj bodo kakovostni in vsebinsko bogati. Če bodo obiskovalci v njih našli koristne informacije zase, bodo vašo spletno stran z veseljem obiskali večkrat.
Povabite obiskovalca k sledenju
Verjetno si ne želite, da bi obiskovalec vašo spletno stran pogledal enkrat in edinkrat. Torej poskrbite za to, da se bo vračal. To lahko dosežete s tem, da ga povabite, da vas spremlja na katerem od družabnih omrežjih. Lahko ga tudi povabite, da vnese svoj elektronski naslov, prek katerega ga boste obveščali o novostih.
Zunanje povezave naj se odprejo v ločenem zavihku
Če se na vaši spletni strani nahajajo povezave do drugih spletnih strani, je to lahko težava, saj stranke posledično zapustijo vašo stran. Uredite nastavitve na način, da se bo vsaka zunanja povezava odprla v ločenem zavihku. Na tak način obiskovalec ne bo izgubil stika z vašo spletno stranjo, tudi če bo vmes pogledal drugo.
Dodatni napotki v primeru, če pišete (tudi) blog
Odstranite ali osvežite datume vaših objav
Če je preteklo že kar nekaj časa od vaše zadnje objave ali pa če objavljate prispevke bolj poredko, je morda bolje, če izbrišete datume, kdaj ste jih napisali. Zelo stare objave vzbujajo vtis neažuriranosti spletne strani, kljub temu, da so objave sicer lahko še aktualne.
Povezave do starejših člankov
Priporočljivo je, da v okviru vsakega prispevka obiskovalca spodbudite k temu, da prebere še kakšno podobno vsebino, ki ste jo objavili že pred časom. Če gre za podobno tematiko, lahko povezavo dodate že med besedilom. Na koncu prispevka lahko podate 3 predloge člankov, ki bi še utegnili zanimati bralca.
Izpostavite najbolj brane članke
Spremljajte branost posameznih vsebin na vaši spletni strani. Objave, ki po popularnosti še posebej izstopajo, naj bodo obiskovalcem bolj vidne, da bodo lahko hitro dostopali do njih. Velika verjetnost obstaja, da bodo všeč tudi njim. S tem boste ponovno povečali branost vaše spletne strani.
Vir: problogger.com