Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih.
Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako preveriti, na kakšen način obiskovalci uporabljajo vašo spletno stran?

Če bi radi izvedeli več o tem, koliko ljudi je v nekem obdobju obiskalo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo, si lahko pomagate z različnimi orodji. Eno izmed njih je Google Analytics. Eden pomembnejših kriterijev je »bounce rate«, ki je izražen v odstotkih. Pove, kolikšen delež obiskovalcev vaše spletne strani se zadrži zgolj na pristajalni strani, potem pa jo zapustijo.

To, da se obiskovalci na vaši spletni strani zadržijo dlje, je pomemben pokazatelj, v kolikšni meri je ta zanje zanimiva in uporabna. Ne gre pa zgolj za to. Google te vrednosti spremlja. Strani, ki jih obiskovalci hitro zapuščajo, smatra kot manj relevantne, zato jih uvršča nižje med zadetke iskanja. To pa posledično zmanjša vaše možnosti, da bi vas spletni uporabniki naključno našli.

Seveda pa ni nujno, da si želite, da bi čim dlje časa obdržali ljudi na vaši spletni strani. Če se tam nahaja zgolj vaša vizitka s kontakti ali pa jih preusmerite na kakšno drugo spletno stran, kjer lahko izvedejo nakup, je lahko visoka vrednost »bounce rate« dobra stvar.

Orodje Google Analytics vam ne omogoča zgolj pregleda nad obiskanostjo prve strani. Prek njega lahko izveste tudi to, v kolikšni meri je obiskana posamezna podstran in prispevki. To vam lahko služi kot uporabno izhodišče pri uvajanju izboljšav.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako obdržati obiskovalce na spletni strani?

Naredite dober prvi vtis

Le nekaj sekund je odločilnih, da se obiskovalec, ki se je ustavil na vaši spletni strani, odloči, če gre za stran, ki je zanj relevantna.

  • Ali vaša stran sporoča, da jo je vredno raziskovati?
  • Ustvarja vtis zanesljivosti, je zanimiva?

Veliko lahko dosežete s pravilno rabo barv, designom, interaktivnostjo, predstavitvijo blagovne znamke in drugimi elementi.

Stran naj bo enostavna za uporabo

Morda si želite, da bi bila vaša spletna stran kar najbolj bogata z informacijami. Vendar imejte pri tem vedno v mislih, da mora biti hkrati tudi pregledna in enostavna za uporabo. Uporabniki spleta smo pri brskanju po spletnih straneh zelo neučakani in površni. Pričakujemo hitre informacije in rezultate. Oblikujte spletno stran na način, da bo med posameznimi rubrikami obiskovalec lahko hitro preklapljal. Besedilo naj bo razdeljeno v odstavke, naj bo jedrnato, bistveni deli naj bodo krepko označeni.

Pozitivne povratne informacije

Ljudje v postopku, ko se odločajo, ali bodo zaupali nekemu podjetju, dajo veliko na mnenja strank, ki so se vaših storitev že posluževale. Dobro je, če spodbudite zadovoljne stranke, da delijo svoje dobre izkušnje z vami. Te komentarje nato delite na svoji spletni strani. Še večji vtis boste naredili na obiskovalce, če bo šlo za oceno s strani priznanega podjetja ali znane osebe.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Se lahko pohvalite s številom sledilcev na Facebooku ali številom izvedenih nakupov v zadnjem letu? Potem to številko kot dokaz zaupanja vrednega podjetja delite na svoji spletni strani.

Kvalitetne vsebine

Prispevki, ki jih objavljate na svoji spletni strani, naj bodo kakovostni in vsebinsko bogati. Če bodo obiskovalci v njih našli koristne informacije zase, bodo vašo spletno stran z veseljem obiskali večkrat.

Povabite obiskovalca k sledenju

Verjetno si ne želite, da bi obiskovalec vašo spletno stran pogledal enkrat in edinkrat. Torej poskrbite za to, da se bo vračal. To lahko dosežete s tem, da ga povabite, da vas spremlja na katerem od družabnih omrežjih. Lahko ga tudi povabite, da vnese svoj elektronski naslov, prek katerega ga boste obveščali o novostih.

Zunanje povezave naj se odprejo v ločenem zavihku

Če se na vaši spletni strani nahajajo povezave do drugih spletnih strani, je to lahko težava, saj stranke posledično zapustijo vašo stran. Uredite nastavitve na način, da se bo vsaka zunanja povezava odprla v ločenem zavihku. Na tak način obiskovalec ne bo izgubil stika z vašo spletno stranjo, tudi če bo vmes pogledal drugo.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Dodatni napotki v primeru, če pišete (tudi) blog

Odstranite ali osvežite datume vaših objav

Če je preteklo že kar nekaj časa od vaše zadnje objave ali pa če objavljate prispevke bolj poredko, je morda bolje, če izbrišete datume, kdaj ste jih napisali. Zelo stare objave vzbujajo vtis neažuriranosti spletne strani, kljub temu, da so objave sicer lahko še aktualne.

Povezave do starejših člankov

Priporočljivo je, da v okviru vsakega prispevka obiskovalca spodbudite k temu, da prebere še kakšno podobno vsebino, ki ste jo objavili že pred časom. Če gre za podobno tematiko, lahko povezavo dodate že med besedilom. Na koncu prispevka lahko podate 3 predloge člankov, ki bi še utegnili zanimati bralca.

Izpostavite najbolj brane članke

Spremljajte branost posameznih vsebin na vaši spletni strani. Objave, ki po popularnosti še posebej izstopajo, naj bodo obiskovalcem bolj vidne, da bodo lahko hitro dostopali do njih. Velika verjetnost obstaja, da bodo všeč tudi njim. S tem boste ponovno povečali branost vaše spletne strani.

Vir: problogger.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,