KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih.
Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako preveriti, na kakšen način obiskovalci uporabljajo vašo spletno stran?

Če bi radi izvedeli več o tem, koliko ljudi je v nekem obdobju obiskalo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo, si lahko pomagate z različnimi orodji. Eno izmed njih je Google Analytics. Eden pomembnejših kriterijev je »bounce rate«, ki je izražen v odstotkih. Pove, kolikšen delež obiskovalcev vaše spletne strani se zadrži zgolj na pristajalni strani, potem pa jo zapustijo.

To, da se obiskovalci na vaši spletni strani zadržijo dlje, je pomemben pokazatelj, v kolikšni meri je ta zanje zanimiva in uporabna. Ne gre pa zgolj za to. Google te vrednosti spremlja. Strani, ki jih obiskovalci hitro zapuščajo, smatra kot manj relevantne, zato jih uvršča nižje med zadetke iskanja. To pa posledično zmanjša vaše možnosti, da bi vas spletni uporabniki naključno našli.

Seveda pa ni nujno, da si želite, da bi čim dlje časa obdržali ljudi na vaši spletni strani. Če se tam nahaja zgolj vaša vizitka s kontakti ali pa jih preusmerite na kakšno drugo spletno stran, kjer lahko izvedejo nakup, je lahko visoka vrednost »bounce rate« dobra stvar.

Orodje Google Analytics vam ne omogoča zgolj pregleda nad obiskanostjo prve strani. Prek njega lahko izveste tudi to, v kolikšni meri je obiskana posamezna podstran in prispevki. To vam lahko služi kot uporabno izhodišče pri uvajanju izboljšav.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako obdržati obiskovalce na spletni strani?

Naredite dober prvi vtis

Le nekaj sekund je odločilnih, da se obiskovalec, ki se je ustavil na vaši spletni strani, odloči, če gre za stran, ki je zanj relevantna.

  • Ali vaša stran sporoča, da jo je vredno raziskovati?
  • Ustvarja vtis zanesljivosti, je zanimiva?

Veliko lahko dosežete s pravilno rabo barv, designom, interaktivnostjo, predstavitvijo blagovne znamke in drugimi elementi.

Stran naj bo enostavna za uporabo

Morda si želite, da bi bila vaša spletna stran kar najbolj bogata z informacijami. Vendar imejte pri tem vedno v mislih, da mora biti hkrati tudi pregledna in enostavna za uporabo. Uporabniki spleta smo pri brskanju po spletnih straneh zelo neučakani in površni. Pričakujemo hitre informacije in rezultate. Oblikujte spletno stran na način, da bo med posameznimi rubrikami obiskovalec lahko hitro preklapljal. Besedilo naj bo razdeljeno v odstavke, naj bo jedrnato, bistveni deli naj bodo krepko označeni.

Pozitivne povratne informacije

Ljudje v postopku, ko se odločajo, ali bodo zaupali nekemu podjetju, dajo veliko na mnenja strank, ki so se vaših storitev že posluževale. Dobro je, če spodbudite zadovoljne stranke, da delijo svoje dobre izkušnje z vami. Te komentarje nato delite na svoji spletni strani. Še večji vtis boste naredili na obiskovalce, če bo šlo za oceno s strani priznanega podjetja ali znane osebe.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Se lahko pohvalite s številom sledilcev na Facebooku ali številom izvedenih nakupov v zadnjem letu? Potem to številko kot dokaz zaupanja vrednega podjetja delite na svoji spletni strani.

Kvalitetne vsebine

Prispevki, ki jih objavljate na svoji spletni strani, naj bodo kakovostni in vsebinsko bogati. Če bodo obiskovalci v njih našli koristne informacije zase, bodo vašo spletno stran z veseljem obiskali večkrat.

Povabite obiskovalca k sledenju

Verjetno si ne želite, da bi obiskovalec vašo spletno stran pogledal enkrat in edinkrat. Torej poskrbite za to, da se bo vračal. To lahko dosežete s tem, da ga povabite, da vas spremlja na katerem od družabnih omrežjih. Lahko ga tudi povabite, da vnese svoj elektronski naslov, prek katerega ga boste obveščali o novostih.

Zunanje povezave naj se odprejo v ločenem zavihku

Če se na vaši spletni strani nahajajo povezave do drugih spletnih strani, je to lahko težava, saj stranke posledično zapustijo vašo stran. Uredite nastavitve na način, da se bo vsaka zunanja povezava odprla v ločenem zavihku. Na tak način obiskovalec ne bo izgubil stika z vašo spletno stranjo, tudi če bo vmes pogledal drugo.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Dodatni napotki v primeru, če pišete (tudi) blog

Odstranite ali osvežite datume vaših objav

Če je preteklo že kar nekaj časa od vaše zadnje objave ali pa če objavljate prispevke bolj poredko, je morda bolje, če izbrišete datume, kdaj ste jih napisali. Zelo stare objave vzbujajo vtis neažuriranosti spletne strani, kljub temu, da so objave sicer lahko še aktualne.

Povezave do starejših člankov

Priporočljivo je, da v okviru vsakega prispevka obiskovalca spodbudite k temu, da prebere še kakšno podobno vsebino, ki ste jo objavili že pred časom. Če gre za podobno tematiko, lahko povezavo dodate že med besedilom. Na koncu prispevka lahko podate 3 predloge člankov, ki bi še utegnili zanimati bralca.

Izpostavite najbolj brane članke

Spremljajte branost posameznih vsebin na vaši spletni strani. Objave, ki po popularnosti še posebej izstopajo, naj bodo obiskovalcem bolj vidne, da bodo lahko hitro dostopali do njih. Velika verjetnost obstaja, da bodo všeč tudi njim. S tem boste ponovno povečali branost vaše spletne strani.

Vir: problogger.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje