Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih.
Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako obiskovalce zadržati na vaši spletni strani? (Vir: Pixabay)

Kako preveriti, na kakšen način obiskovalci uporabljajo vašo spletno stran?

Če bi radi izvedeli več o tem, koliko ljudi je v nekem obdobju obiskalo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo, si lahko pomagate z različnimi orodji. Eno izmed njih je Google Analytics. Eden pomembnejših kriterijev je »bounce rate«, ki je izražen v odstotkih. Pove, kolikšen delež obiskovalcev vaše spletne strani se zadrži zgolj na pristajalni strani, potem pa jo zapustijo.

To, da se obiskovalci na vaši spletni strani zadržijo dlje, je pomemben pokazatelj, v kolikšni meri je ta zanje zanimiva in uporabna. Ne gre pa zgolj za to. Google te vrednosti spremlja. Strani, ki jih obiskovalci hitro zapuščajo, smatra kot manj relevantne, zato jih uvršča nižje med zadetke iskanja. To pa posledično zmanjša vaše možnosti, da bi vas spletni uporabniki naključno našli.

Seveda pa ni nujno, da si želite, da bi čim dlje časa obdržali ljudi na vaši spletni strani. Če se tam nahaja zgolj vaša vizitka s kontakti ali pa jih preusmerite na kakšno drugo spletno stran, kjer lahko izvedejo nakup, je lahko visoka vrednost »bounce rate« dobra stvar.

Orodje Google Analytics vam ne omogoča zgolj pregleda nad obiskanostjo prve strani. Prek njega lahko izveste tudi to, v kolikšni meri je obiskana posamezna podstran in prispevki. To vam lahko služi kot uporabno izhodišče pri uvajanju izboljšav.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako obdržati obiskovalce na spletni strani?

Naredite dober prvi vtis

Le nekaj sekund je odločilnih, da se obiskovalec, ki se je ustavil na vaši spletni strani, odloči, če gre za stran, ki je zanj relevantna.

  • Ali vaša stran sporoča, da jo je vredno raziskovati?
  • Ustvarja vtis zanesljivosti, je zanimiva?

Veliko lahko dosežete s pravilno rabo barv, designom, interaktivnostjo, predstavitvijo blagovne znamke in drugimi elementi.

Stran naj bo enostavna za uporabo

Morda si želite, da bi bila vaša spletna stran kar najbolj bogata z informacijami. Vendar imejte pri tem vedno v mislih, da mora biti hkrati tudi pregledna in enostavna za uporabo. Uporabniki spleta smo pri brskanju po spletnih straneh zelo neučakani in površni. Pričakujemo hitre informacije in rezultate. Oblikujte spletno stran na način, da bo med posameznimi rubrikami obiskovalec lahko hitro preklapljal. Besedilo naj bo razdeljeno v odstavke, naj bo jedrnato, bistveni deli naj bodo krepko označeni.

Pozitivne povratne informacije

Ljudje v postopku, ko se odločajo, ali bodo zaupali nekemu podjetju, dajo veliko na mnenja strank, ki so se vaših storitev že posluževale. Dobro je, če spodbudite zadovoljne stranke, da delijo svoje dobre izkušnje z vami. Te komentarje nato delite na svoji spletni strani. Še večji vtis boste naredili na obiskovalce, če bo šlo za oceno s strani priznanega podjetja ali znane osebe.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Se lahko pohvalite s številom sledilcev na Facebooku ali številom izvedenih nakupov v zadnjem letu? Potem to številko kot dokaz zaupanja vrednega podjetja delite na svoji spletni strani.

Kvalitetne vsebine

Prispevki, ki jih objavljate na svoji spletni strani, naj bodo kakovostni in vsebinsko bogati. Če bodo obiskovalci v njih našli koristne informacije zase, bodo vašo spletno stran z veseljem obiskali večkrat.

Povabite obiskovalca k sledenju

Verjetno si ne želite, da bi obiskovalec vašo spletno stran pogledal enkrat in edinkrat. Torej poskrbite za to, da se bo vračal. To lahko dosežete s tem, da ga povabite, da vas spremlja na katerem od družabnih omrežjih. Lahko ga tudi povabite, da vnese svoj elektronski naslov, prek katerega ga boste obveščali o novostih.

Zunanje povezave naj se odprejo v ločenem zavihku

Če se na vaši spletni strani nahajajo povezave do drugih spletnih strani, je to lahko težava, saj stranke posledično zapustijo vašo stran. Uredite nastavitve na način, da se bo vsaka zunanja povezava odprla v ločenem zavihku. Na tak način obiskovalec ne bo izgubil stika z vašo spletno stranjo, tudi če bo vmes pogledal drugo.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Dodatni napotki v primeru, če pišete (tudi) blog

Odstranite ali osvežite datume vaših objav

Če je preteklo že kar nekaj časa od vaše zadnje objave ali pa če objavljate prispevke bolj poredko, je morda bolje, če izbrišete datume, kdaj ste jih napisali. Zelo stare objave vzbujajo vtis neažuriranosti spletne strani, kljub temu, da so objave sicer lahko še aktualne.

Povezave do starejših člankov

Priporočljivo je, da v okviru vsakega prispevka obiskovalca spodbudite k temu, da prebere še kakšno podobno vsebino, ki ste jo objavili že pred časom. Če gre za podobno tematiko, lahko povezavo dodate že med besedilom. Na koncu prispevka lahko podate 3 predloge člankov, ki bi še utegnili zanimati bralca.

Izpostavite najbolj brane članke

Spremljajte branost posameznih vsebin na vaši spletni strani. Objave, ki po popularnosti še posebej izstopajo, naj bodo obiskovalcem bolj vidne, da bodo lahko hitro dostopali do njih. Velika verjetnost obstaja, da bodo všeč tudi njim. S tem boste ponovno povečali branost vaše spletne strani.

Vir: problogger.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje