
Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani? (Vir: Unsplash.com)
Primeri dobre uporabe slik na vstopni strani
Naslovne slike lahko uporabimo z različnimi nameni, najpogostejši so sledeči:
- Izpostavitev konkurenčne prednosti – izpostavite razlikovalno prednost izdelka ali storitve in s tem odgovorite potencialni stranki, zakaj naj se odloči za nakup pri vas; na sliki je jasno izražena korist, da bodo z izpostavljenim izdelkom lasje daljši in gostejši;
Izpostavitev konkurenčne prednosti
- Pomaga graditi blagovno znamko in povedati zgodbo – če vaše podjetje nosi močno zgodbo, lahko ključne točke zgodbe izpostavite na sliki;
- Odgovorite na pogosta vprašanja – s sliko lahko odpravite ugovor potencialne stranke ali umestite na primer informacijo o roku dobave izdelka;
- Prostor za napoved – pogosto se ta slika uporablja za napoved posebne ponudbe ali popusta;
- Izpostavite izdelek ali linijo izdelkov – slika na vstopni strani pride zelo prav ob lansiranju novega izdelka ali za izpostavitev izdelkov, ki jih želite prodati čim hitreje.
Izpostavite izdelek ali linijo izdelkov
Je bolje, da slike rotirajo ali ne?
Veliko testiranj je pokazalo, da uporabniki redko kliknemo na drugo, tretjo ali četrto sliko. Univerza Notre Dame je objavila, da 84 odstotkov vseh klikov dobi prva slika na vrtiljaku.
Splošno priporočilo za naslovne slike je ena slika, za več slik pa sledite tem navodilom:
- Uporabite enak stil premikanja za vse slike;
- Uporabite preprost dizajn, da uporabniki hitro razberejo sporočilo posamezne slike;
- Zmanjšajte velikost slikam, da ne bodo upočasnile nalaganja strani;
- Število slik naj bo minimalno: ne več kot 5;
- Navigacija med slikami naj bo dobro vidna in dovolite uporabniku kontrolo nad menjanjem slik.
Responsive design – odzivna oblika spletne strani
Kaj naj vsebuje hero image?
- Podoba, ki pritegne pozornost – uporabnike pritegnejo velike in svetle slike z visoko resolucijo;
- Dobro besedilo – kratko in jedrnato besedilo, s katerim izrazite sporočilo, na primer svojo konkurenčno prednost;
- Poziv k akciji – izstopajoče besedilo ali gumb, s katerim sporočite uporabniku, kaj želite od njega: »Preberi več«, »Prenesi e-priročnik« ali »Dodaj v košarico« je le nekaj primerov.
Veliko je odvisno tudi od naslovne slike, ali bomo obiskovalci nadaljevali z raziskovanjem po spletni strani ali trgovini. Zato je ključnega pomena slediti dobrim praksam, da si bodo zaslužile herojsko ime in pomagale pridobiti čim več potencialnih strank.
Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>