Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani?

Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani? (Vir: Unsplash.com)

Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani?

Večina novejših spletnih strani in trgovin ima na vstopni strani veliko sliko ali vrtiljak z več slikami. V angleščini imajo zanimivo ime, in sicer hero images, kar v dobesednem prevodu pomeni herojske slike. Ime jim pravzaprav zelo pristoji, saj imajo zelo pomembno vlogo.
Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani?

Kakšna mora biti naslovna slika (ali več slik) na vaši vstopni strani? (Vir: Unsplash.com)

Primeri dobre uporabe slik na vstopni strani

Naslovne slike lahko uporabimo z različnimi nameni, najpogostejši so sledeči:

  • Izpostavitev konkurenčne prednosti – izpostavite razlikovalno prednost izdelka ali storitve in s tem odgovorite potencialni stranki, zakaj naj se odloči za nakup pri vas; na sliki je jasno izražena korist, da bodo z izpostavljenim izdelkom lasje daljši in gostejši;

Izpostavitev konkurenčne prednosti

  • Pomaga graditi blagovno znamko in povedati zgodbo – če vaše podjetje nosi močno zgodbo, lahko ključne točke zgodbe izpostavite na sliki;

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje?

  • Odgovorite na pogosta vprašanja – s sliko lahko odpravite ugovor potencialne stranke ali umestite na primer informacijo o roku dobave izdelka;
  • Prostor za napoved – pogosto se ta slika uporablja za napoved posebne ponudbe ali popusta;
  • Izpostavite izdelek ali linijo izdelkov – slika na vstopni strani pride zelo prav ob lansiranju novega izdelka ali za izpostavitev izdelkov, ki jih želite prodati čim hitreje.

Izpostavite izdelek ali linijo izdelkov

Je bolje, da slike rotirajo ali ne?

Veliko testiranj je pokazalo, da uporabniki redko kliknemo na drugo, tretjo ali četrto sliko. Univerza Notre Dame je objavila, da 84 odstotkov vseh klikov dobi prva slika na vrtiljaku.

Splošno priporočilo za naslovne slike je ena slika, za več slik pa sledite tem navodilom:

  • Uporabite enak stil premikanja za vse slike;
  • Uporabite preprost dizajn, da uporabniki hitro razberejo sporočilo posamezne slike;
  • Zmanjšajte velikost slikam, da ne bodo upočasnile nalaganja strani;
  • Število slik naj bo minimalno: ne več kot 5;
  • Navigacija med slikami naj bo dobro vidna in dovolite uporabniku kontrolo nad menjanjem slik.

Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Kaj naj vsebuje hero image?

  • Podoba, ki pritegne pozornost – uporabnike pritegnejo velike in svetle slike z visoko resolucijo;
  • Dobro besedilo – kratko in jedrnato besedilo, s katerim izrazite sporočilo, na primer svojo konkurenčno prednost;
  • Poziv k akciji – izstopajoče besedilo ali gumb, s katerim sporočite uporabniku, kaj želite od njega: »Preberi več«, »Prenesi e-priročnik« ali »Dodaj v košarico« je le nekaj primerov.

Veliko je odvisno tudi od naslovne slike, ali bomo obiskovalci nadaljevali z raziskovanjem po spletni strani ali trgovini. Zato je ključnega pomena slediti dobrim praksam, da si bodo zaslužile herojsko ime in pomagale pridobiti čim več potencialnih strank.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Več >

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Več >

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Več >

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Več >

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki