Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?

Na seznamu je tudi Walt Disney (Vir slike: YouTube).

Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?

Skupno je top 200 oglaševalcev v ZDA lani zapravilo rekordnih 137,8 milijard dolarjev za potrebe oglaševanja, kar je v primerjavi z letom prej 2-odstotna rast. Čeprav je podatek o rasti spodbuden, pa gre za najmanjšo rast od leta 2010.
Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?

Na seznamu je tudi Walt Disney (Vir slike: YouTube).

Največji oglaševalci se vse bolj trudijo unovčiti različne kanale in oglaševanje narediti kar se da učinkovito. Po podatkih letnega poročila Ad Age, ki je spremljalo 200 vodilnih oglaševalcev na tleh ZDA, je kar 38 oglaševalcev lani za oglaševanje namenilo več kot milijardo dolarjev.

Poglejmo, katerih deset podjetij je največjih »zapravljivcev« na tem področju.  

10. Walt Disney

Podjetje je v primerjavi z letom prej zapravilo 7,4 odstotka več – 2,1 milijard dolarjev. Največji delež oglaševanje je Walt Disney namenil animirani risanki Ledeno kraljestvo, ki velja za najbolj dobičkonosno riskanko vseh časov.

9. Loreal

Za oglaševanje v lanskem letu so odšteli 2,2 milijarde dolarjev oziroma 2 odstotka manj kot leta 2013. To seveda ne pomeni, da je vodilno kozmetično podjetje na svetu, ki je prisotno v 135 državah in zaposluje okoli 72.800 ljudi, v težavah. Poročilo namreč dodaja, da je veliko podjetij, ki so v lanskem letu zabeležile dodatno rast, v oglaševanje namenilo manj.

Kaj morate vedeti o mobilnem oglaševanju? >>

8. Fiat Chrysler Automobiles

Fiat se je lani predstavil s številnimi kampanjami, med njimi sta bili tudi Fix it Again in Tony. Lani so namenili kar 14 odstotkov več sredstev za oglaševanje, in sicer 2,2 milijardi dolarjev.

7. American Express

Lani se je podjetje odločilo za spremembo pri oglaševanju, svoj spletni proračun je preusmerilo v programatično oglaševanje, ki je bolj učinkovito od direktne prodaje. Ena bolj znanih kampanj podjetja v lanskem letu je oglas, v katerem je nastopila igralka Tina Fey. American Express je lani za oglaševanje namenil 7,9 odstotkov več sredstev, in sicer 2,4 milijarde dolarjev.

6. Ford Motor Company

Aktivnosti na področju oglaševanja s strani podjetja Ford Motor je lani zajemalo tudi snemanje oglasa za Super Bowl, v katerem je nastopal James Franco. Njihovi izdatki za oglaševanje so se lani sicer zmanjašli za 3,6 odstotka, a še vedno znašali kar 2,5 milijarde dolarjev.

5. Verizon Communications

Lani je podjetje lansiralo stran za vsebinski marketing SugarString, a jo ugasnilo že dva meseca pozneje. Podjetje, ki velja za enega največjih ponudnikov mobilnih storitev in dostopa do spleta je lani za oglaševanje namenilo 2,5 milijardi dolarjev oziroma 3,6 odstotka več kot leta 2013.

4. Comcast Corporation

Za Comcastom je pestro leto, saj so ga zaznamovale številne kritike njegovih uporabnikov. Kljub temu je podjetje velik delež proračuna vložilo v oglase – 3 milijarde dolarjev oziroma 1,7 odstotka manj kot leta 2013 -, posneli so tudi tematski spot za potrebe Super Bowla, ki je obarvan s filmsko uspešnico Zvezdne steze (Star track).

3. General Motors Company

Ena od kampanj, ki je lani izredno izstopala, je bil spot za znamko Chevrolet, v katerem je prvič v televizijskem oglasu nastopal homoseksualni par. Lani so oglaševanju namenili 3,1 milijarde dolarjev, kar je v primerjavi z letom 2013 0,7-odstotni padec.

2. AT&T

Podjetje se je lani uvrstilo med največja B2B podjetja, poleg Microsofta in Appla. 3,3 milijarde dolarjev so lani porabili za oglaševanje, kar glede na leto prej ne predstavlja bistvene spremembe.

1. Procter&Gamble

Velikan je obenem tudi največji svetovni oglaševalec. Podjetje velike vsote denarja namenja digitalnemu oglaševanju, saj so prepričani, da so spletni oglasi bolj učinkoviti od televijskih ali tiskanih. Ena od njihovih kampanj v lanskem letu je na YouTubu dosegla kar 58 milijonov ogledov. Podjetje je lani za oglaševanje zapravilo 4,6 milijarde dolarjev, kar je za okoli 4 odstotke manj kot leta 2013.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki