Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

Pojavljanje podjetja na družabnih omrežjih je dandanes pogoj za uspešno spletno trženje. Všečki, komentarji, objave, pini, retviti in druge oblike odziva kažejo na to, ali je komunikacija s sledilci učinkovita ali ne.
Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Ključnega pomena je vedeti, kdaj objavljati vsebino na določenih družabnih omrežjih, da dosežemo največji odziv. Oglejmo si, kdaj smo uporabniki najbolj odzivni na priljubljenih družabnih omrežjih: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr in Google+.

Kdaj objavljati na Facebooku

Uporabniki preživljamo prosti čas na Facebooku večinoma proti koncu delovnega dne. Statistika kaže, da je na Facebook straneh in profilih najbolje objavljati od 13. do 16. ure. Bolj se približujemo vikendu, boljši je odziv.

Prikazovanje objav na Facebooku deluje na osnovi algoritma, ki določa, koliko sledilcev bo videlo vašo objavo. Bolj kot se uporabniki odzivajo na objave (všečkajo, komentirajo, delijo), več uporabnikov bo objavo videlo. Vsaki objavi dodajte kakovostno sliko, saj z njimi lahko dosežete do 50 % več všečkov in več kot 100 odstotno povečanje komentarjev.

Kdaj objavljati na Instagramu

Instagram je mobilna aplikacija, ki je zasnovana kot medij za objavljanje slik. To je za blagovne znamke odličen kanal za komunikacijo, saj uporabniki zelo radi komentirajo dobre fotografije, z vsebino pa ni treba konkurirati s članki, kvizi, igrami kot na drugih družabnih omrežjih.

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Za objavljanje slik na Instagramu je z vidika odziva vseeno, kateri dan izberete. Praksa pa je pokazala, da se uporabniki najbolj odzivamo pred ali po delavniku. Najbolje je spremljati statistiko vaših objav, ki vam pomaga najti vaš najboljši čas v dnevu. Pri tem vam pomagajo orodja, kot so IconoSquare, TakeOff in Latergramme, s katerimi lahko tudi nastavite čas objavljanja slik.

Kdaj objavljati na Twitterju

Twitter sicer ni prvo družabno omrežje, na katerega pomislimo za promocijo slik, toda zaradi visoke pripravljenosti za deljenje njegovih uporabnikov je vsekakor priporočljiv kanal. Facebook uporabnike je težje prepričati, da delijo objave, Instagram pa možnosti deljenja sploh nima.

Tviteraši so zelo aktivni v času kosila in po delovnem dnevu. Najbolje je objavljati med 12. in 13. uro ter med 17. in 19. uro, saj je praksa pokazala, da se v teh časovnih obdobjih zgodi največ ritvitov.

Kdaj objavljati na Pinterestu, Tumblr-ju, and omrežju Google+

Na vedno bolj priljubljenem Pinterestu so uporabniki najbolj aktivni med vikendi, zato je najbolje objavljati ob sobotah in nedeljah dopoldne.

Na Tumblr-ju najdemo uporabnike, ki so bolj nočne ptice, zato je najboljši čas objave med sedmo in deseto uro zvečer. Na Google+ na drugi strani pa vam bo največ koristil, če boste objavljali okrog 9. ure zjutraj.

To so seveda zgolj smernice, ki vam pomagajo pri začetkih vodenja komunikacije na različnih družabnih omrežjih. Skozi čas spremljanja statistike in spoznavanja sledilcev z objavami boste začrtali svoj koledar objavljanja, ki bo optimalen za vaše uporabnike.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki