“Naša super hrana” tudi za ohranjanje delovnih mest

S promocijsko kampanjo “Naša super hrana” želi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano promovirati lokalno pridelano in predelano hrano. V shemo kakovosti so že pristopili sektorji pridelovalcev in predelovalcev mesa, mleka in sadja.
vegetables-nasa-super-hrana

S promocijo do večje zastopanosti slovenskih živil na policah (foto: Pixabay.com)

Skupni projekt države in osmih sektorjev pridelave in predelave hrane “Naša super hrana”, ki poteka že od decembra 2016, prinaša obilo koristi tako za pridelovalce kot potrošnike. Omenjeni projekt je namenjen promociji lokalno pridelane in predelane hrane.

Nova nacionalna shema kakovosti

Da bi potrošnik lažje prepoznal slovensko kakovostno hrano, je bila vzpostavljena nova nacionalna shema kakovosti “izbrana kakovost”. V nacionalno shemo lahko vstopi vsak od osmih sektorjev pridelave in predelave hrane. Do sedaj so v shemo kakovosti pristopili sektorji pridelovalcev in predelovalcev mesa (goveje in perutninsko meso), mleka (mleko in mlečni izdelki) in sadja (sadje ter predelani izdelki iz sadja).

Intervju: Kako je Rok Starič ustvaril svoje arašidovo maslo?

Kampanja “Naša super hrana” prinaša korist potrošnikom

Promocijska kampanja “Naša super hrana” je 3-letna kampanja, ki jo sofinancirajo država ter sektorji. O prednostih tako označenih proizvodov in prednostih lokalno pridelane hrane se lahko potrošniki informirajo na posebej označenih podstraneh. Dodane so tudi koristne informacije za pridelovalce in predelovalce.

market-nasa-super-hrana

Projekt “Naša super hrana” želi povečati nakup lokalno pridelane hrane (foto: Pixabay.com)

Spletna stran prinaša tudi številne informacije o zanimivih dogodkih po Sloveniji, ki so v podpori lokalno hrani, slovenski pridelavi in predelavi. Med slovenske potrošnike vse bolj prodira zavedanje, da s poseganjem po lokalni hrani dobimo zagotovilo, da taka hrana ni prepotovala na stotine kilometrov. Obenem z nakupom lokalne hrane pomagajo lokalnim, domačim pridelovalcem in predelavi ter s tem ohranjajo delovna mesta.

Kako povečati odzivnost kupca na lokalno pridelano hrano?

Država si skupaj s pridelovalci in predelovalci slovenske hrane prizadeva, da bi se količine pri nas pridelane in predelane kakovostne in varne hrane za nacionalno samooskrbo nenehno povečevale. Cilj je doseči 90-odstotno odzivnost kupca na lokalno pridelano hrano. Navezanost domačega potrošnika na lokalno hrano posledično stabilizira lokalno pridelavo, kar pomeni tudi povečanje pridelave in predelave hrane.

Vpliv tudi na ohranjanje delovnih mest

Predsednik Zadružne zveze Slovenije, Peter Vrisk, se zaveda pomena večje zastopanosti slovenskih živil na prodajnih policah, saj to blagodejno vpliva tudi na razvoj slovenskega kmetijstva in podjetništva: “Pomembno je zagotoviti zadostno samooskrbo s hrano in večjo zastopanost slovenskih živil na prodajnih policah. S promocijo v okviru zakona o promociji nagovarjamo slovenskega potrošnika za nakup doma pridelane hrane. Z nakupom slovenske hrane potrošniki zagotavljamo razvoj slovenskega kmetijstva. S tem ohranjamo tudi poseljeno in obdelano podeželje ter uživamo kakovostno hrano, ki ni prepotovala stotine kilometrov. Posledično prispevamo k varovanju okolja ter ohranjanju delovnih mest na podeželju.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Koncept, ki prinaša korist kupcem in prodajalcem

Koncept, ki prinaša korist kupcem in prodajalcem

Projekt Nakupujmo skupaj v organizaciji Društva Eko tim deluje kot vmesni člen med slovenskimi pridelovalci hrane in kupci, ki si želijo na svoji mizi sveže in lokalno pridelane izdelke. S skupnim nakupom živil člani projekta pri prodajalcih za nakup v večini primerov plačajo manj. Preberite več >>

Med mladimi obilo zadovoljstva in več zaposlenih moških

Med mladimi obilo zadovoljstva in več zaposlenih moških

Ob mednarodnem dnevu mladih, ki ga že vrsto let obeležujemo 12. avgusta, je Statistični urad Republike Slovenije predstavil podatke o delovni aktivnosti mladih. Stopnja njihove delovne aktivnosti je bila v letu 2017 51,1-odstotna. Preberite več >>

Novi Gradbeni zakon: lažja pridobitev gradbenega dovoljenja in legalizacija črnih gradenj

Novi Gradbeni zakon: lažja pridobitev gradbenega dovoljenja in legalizacija črnih gradenj

S 1.6.2018 so v veljavo stopili trije novi zakoni s področja urejanja prostora in gradenj. Gre za Zakon o urejanju prostora, Gradbeni zakon in Zakon o arhitekturni in inženirski dejavnosti. Največ pozornost javnosti je bil deležen prav Gradbeni zakon, ki ključno vpliva na vsakega graditelja. Preberite več >>

Bodo milenijci res delali do konca svojega življenja?

Bodo milenijci res delali do konca svojega življenja?

Raziskava o karierah milenijcev in viziji 2020 kaže, da velika večina milenijcev dela več kot 40 ur na teden. Več kot polovica jih pričakuje, da bodo delali tudi po 65. letu starosti. Preberite več >>

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

“V ZDA stokrat lažje do kredita kot v Sloveniji”

Čarobna dolina reke Soče ponuja podjetnikom obilo priložnosti, a tudi takšnih in drugačnih omejitev. Tudi mladi slovensko - ameriški zakonski par Meinel se ob vodenju hostla in pivovarne Thirsty River sooča s pozitivnimi in negativnimi učinki poslovanja v turističnem biseru. Preberite več >>

Do podjetniškega uspeha vodi le pozitivno razmišljanje

Do podjetniškega uspeha vodi le pozitivno razmišljanje

Pozitivna naravnanost vam bo olajšala pot do podjetniškega uspeha. Če se pri vašem delu, počutju, željah in razmišljanju izognete negativnostim, si lahko obetate hitrejši napredek. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje