Ocenite potencial vaše podjetniške ideje

Preden se podate na samostojno pot, se je smiselno vprašati, če ima vaša podjetniška ideja sploh potencial. Od tega je namreč odvisno marsikaj. Boste imeli dovolj širok krog strank? Vas bodo investitorji podprli?
Ima vaša podjetniška ideja potencial? (Vir: Pixabay)

Ima vaša podjetniška ideja potencial? (Vir: Pixabay)

Glede na to, da statistično gledano uspe le eno podjetje od desetih, je vsekakor smiselno pretehtati številne dejavnike, preden se podate v podjetništvo. Prvi korak je, da preučite samo idejo. Seveda je ideja le začetek. Za dosego uspeha boste morali vložiti še veliko truda. Vendar pa je podjetniška ideja temelj vsega in če to dobro zastavite, bodo možnosti za uspešno poslovanje dosti večje. Spodnje točke vam lahko pomagajo, da odkrijete, če ste na pravi poti.

Ali bo vaša ideja reševala konkreten problem?

Ne glede na to, kako inovativna se vam vaša ideja zdi, se najprej vprašajte, katere probleme bo reševala. Bo imel vaš izdelek neko uporabno vrednost? Če ste odkrili rešitev za težavo, s katero ste se dolgo spopadali in ki jo opažate tudi pri drugih, obstaja velika verjetnost, da boste imeli dovolj širok krog strank. Če pa gre za idejo, ki je zgolj posebna, inovativna, ne rešuje pa nobenega problema, bodo možnosti, da bi vam z njo uspelo, majhne.

Kakšna je zgodba?

To, kakšno je ozadje tega, da ste prišli do določene ideje, je skoraj tako pomembno kot ideja sama. Če boste postali prepoznavni, boste slej kot prej naleteli na vprašanja, vezana na to, kako se vam je ideja utrnila. Ljudje radi slišijo navdihujoče zgodbe. Poskrbite, da bo tudi vaša takšna. Pri tem pa stavite na iskrenost. Ne skušajte kopirati drugih in slediti drugim. Bodite unikatni.

Strah pred neuspehom

Verjetno ni posameznika, ki se ne bi ustrašil neuspeha. Kljub temu je pomembno, da se s takimi mislimi spoprimete in jih preusmerite v pozitivno razmišljanje. Pretiran strah lahko zavre vaše kreativne sposobnosti in zagnanost pri delu. Tega pa si ne želite. Če ste se odločili za nov korak, stojte za svojo idejo, bodite odločni in si upajte tudi tvegati.

Na voljo je 5 tisoč evrov za samozaposlitev. Več na Subvencija za samozaposlitev >>

Pridobite povratne informacije

Preden se lotite določene dejavnosti, se prepričajte, da bo imela vaša storitev dovolj privržencev. Kljub temu, da večina povratne informacije pridobi od družine in prijateljev, pa se to ne izkaže kot najboljša metoda. Obstaja velika verjetnost, da vas bodo vaši bližnji podprli, ker vas ne želijo prizadeti. Prav zato je bolje, če se za mnenje obrnete na nevtralne ljudi in jih vprašate, če bi sami kupili tak produkt oziroma storitev. Njihovi komentarji vam lahko veliko povedo o tem, če ste na pravi poti.

Osebno zadovoljstvo

Dobra izhodiščna točka, ko se podajate v podjetništvo, je ta, da načrtujete delovanje na področju, ki vas navdaja z navdušenjem. Posledično boste pripravljeni vložiti več časa in truda. To, da se ukvarjate z nečim, kar vam je pisano na kožo, pa se bo odražalo tudi pri večji prepričljivosti, ko boste nagovarjali potencialne stranke, investitorje in širšo javnost. Tudi ko boste na samostojni poti doživeli kakšen padec, boste pripravljeni vztrajati. To bo povečalo vaše možnosti za uspeh.

Ne vztrajajte pri slabi ideji

Vsekakor se uspeh skoraj nikoli ne zgodi čez noč. V podjetništvu morate nekaj časa vztrajati, preden se začnejo kazati prvi rezultati. Postavite si določene majhne cilje, kaj naj bi dosegli v roku nekaj mesecev. Če po pretečenem obdobju ni še nobenih znakov napredka, kljub temu, da ste se zelo trudili, potem je verjetno bolj smiselno odnehati. Pridobljene izkušnje vam lahko pomagajo pri novem projektu, ki se ga boste lotili.

Vir:  entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Inovativnost je gonilo vsakega podjetja. Sploh v današnjih hitro spremenljivih časih podjetje ne more uspešno poslovati na dolgi rok, če ne uvaja ustreznih sprememb in prilagoditev. Pomembno je, da se v proces kreiranja idej vključi tudi zaposlene. Kako naj se vodstvo tega loti? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

Prijavo tujih računov lahko oddate preko sistema eDavki

Prijavo tujih računov lahko oddate preko sistema eDavki

Če boste kot podjetnik ali fizična oseba odprli bančni račun v tujini, lahko sedaj Prijavo tujih računov Finančni upravi Republike Slovenije oddate v elektronski obliki preko sistema eDavki. Preberite več >>

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Pri samem postopku ustanovitve podjetja se bodoči podjetniki med drugim soočijo tudi z vprašanji o poslovnih prostorih, kapitalskih naložbah, povezanih osebah ipd. Odgovore na ta in še nekatera druga vprašanja je treba imeti že pri samem postopku ustanovitve s.p. ali druge oblike gospodarske družbe, ko se prvič oddaja davčne podatke. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje