Ocenite potencial vaše podjetniške ideje

Preden se podate na samostojno pot, se je smiselno vprašati, če ima vaša podjetniška ideja sploh potencial. Od tega je namreč odvisno marsikaj. Boste imeli dovolj širok krog strank? Vas bodo investitorji podprli?
Ima vaša podjetniška ideja potencial? (Vir: Pixabay)

Ima vaša podjetniška ideja potencial? (Vir: Pixabay)

Glede na to, da statistično gledano uspe le eno podjetje od desetih, je vsekakor smiselno pretehtati številne dejavnike, preden se podate v podjetništvo. Prvi korak je, da preučite samo idejo. Seveda je ideja le začetek. Za dosego uspeha boste morali vložiti še veliko truda. Vendar pa je podjetniška ideja temelj vsega in če to dobro zastavite, bodo možnosti za uspešno poslovanje dosti večje. Spodnje točke vam lahko pomagajo, da odkrijete, če ste na pravi poti.

Ali bo vaša ideja reševala konkreten problem?

Ne glede na to, kako inovativna se vam vaša ideja zdi, se najprej vprašajte, katere probleme bo reševala. Bo imel vaš izdelek neko uporabno vrednost? Če ste odkrili rešitev za težavo, s katero ste se dolgo spopadali in ki jo opažate tudi pri drugih, obstaja velika verjetnost, da boste imeli dovolj širok krog strank. Če pa gre za idejo, ki je zgolj posebna, inovativna, ne rešuje pa nobenega problema, bodo možnosti, da bi vam z njo uspelo, majhne.

Kakšna je zgodba?

To, kakšno je ozadje tega, da ste prišli do določene ideje, je skoraj tako pomembno kot ideja sama. Če boste postali prepoznavni, boste slej kot prej naleteli na vprašanja, vezana na to, kako se vam je ideja utrnila. Ljudje radi slišijo navdihujoče zgodbe. Poskrbite, da bo tudi vaša takšna. Pri tem pa stavite na iskrenost. Ne skušajte kopirati drugih in slediti drugim. Bodite unikatni.

Strah pred neuspehom

Verjetno ni posameznika, ki se ne bi ustrašil neuspeha. Kljub temu je pomembno, da se s takimi mislimi spoprimete in jih preusmerite v pozitivno razmišljanje. Pretiran strah lahko zavre vaše kreativne sposobnosti in zagnanost pri delu. Tega pa si ne želite. Če ste se odločili za nov korak, stojte za svojo idejo, bodite odločni in si upajte tudi tvegati.

Na voljo je 5 tisoč evrov za samozaposlitev. Več na Subvencija za samozaposlitev >>

Pridobite povratne informacije

Preden se lotite določene dejavnosti, se prepričajte, da bo imela vaša storitev dovolj privržencev. Kljub temu, da večina povratne informacije pridobi od družine in prijateljev, pa se to ne izkaže kot najboljša metoda. Obstaja velika verjetnost, da vas bodo vaši bližnji podprli, ker vas ne želijo prizadeti. Prav zato je bolje, če se za mnenje obrnete na nevtralne ljudi in jih vprašate, če bi sami kupili tak produkt oziroma storitev. Njihovi komentarji vam lahko veliko povedo o tem, če ste na pravi poti.

Osebno zadovoljstvo

Dobra izhodiščna točka, ko se podajate v podjetništvo, je ta, da načrtujete delovanje na področju, ki vas navdaja z navdušenjem. Posledično boste pripravljeni vložiti več časa in truda. To, da se ukvarjate z nečim, kar vam je pisano na kožo, pa se bo odražalo tudi pri večji prepričljivosti, ko boste nagovarjali potencialne stranke, investitorje in širšo javnost. Tudi ko boste na samostojni poti doživeli kakšen padec, boste pripravljeni vztrajati. To bo povečalo vaše možnosti za uspeh.

Ne vztrajajte pri slabi ideji

Vsekakor se uspeh skoraj nikoli ne zgodi čez noč. V podjetništvu morate nekaj časa vztrajati, preden se začnejo kazati prvi rezultati. Postavite si določene majhne cilje, kaj naj bi dosegli v roku nekaj mesecev. Če po pretečenem obdobju ni še nobenih znakov napredka, kljub temu, da ste se zelo trudili, potem je verjetno bolj smiselno odnehati. Pridobljene izkušnje vam lahko pomagajo pri novem projektu, ki se ga boste lotili.

Vir:  entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

Česa so se naučili udeleženci programa EUrelator?

Česa so se naučili udeleženci programa EUrelator?

Če razmišljate o prijavi na razpise za pridobitev evropskih sredstev, morate vedeti, po katerih kriterijih projekte ocenjuje komisija. Pomembno je, da znate predstaviti dodano vrednost vašega projekta in da dobro poznate področje, na katerega se podajate. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

Številni svetovno znani marketinški strokovnjaki so na portoroški Sporto konferenci predstavili trende v marketinški in digitalni industriji. Na kaj moramo biti še posebej pozorni pri kreiranju svoje marketinške kampanje in kakšen odnos moramo razviti do občinstva? Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje