Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo.
Rok's peanut butter cover

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov. (Vir slike: Rok’s peanut butter)

Mladi slovenski podjetnik Rok Starič se je pred nekaj leti po stavi s prijateljem odločil, da bo začel sam izdelovati 100-odstotno naravno arašidovo maslo. Hobi se je kmalu prelevil v uspešno poslovno idejo, s katero se je Rok predstavil tudi na platformi Kickstarter.

Kako je prišlo do kampanje na Kickstarterju in za kaj je Rok porabil zbrana sredstva, smo pisali v prispevku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter >>

Zgodba se z uspešno zaključeno kampanjo seveda ni zaključila. Nova pridobitev je Roku in ekipi omogočila povečanje proizvodnje. Poleg tega pa so optimizirali proces priprave arašidovega masla in polnjenje lončkov. Z Rokom smo se tako pred časom pogovarjali tudi o povečanem povpraševanju po arašidovem maslu blagovne znamke Rok’s in sodelovanju s trgovskimi verigami.

Pred brezplačnim dogodkom Razvij svojo idejo v donosen posel!, na katerem bo Rok Starič predstavil svojo podjetniško zgodbo, pa smo mu zastavili še nekaj vprašanj.

Tudi več kot dve toni zmetih arašidov mesečno!

Najprej nas je seveda zanimalo, ali je podjetje še vedno uspešno in kakšno je danes povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu.

»Na samem začetku smo zmleli do 100 kg arašidov mesečno. Trenutno pa jih je kar krepko preko ene tone. V primerih večjih akcij ta številka preseže tudi dve toni,« impresivne številke razkriva sogovornik.

Kot smo že pisali, za 300-gramski kozarček arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta.

Rok's peanut butter butter

Rokovo arašidovo maslo lahko uporabite v kopici receptov. (Vir slike: Rok’s peanut butter)

Kje je mlinček s Kickstarterja?

Ker se povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu še vedno povečuje, mora podjetje temu primerno prilagajati tudi proizvodnjo. Tako so mlinček za mletje arašidov, za katerega so sredstva zbirali v okviru kampanje na Kickstarterju, že upokojili.

Seveda pa ga ne bodo kar zavrgli: »Mlinček, ki smo ga uporabljali na začetku, trenutno počiva in čaka na umestitev na spominsko polico.«

Trenutno tako arašide meljejo na novi napravi avstralskega porekla. Za večja naročila pa se že obračajo na partnerje, ki jim »omogočajo strojno etiketiranje, polnjenje in zapiranje produktov«.

Ob delu se želijo tudi zabavati

Vse večje povpraševanje po izdelkih blagovne znamke Rok’s pomeni tudi rast in širitev podjetja. Po sogovornikovih besedah se ekipa veča, poleg tega pa potrebujejo tudi vedno več sredstev za delovanje.

»Vso moč usmerjamo v tujino. Zanimanje za tovrstne izdelke definitivno obstaja, je pa včasih izziv prepričati večje kupce, da si ti tista prava izbira za njih,« opisuje svoje izkušnje idejni vodja projekta. Tako je naslednji cilj ekipe večji prodor v tujino, še posebej pa pridobivanje večjih tujih kupcev.

Rok pravi tudi, da ogromno truda vlagajo v promocijo, ob tem pa se želijo tudi zabavati.

Pred kratkim so zaključili z dograjevanjem novega proizvodnega prostora, ki so ga poimenovali Rok’s food lab, želijo pa si tudi večjih skladiščnih prostorov.

Če vas zanima Rokova podjetniška pot, se udeležite brezplačnega MP dogodka Razvij svojo idejo, ki bo potekal 20. septembra 2017 od 16.00 do 18.00 v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Video: Uvod v odkrivanje produktov

Video: Uvod v odkrivanje produktov

V zadnjih letih se na področju odkrivanja, razvoja in upravljanja produktov dogajajo pomembne spremembe. Ali ste v stiku s trendi? Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Vsak mlad podjetnik je optimističen. Vendar je trg neizprosen in veliko podjetij kmalu propade. Kateri so najpogostejši razlogi za neuspeh? Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Infografika: Kaj razkrijejo delovne mize znanih podjetnikov

Infografika: Kaj razkrijejo delovne mize znanih podjetnikov

Delovna miza lahko razkrije veliko o tistem, ki jo uporablja. Kaj nam tako lahko povesta delovni mizi Elona Muska in Marka Zuckerberga? Preberite več >>

Video: Joshua Gans: »Eksperimentirajte s poslovnim modelom!«

Video: Joshua Gans: »Eksperimentirajte s poslovnim modelom!«

Vsak podjetnik mora pred vstopom na trg svojo idejo razviti in najti ustrezen poslovni model. V zanimivem videu Joshua Gans predstavi nekaj praktičnih primerov. Preberite več >>

Oznake: ,