Pet idej za lead generation

Zbrali smo nekaj idej priznanih agencij, ki imajo lead generation v malem prstu (Vir slike: Startup photos).

Pet idej za lead generation

Včasih je težko vedeti, katera taktika lead generation (pridobivanja zainteresiranih strank) bo pomagala pri povečanju prodaje. Zbrali smo pet idej za lead generation priznanih agencij, ki imajo spletni marketing v malem prstu.
Pet idej za lead generation

Zbrali smo nekaj idej priznanih agencij, ki imajo lead generation v malem prstu (Vir slike: Startup photos).

Podjetniki imajo veliko idej, zato je težko vedeti, katera bo dejansko vplivala na prodajo in katera ne. Da je stanje še bolj konfuzno – nekaj, kar pri obstoječem podjetju deluje, ni nujno, da bo delovalo tudi pri naslednjem. Raje kot na iskanje strank z masovnim oglaševanje in email navlako, se osredotočite na to, kako vas bodo stranke našle same.

Predstavite svoj produkt na prijazen način

Obstaja nekaj idej, ki so vredne preizkusa. Spletna stran Onbounce svetuje, da ustvarite (dober) video o produktu. Zakaj? Šest od desetih ljudi pretežni del informacij zaznava prek videa, saj so t.i. vizualni tipi. Zakaj jim torej ne bi svoj produkt razložili tako, kot najbolje sprejemajo informacije? Onbounce se celo sklicuje na študijo, po kateri se je stopnja pridobivanja kontaktov dvignila na 33 odstotkov po predstavitvi z video vsebino. Če je narejena dobro, je lahko dobro orodje za povezovanje s strankami. Lahko jih prepriča, da gredo v akcijo – nakup.

Pišite blog!

Da, star trik, a zanimivo je, da mnogi še vedno niso prepoznali njegovega pomena. Pisanje bloga je namreč izredno učinkovit način za pridobivanje strank. Pripravite koledar objav, ki naj bodo povezane z izdelkom oziroma storitvijo, ki jo nudite, in začnite s pisanjem! Vas pisanje ne mika? Ekipa spletne trgovine Goodbye Crutches, ki se je lotila pisanja bloga, je po zgolj šestih mesecih podvojila organski promet na stran.

Pišite tudi na LinkedInu

Glede na raziskavo, ki jo je izvedel HubSpot in k njej povabil okoli 5 tisoč malih podjetij, je LinkedIn najboljše družabno omrežje za lead generation. LinkedIn je v primerjavi s Facebookom in Twitterjem kar za 277 odstotkov bolj učinkovit.

Ustvarite brezčasno vsebino v obliki vodičev

Dobra vsebina vam bo vzela sicer nekaj časa, a se vam bo še kako izplačala. Mesečno pripravite vodiče z izbrano tematiko, vanj pa umestite čim več relevantnih vsebin. Strankam sporočite, kaj se dogaja v vašem podjetju, pred mikrofon posedite direktorja, spregovorite o problematiki, ki se pojavlja na vašem področju. Skratka, razbijajte tabuje in se poskušajte čim bolj približati svojim strankam.

Podarite produkt v zameno za oceno

Na družabnih omrežjih je cel kup vplivnežev, ki jim njihovi sledilci zaupajo toliko kot svojim domačim. Razdelite svoje produkte brezplačno med vplivneže, ki objavljajo sorodne vsebine. Prosite jih za oceno. Začnite z manjšimi in šele nato z večjimi vplivneži.

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Več >

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Več >

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Več >

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Več >

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Več >

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Več >

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Več >

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Več >

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki