
Zbrali smo nekaj idej priznanih agencij, ki imajo lead generation v malem prstu (Vir slike: Startup photos).
Podjetniki imajo veliko idej, zato je težko vedeti, katera bo dejansko vplivala na prodajo in katera ne. Da je stanje še bolj konfuzno – nekaj, kar pri obstoječem podjetju deluje, ni nujno, da bo delovalo tudi pri naslednjem. Raje kot na iskanje strank z masovnim oglaševanje in email navlako, se osredotočite na to, kako vas bodo stranke našle same.
Predstavite svoj produkt na prijazen način
Obstaja nekaj idej, ki so vredne preizkusa. Spletna stran Onbounce svetuje, da ustvarite (dober) video o produktu. Zakaj? Šest od desetih ljudi pretežni del informacij zaznava prek videa, saj so t.i. vizualni tipi. Zakaj jim torej ne bi svoj produkt razložili tako, kot najbolje sprejemajo informacije? Onbounce se celo sklicuje na študijo, po kateri se je stopnja pridobivanja kontaktov dvignila na 33 odstotkov po predstavitvi z video vsebino. Če je narejena dobro, je lahko dobro orodje za povezovanje s strankami. Lahko jih prepriča, da gredo v akcijo – nakup.
Pišite blog!
Da, star trik, a zanimivo je, da mnogi še vedno niso prepoznali njegovega pomena. Pisanje bloga je namreč izredno učinkovit način za pridobivanje strank. Pripravite koledar objav, ki naj bodo povezane z izdelkom oziroma storitvijo, ki jo nudite, in začnite s pisanjem! Vas pisanje ne mika? Ekipa spletne trgovine Goodbye Crutches, ki se je lotila pisanja bloga, je po zgolj šestih mesecih podvojila organski promet na stran.
Pišite tudi na LinkedInu
Glede na raziskavo, ki jo je izvedel HubSpot in k njej povabil okoli 5 tisoč malih podjetij, je LinkedIn najboljše družabno omrežje za lead generation. LinkedIn je v primerjavi s Facebookom in Twitterjem kar za 277 odstotkov bolj učinkovit.
Ustvarite brezčasno vsebino v obliki vodičev
Dobra vsebina vam bo vzela sicer nekaj časa, a se vam bo še kako izplačala. Mesečno pripravite vodiče z izbrano tematiko, vanj pa umestite čim več relevantnih vsebin. Strankam sporočite, kaj se dogaja v vašem podjetju, pred mikrofon posedite direktorja, spregovorite o problematiki, ki se pojavlja na vašem področju. Skratka, razbijajte tabuje in se poskušajte čim bolj približati svojim strankam.
Podarite produkt v zameno za oceno
Na družabnih omrežjih je cel kup vplivnežev, ki jim njihovi sledilci zaupajo toliko kot svojim domačim. Razdelite svoje produkte brezplačno med vplivneže, ki objavljajo sorodne vsebine. Prosite jih za oceno. Začnite z manjšimi in šele nato z večjimi vplivneži.
Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>