
Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del. (Vir slike: Pixabay)
V prejšnjem prispevku z naslovom Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del smo že predstavili določene številke, podatke in zanimivosti, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju marketinške strategije.
Tokrat pa nadaljujemo – med drugim predstavljamo tudi demografske podatke o uporabnikih Facebooka in statistike o uporabi mobilne aplikacije. Seveda pa ne smemo pozabiti na trenutno uspešnico Facebooka in drugih družabnih omrežij: video!
Demografski podatki in statistike
- Facebook uporablja 83 odstotkov žensk in 75 odstotkov moških.
- 83 odstotkov vseh uporabnikov Facebooka je mlajših od 45 let.
- Glede na starost je najštevilčnejša skupina uporabnikov Facebooka stara od 25 do 34 let. Posamezniki, ki sodijo v to skupino, predstavljajo 29,7 odstotka vseh uporabnikov družabnega omrežja.

Ključni demografski podatki o uporabnikih Facebooka. (Vir slike: Sprout Social)
- 44 odstotkov uporabnikov Facebooka, starejših od 18 let, se identificira kot ženske, 56 odstotkov pa kot moški.
- 39 odstotkov uporabnikov Facebooka je poročenih, enak odstotek pa samskih.
- V januarju 2017 so moški, stari od 18 do 24 let, predstavljali najbolj številčno skupino na Facebooku tako glede na starost kot na spol – uporabnikov, ki sodijo v to skupino, je bilo kar 18 odstotkov.

Porazdelitev uporabnikov Facebooka glede na spol in starost. (Vir slike: Statista)
- 50 odstotkov posameznikov, starih od 18 do 24 let, preveri Facebook, ko se zbudijo.
- 62 odstotkov uporabnikov Facebooka ima višje- ali visokošolsko oziroma univerzitetno izobrazbo, 30 odstotkov pa jih je šolanje zaključilo po dokončani srednji šoli.
- Skoraj 85 odstotkov dnevno aktivnih uporabnikov Facebooka se nahaja izven ZDA in Kanade.
- Poleg ZDA se lahko z največjim številom uporabnikov Facebooka pohvalijo Indija, Brazilija in Indonezija.

Uporabniki Facebooka glede na državo. (Vir slike: Facebook Business)
- V Evropi uporablja Facebook več kot 307 milijonov posameznikov.
- Novopečeni starši uporabljajo mobilno različico Facebooka 1,3-krat bolj pogosto od uporabnikov brez otrok.
- Facebook je najbolj priljubljena družabna platforma potrošnikov, ki svoje nakupe opravljajo v supermarketih. Kar 89 odstotkov takšnih potrošnikov namreč uporablja to omrežje.
Facebook in video
- Število ogledov video posnetkov na Facebooku v povprečju dosega 8 milijard dnevno.
- 85 odstotkov uporabnikov Facebooka gleda videe brez zvoka.
- Uporabniki Facebooka 1,5-krat bolj pogosto gledajo video posnetke na pametnih mobilnih telefonih v primerjavi z namiznimi računalniki.
- Facebook video oglasi prinesejo 47 odstotkov vrednosti v prvih treh sekundah.

Učinek Facebook video oglasov. (Vir slike: Facebook Business)
- Pripadniki milenijske generacije se 1,35-krat lažje osredotočijo na video posnetke na mobilnih napravah v primerjavi s starejšimi generacijami.
- Eden od petih video posnetkov na Facebooku je posnetek prenosa v živo.
- Do leta 2020 bo več kot 75 odstotkov mobilnega prometa obsegal video.
- Videi sprožijo največ odzivov, čeprav obsegajo le tri odstotke vseh objavljenih vsebin.
Mobilna uporaba Facebooka
- Decembra 2016 je bilo aktivnih uporabnikov mobilne različice Facebooka 1,74 milijarde. To je 21-odstotno povečanje glede na leto 2015.
- Uporabniki hitreje sprejemajo vsebine prek mobilne različice Facebooka v primerjavi z namizno.
- Posamezniki si lahko mobilno video vsebino v spomin prikličejo le za 0,25 sekunde.
- V drugem četrtletju leta 2016 so oglasi v mobilni različici omrežja obsegali kar 87 odstotkov Facebookovih prihodkov z naslova oglaševanja – v primerjavi s 84 odstotki leto prej.
- Uporabniki mobilnih naprav preživijo kar 19 odstotkov časa na Facebooku.

Najbolj priljubljene aplikacije glede na porabljen čas. (Vir slike: Flurry Analytics)
-
47 odstotkov uporabnikov Facebooka do omrežja dostopa izključno prek mobilne aplikacije.
-
Facebookov delež skupno 70 milijonov dolarjev, ki so bili porabljeni za mobilno oglaševanje v letu 2015, znaša kar 19 odstotkov.
Drugi zanimivi podatki
- Facebook je končal drugo četrtletje leta 2017 z več kot 20.000 zaposlenimi, kar pomeni 43-odstotno povečanje v primerjavi z istim obdobjem v letu 2016.
- Med glasbeniki je na Facebooku najbolj priljubljena Shakira z več kot 100 milijoni sledilcev.

Najbolj priljubljeni glasbeniki na Facebooku. (Vir slike: Statisa)
- Na Facebooku je bilo ustvarjenih že več kot 2,5 bilijona objav.
- Vsak dan je na Facebook naloženih kar 300 milijonov fotografij.
- Ena minuta na Facebooku: 510.000 objavljenih komentarjev, 293.000 posodobljenih statusov in 136.000 naloženih fotografij.
- Od predstavitve dodatnih možnosti za odzivanje na objave februarja 2016 so bile te uporabljene več kot 300.000.000-krat.
- Z ozirom na povprečni čas gledanja video posnetkov (tri sekunde) Facebook ustvari za več kot 3.000 let ogledov dnevno.
- 42 odstotkov uporabnikov Facebooka všečka stran, če v zameno prejme kupon s posebno ponudbo ali popust.
- Mark Zuckerberg zasluži več kot milijon dolarjev na leto.
- Uporabniki Facebooka vsako minuto ustvarijo kar štiri milijone všečkov.
Ali vaši Facebook oglasi ne dosegajo želenih rezultatov? Prisluhnite strokovnjaku za Facebook >>
Vir: WordStream, Zephoria