Facebook statistike 2

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del. (Vir slike: Pixabay)

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti.
Facebook statistike 2

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del. (Vir slike: Pixabay)

V prejšnjem prispevku z naslovom Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del smo že predstavili določene številke, podatke in zanimivosti, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju marketinške strategije.

Tokrat pa nadaljujemo – med drugim predstavljamo tudi demografske podatke o uporabnikih Facebooka in statistike o uporabi mobilne aplikacije. Seveda pa ne smemo pozabiti na trenutno uspešnico Facebooka in drugih družabnih omrežij: video!

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Demografski podatki in statistike

  1. Facebook uporablja 83 odstotkov žensk in 75 odstotkov moških.
  2. 83 odstotkov vseh uporabnikov Facebooka je mlajših od 45 let.
  3. Glede na starost je najštevilčnejša skupina uporabnikov Facebooka stara od 25 do 34 let. Posamezniki, ki sodijo v to skupino, predstavljajo 29,7 odstotka vseh uporabnikov družabnega omrežja.
Facebook statistike demografski podatki

Ključni demografski podatki o uporabnikih Facebooka. (Vir slike: Sprout Social)

  1. 44 odstotkov uporabnikov Facebooka, starejših od 18 let, se identificira kot ženske, 56 odstotkov pa kot moški.
  2. 39 odstotkov uporabnikov Facebooka je poročenih, enak odstotek pa samskih.
  3. V januarju 2017 so moški, stari od 18 do 24 let, predstavljali najbolj številčno skupino na Facebooku tako glede na starost kot na spol – uporabnikov, ki sodijo v to skupino, je bilo kar 18 odstotkov.
Facebook statistike spol in starost

Porazdelitev uporabnikov Facebooka glede na spol in starost. (Vir slike: Statista)

  1. 50 odstotkov posameznikov, starih od 18 do 24 let, preveri Facebook, ko se zbudijo.
  2. 62 odstotkov uporabnikov Facebooka ima višje- ali visokošolsko oziroma univerzitetno izobrazbo, 30 odstotkov pa jih je šolanje zaključilo po dokončani srednji šoli.
  3. Skoraj 85 odstotkov dnevno aktivnih uporabnikov Facebooka se nahaja izven ZDA in Kanade.
  4. Poleg ZDA se lahko z največjim številom uporabnikov Facebooka pohvalijo Indija, Brazilija in Indonezija.
Facebook statistike države

Uporabniki Facebooka glede na državo. (Vir slike: Facebook Business)

  1. V Evropi uporablja Facebook več kot 307 milijonov posameznikov.
  2. Novopečeni starši uporabljajo mobilno različico Facebooka 1,3-krat bolj pogosto od uporabnikov brez otrok.
  3. Facebook je najbolj priljubljena družabna platforma potrošnikov, ki svoje nakupe opravljajo v supermarketih. Kar 89 odstotkov takšnih potrošnikov namreč uporablja to omrežje.

Facebook in video

  1. Število ogledov video posnetkov na Facebooku v povprečju dosega 8 milijard dnevno.
  2. 85 odstotkov uporabnikov Facebooka gleda videe brez zvoka.
  3. Uporabniki Facebooka 1,5-krat bolj pogosto gledajo video posnetke na pametnih mobilnih telefonih v primerjavi z namiznimi računalniki.
  4. Facebook video oglasi prinesejo 47 odstotkov vrednosti v prvih treh sekundah.
Facebook statistike video

Učinek Facebook video oglasov. (Vir slike: Facebook Business)

  1. Pripadniki milenijske generacije se 1,35-krat lažje osredotočijo na video posnetke na mobilnih napravah v primerjavi s starejšimi generacijami.
  2. Eden od petih video posnetkov na Facebooku je posnetek prenosa v živo.
  3. Do leta 2020 bo več kot 75 odstotkov mobilnega prometa obsegal video.
  4. Videi sprožijo največ odzivov, čeprav obsegajo le tri odstotke vseh objavljenih vsebin.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Mobilna uporaba Facebooka

  1. Decembra 2016 je bilo aktivnih uporabnikov mobilne različice Facebooka 1,74 milijarde. To je 21-odstotno povečanje glede na leto 2015.
  2. Uporabniki hitreje sprejemajo vsebine prek mobilne različice Facebooka v primerjavi z namizno.
  3. Posamezniki si lahko mobilno video vsebino v spomin prikličejo le za 0,25 sekunde.
  4. V drugem četrtletju leta 2016 so oglasi v mobilni različici omrežja obsegali kar 87 odstotkov Facebookovih prihodkov z naslova oglaševanja – v primerjavi s 84 odstotki leto prej.
  5. Uporabniki mobilnih naprav preživijo kar 19 odstotkov časa na Facebooku.
Facebook statistike čas uporabe

Najbolj priljubljene aplikacije glede na porabljen čas. (Vir slike: Flurry Analytics)

  1. 47 odstotkov uporabnikov Facebooka do omrežja dostopa izključno prek mobilne aplikacije.

  2. Facebookov delež skupno 70 milijonov dolarjev, ki so bili porabljeni za mobilno oglaševanje v letu 2015, znaša kar 19 odstotkov.

Drugi zanimivi podatki

  1. Facebook je končal drugo četrtletje leta 2017 z več kot 20.000 zaposlenimi, kar pomeni 43-odstotno povečanje v primerjavi z istim obdobjem v letu 2016.
  2. Med glasbeniki je na Facebooku najbolj priljubljena Shakira z več kot 100 milijoni sledilcev.
Facebook statistike glasbeniki

Najbolj priljubljeni glasbeniki na Facebooku. (Vir slike: Statisa)

  1. Na Facebooku je bilo ustvarjenih že več kot 2,5 bilijona objav.
  2. Vsak dan je na Facebook naloženih kar 300 milijonov fotografij.
  3. Ena minuta na Facebooku: 510.000 objavljenih komentarjev, 293.000 posodobljenih statusov in 136.000 naloženih fotografij.
  4. Od predstavitve dodatnih možnosti za odzivanje na objave februarja 2016 so bile te uporabljene več kot 300.000.000-krat.
  5. Z ozirom na povprečni čas gledanja video posnetkov (tri sekunde) Facebook ustvari za več kot 3.000 let ogledov dnevno.
  6. 42 odstotkov uporabnikov Facebooka všečka stran, če v zameno prejme kupon s posebno ponudbo ali popust.
  7. Mark Zuckerberg zasluži več kot milijon dolarjev na leto.
  8. Uporabniki Facebooka vsako minuto ustvarijo kar štiri milijone všečkov.

Ali vaši Facebook oglasi ne dosegajo želenih rezultatov? Prisluhnite strokovnjaku za Facebook >>

Vir: WordStream, Zephoria

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki