Preverjene knjige s področja podjetništva in vodenja

Da se ne bi izgubili v poplavi literature s podjetniško in vodstveno tematiko, vam predstavljamo izbor preverjenih knjig. V njih bodo uporabne informacije našli tako tisti, ki se v podjetništvo šele podajajo, kot tisti, ki na tem področju delujejo že dlje časa, a so vedno odprti za izboljšave.
Podjetniške knjige, ki vam jih priporočamo v branje (Vir: Pixabay)

Podjetniške knjige, ki vam jih priporočamo v branje (Vir: Pixabay)

“Power up: How smart women win in the new economy”, avtorica: Magdalena Yesil

Magdalena Yesil se je v Združene države Amerike preselila leta 1976 z le 43 dolarji v žepu. Danes pa je znana kot prva investitorka zelo uspešnega multimilijarderskega podjetja Salesforce. Skozi knjigo spodbuja predvsem ženske, da prevzamejo nadzor nad svojim življenjem in si ustvarijo karierno pot, ki si jo želijo.

“The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail” by Clayton M. Christensen

Gre za eno najbolj znanih knjig na področju inovacij in posla, vendar je vredno, da se jo izpostavi še enkrat. Govori o tem, kako kljub dobrim odločitvam podjetja lahko izgubijo vodilni položaj ali celo propadejo, saj jih prehitijo tekmeci. Kakšni so razlogi za to?

“Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose” by Tony Hsieh

Tony Hsieh je Američan, ki je ustanovil spletno trgovino s čevlji in oblačili Zappos. Z bralci deli lekcije, do katerih se je dokopal na podjetniški poti. V knjigi opisuje, kako je za uspeh izjemnega pomena kultura v podjetju. Skozi svojo izkušnjo je prišel do zaključka, da je osredotočanje na dobrobit ljudi okoli sebe ključnega pomena za uspešno poslovno pot. S tem, ko vodje pomagajo svojim zaposlenim rasti tako osebnostno kot poslovno, dosežejo uspeh svojega podjetja.

“What They Don’t Teach You at Harvard Business School: Notes from a Street-smart Executive” by Mark McCormack

Mark McCormack je eden najuspešnejših podjetnikov v ameriškem poslovnem okolju. V knjigi podaja znanja za managerje, ki jih ne dobite v šolah. Osredotoča se na tematike kot so prodaja, pogajanja, upravljanje s časom, spoznavanje sebe, prepoznavanje namenov drugih, sklepanje poslov, vodenje sestankov. Tako bralca opremi s številnimi uporabnimi znanji na področju podjetništva in vodenja.

“The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America’s Leading Design Firm” by Tom Kelley

Avtor verjame, da je kreativen prav vsak od nas. Ključnega pomena je znati prebuditi kreativnost v sebi. To je mogoče s posebnim postopkom, ki je opisan v knjigi. Na tak način lahko pridemo do številnih idej, ki nam olajšajo tako zasebno kot poslovno življenje. Glede na to, da je inovativnost zelo pomembna, če se podajate v podjetništvo ali tam že delujete, gre vsekakor za knjigo, vredno branja.

“The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers” by Ben Horowitz

Najbolj učinkovita metoda učenja je z zgledom. Ta knjiga vam ponuja prav to. Predstavi konkretne situacije, s katerimi se srečujejo podjetniki in rešitve zanje. Poda vam napotke, ki vam bodo prav prišli pri vodenju podjetja, upravljanju z zaposlenimi in spopadanju z različnimi izzivi, ki se v tem procesu pojavijo.

Z branjem do uporabnega znanja (Vir: Pixabay)

Z branjem do uporabnega znanja (Vir: Pixabay)

“Eleven Rings: The Soul of Success” by Phil Jackson

Za uspešno delovanje podjetja so ključni ljudje, ki so v njem zaposleni. Vodenje je umetnost. S pravim načinom vodenja boste dosegli, da bo vaša ekipa dosegala kar najboljše rezultate.

“Shoe Dog: A Memoir by the Creator of Nike” by Phil Knight

Avtobiografija ustanovitelja podjetja Nike podaja veliko zanimivih informacij v zvezi s podjetjem. Kako je prišlo do same ideje? Kako se je Knight loteval začetkov poslovanja? Kako je reševal težave, ki so mu prišle na pot? Knjiga je tudi dober vpogled v njegov način razmišljanja in je zelo navdihujoča.

“Made in America” by Sam Walton

Walton je ustanovitelj zelo uspešnega podjetja Walmart. Kljub temu, da so se v času poslovanja podjetja na trgu pojavili številni tekmeci, ga to ni nikoli ustavilo. Prav tako nikoli ni prišel do točke, ko bi bil s podjetjem povsem zadovoljen. Vedno je namreč želel doseči več in vpeljati nove in nove izboljšave. Tako je podjetje nenehno rastlo.

“Give and Take: Why Helping Others Drives Our Success” by Adam Grant

Leta in leta je veljalo prepričanje, da so podjetniki samotni jezdeci. Da bi dosegli uspeh, morajo najti svojo strast, trdo delati ter imeti talent in nekaj sreče. Vendar pa se podoba sveta dramatično spreminja in uspeh posameznika je čedalje bolj odvisen od tega, kako uspešen je ta v interakciji z drugimi ljudmi.

“The 22 Immutable Laws of Marketing” by Al Ries and Jack Trout

Avtorja knjige pravita, da lahko nekdo izdela še tako popolno letalo, vendar to ne bo nikoli poletelo, če pri izdelavi niso bili upoštevani zakoni fizike oziroma gravitacije. Pravita, da je enako s podjetji. Podjetje ima lahko še tako dober produkt, ampak če marketing okoli njega ni dobro zasnovan, do uspeha ne bo prišlo. Podajata 22 pravil, s katerimi boste lažje razumeli delovanje sodobnega marketinga.

“Great by Choice: Uncertainty, Chaos, and Luck-Why Some Thrive Despite Them All” by Jim Collins

Jim je napisal že več znanih podjetniških knjig. V knjigi »Great by choice« podaja konkretne primere velikih in uspešnih podjetij. Osredotoča se na tiste odločitve vodstva, ki so v največji meri pripomogle k doseganju uspeha in ohranjanju vodilnega položaja takih podjetij.

Vir: businessinsider.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite. Preberite več >>

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Nasveti izkušenejših kolegov so nekaj, kar podjetniki vedno radi slišijo. Toda od časa do časa se zgodi, da nasvet, ki ga prejmejo, naredi več škode kot koristi. Tudi nekateri izmed danes zelo uspešnih podjetnikov so prejeli takšen nasvet, se ga na daleč izognili - ter uspeli. Preberite več >>

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Konkurenca med mladimi, zlasti med najuspešnejšimi, je vse večja. Najpomembnejši dejavnik pri iskanju primerne zaposlitve, pravijo kandidati, je možnost pridobivanja in razvoja novih spretnosti, sledijo plača, dobro delovno vzdušje, odnosi in uravnoteženost delovnega in zasebnega življenja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje