Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Zakaj direktne poti do podjetniškega bogastva vodijo v prepad in kam morate najprej zaviti, da bi ga dosegli? Raymond Aaron je #1 New York Times Bestselling avtor. To so njegove misli o tem, kako postati bogat.
Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Vse moje stranke si želijo bogastva.

Ko pa jih vprašam, kaj trenutno počnejo, da bi prišli do njega, nimajo odgovora ali pa je odgovor zelo splošen, nedefiniran (trdo delam, se trudim, oglašujem, …).

V tem članku vam bom pokazal, kako priti do bogastva po malce drugačni poti, kot jo ubere večina podjetnikov.

Začetna točka

Prvi zavoj, ki ga morate narediti na poti do bogastva, se imenuje vidnost.

Ko želite doseči bogastvo, ne tecite za njim. Če boste želeli bogastvo uloviti, se vam bo to zagotovo izmaknilo.

Oddaljevalo se bo od vas kot horizont. Bogastvo in sreča sta dva cilja v življenju, ki ju ne moremo doseči na ta način. Zato raje pojdite v drugo smer – in bogastvo ter sreča bosta prišla za vami.

Torej, ne ženite se za bogastvom. Raje izberite pot, kjer boste najprej postali vidni! Bolj kot ste vidni, bližje ste bogastvu. Naj poudarim, da je bil praviloma vsak bogataš najprej viden, šele nato bogat. Več vidnosti – torej, bolj kot vas ljudje (oz. vaš ciljni trg) vidijo, bolj kot vas ljudje poznajo, hitreje se približujete bogastvu.

Vidnost pridobite, če ste avtor, mnenjski vodja, če se pojavljate na televiziji ali radiu, če pišete članke ali blog, ali pa če plačate za oglaševanje na dobro vidnem mestu.

Vidnost (Vir: businesstitans.online)

Vidnost (Vir: businesstitans.online)

Ljudje kupujejo od ljudi, ki jim zaupajo

Ko enkrat postanete vidni, morate nato poskrbeti za vašo kredibilnost. To pomeni, da ne samo, da vas ljudje poznajo, temveč da vas imajo tudi radi, vas občudujejo in vas spoštujejo. Najprej vas morajo poznati, šele nato ste lahko všečni in priljubljeni.

Ko ste enkrat vidni in imate kredibilnost, pa se vam ni potrebno premakniti nikamor več naprej. V bistvu ste avtomatično dosegli že najvišjo stopničko. Dosegli ste že bogastvo. Nekako tako, kot da bi imeli prost vstop do njega. Na tej točki je izjemno enostavno imeti visoko dobičkonosno poslovanje, saj imate zgrajeno blagovno znamko.

Raymond Aaron je odličen predavatelj za izboljšanje vaše prodaje.

Ne zaidite na temno stran!

Žal pa večina podjetnikov na poti do bogastva že na začetku ubere napačno cesto. Gredo v nasprotno smer. Proti temni strani. V bistvu se spustijo po stopnicah navzdol in gredo pod zemljo.

In ta pot se imenuje nevidnost! Na tej stopnički je 97 % podjetnikov. To so podjetniki, ki za preživetje čisto preveč garajo.

Skupno jim je, da jih poznajo le njihove stranke in nekaj dobaviteljev ter nihče drug! In če poskušajo pridobiti novo stranko, morajo pristopiti k popolnim tujcem, se soočiti s krutim trgom in drago oglaševati.

Razmislite, na kateri stopnički se trenutno nahajate sami (statistično gledano bi rekel, da ste na stopnički »postati viden«). In nato začnite razmišljati o najpomembnejši stvari v poslu: kako postati »brand« oz. blagovna znamka, ki je znana na trgu.

Raymond Aaron (Vir: businesstitans.online)

Raymond Aaron (Vir: businesstitans.online)

5. 2. 2019: Seminar Raymonda Aarona v Sloveniji!

Raymond je eno od največjih imen v svetu poslovnih svetovalcev in coachov, saj svojim strankam prinaša neverjetne rezultate. Mnogi podjetniki so s pomočjo njegovih edinstvenih tehnik in strategij, ki jih razvija in izpopolnjuje že 30 let, podvojili, potrojili ali podeseterili svojo prodajo – in to le v nekaj mesecih ali letih po tem, ko so se udeležili njegovih tečajev.

Na seminarju v Ljubljani vam bo razkril svojo najbolj učinkovito marketinško tehniko za drastično povečanje prodaje in dobička vašega podjetja v naslednjem letu, ter še nekaj svojih drugih edinstvenih metod za grajenje blagovne znamke in za povečanje moči marketinga vašega podjetja.

S pomočjo znanja, pridobljenega na tem seminarju, boste pridobili več strank v krajšem času ter naredili svoje podjetje bolj dobičkonosno. Kliknite tu za več informacij!

Avtor: Raymond Aaron

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki