Raymond Aaron: Kam morate najprej zaviti, da bi dosegli podjetniško bogastvo?

Zakaj direktne poti do podjetniškega bogastva vodijo v prepad in kam morate najprej zaviti, da bi ga dosegli? Raymond Aaron je #1 New York Times Bestselling avtor. To so njegove misli o tem, kako postati bogat.
Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Kako do podjetniškega bogastva? (Vir: businesstitans.online)

Vse moje stranke si želijo bogastva.

Ko pa jih vprašam, kaj trenutno počnejo, da bi prišli do njega, nimajo odgovora ali pa je odgovor zelo splošen, nedefiniran (trdo delam, se trudim, oglašujem, …).

V tem članku vam bom pokazal, kako priti do bogastva po malce drugačni poti, kot jo ubere večina podjetnikov.

Začetna točka

Prvi zavoj, ki ga morate narediti na poti do bogastva, se imenuje vidnost.

Ko želite doseči bogastvo, ne tecite za njim. Če boste želeli bogastvo uloviti, se vam bo to zagotovo izmaknilo.

Oddaljevalo se bo od vas kot horizont. Bogastvo in sreča sta dva cilja v življenju, ki ju ne moremo doseči na ta način. Zato raje pojdite v drugo smer – in bogastvo ter sreča bosta prišla za vami.

Torej, ne ženite se za bogastvom. Raje izberite pot, kjer boste najprej postali vidni! Bolj kot ste vidni, bližje ste bogastvu. Naj poudarim, da je bil praviloma vsak bogataš najprej viden, šele nato bogat. Več vidnosti – torej, bolj kot vas ljudje (oz. vaš ciljni trg) vidijo, bolj kot vas ljudje poznajo, hitreje se približujete bogastvu.

Vidnost pridobite, če ste avtor, mnenjski vodja, če se pojavljate na televiziji ali radiu, če pišete članke ali blog, ali pa če plačate za oglaševanje na dobro vidnem mestu.

Vidnost (Vir: businesstitans.online)

Vidnost (Vir: businesstitans.online)

Ljudje kupujejo od ljudi, ki jim zaupajo

Ko enkrat postanete vidni, morate nato poskrbeti za vašo kredibilnost. To pomeni, da ne samo, da vas ljudje poznajo, temveč da vas imajo tudi radi, vas občudujejo in vas spoštujejo. Najprej vas morajo poznati, šele nato ste lahko všečni in priljubljeni.

Ko ste enkrat vidni in imate kredibilnost, pa se vam ni potrebno premakniti nikamor več naprej. V bistvu ste avtomatično dosegli že najvišjo stopničko. Dosegli ste že bogastvo. Nekako tako, kot da bi imeli prost vstop do njega. Na tej točki je izjemno enostavno imeti visoko dobičkonosno poslovanje, saj imate zgrajeno blagovno znamko.

Raymond Aaron je odličen predavatelj za izboljšanje vaše prodaje.

Ne zaidite na temno stran!

Žal pa večina podjetnikov na poti do bogastva že na začetku ubere napačno cesto. Gredo v nasprotno smer. Proti temni strani. V bistvu se spustijo po stopnicah navzdol in gredo pod zemljo.

In ta pot se imenuje nevidnost! Na tej stopnički je 97 % podjetnikov. To so podjetniki, ki za preživetje čisto preveč garajo.

Skupno jim je, da jih poznajo le njihove stranke in nekaj dobaviteljev ter nihče drug! In če poskušajo pridobiti novo stranko, morajo pristopiti k popolnim tujcem, se soočiti s krutim trgom in drago oglaševati.

Razmislite, na kateri stopnički se trenutno nahajate sami (statistično gledano bi rekel, da ste na stopnički »postati viden«). In nato začnite razmišljati o najpomembnejši stvari v poslu: kako postati »brand« oz. blagovna znamka, ki je znana na trgu.

Raymond Aaron (Vir: businesstitans.online)

Raymond Aaron (Vir: businesstitans.online)

5. 2. 2019: Seminar Raymonda Aarona v Sloveniji!

Raymond je eno od največjih imen v svetu poslovnih svetovalcev in coachov, saj svojim strankam prinaša neverjetne rezultate. Mnogi podjetniki so s pomočjo njegovih edinstvenih tehnik in strategij, ki jih razvija in izpopolnjuje že 30 let, podvojili, potrojili ali podeseterili svojo prodajo – in to le v nekaj mesecih ali letih po tem, ko so se udeležili njegovih tečajev.

Na seminarju v Ljubljani vam bo razkril svojo najbolj učinkovito marketinško tehniko za drastično povečanje prodaje in dobička vašega podjetja v naslednjem letu, ter še nekaj svojih drugih edinstvenih metod za grajenje blagovne znamke in za povečanje moči marketinga vašega podjetja.

S pomočjo znanja, pridobljenega na tem seminarju, boste pridobili več strank v krajšem času ter naredili svoje podjetje bolj dobičkonosno. Kliknite tu za več informacij!

Avtor: Raymond Aaron

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje