Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na dogodku Gremo na Kickstarter, ki bo 10. marca, bodo svoje izkušnje delile ekipe The Kiwi Factory, ki razvija Bluejay (produkt na sliki), Twistear in Fret Friend (Vir slike: Bluejay).

Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na platformah za množično financiranje smo Slovenci precej domači. Lani smo zagnali prek 100 kampanj, zajeten kup ekip, ki bodo na tak način iskala zagonska sredstva, lahko pričakujemo tudi letos. Je med njimi tudi vaša? Z izkušnjami vam lahko pomagajo ekipe, ki so se na ta način že predstavljale.
Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na dogodku Gremo na Kickstarter, ki bo 10. marca, bodo svoje izkušnje delile ekipe The Kiwi Factory, ki razvija Bluejay (produkt na sliki), Twistear in Fret Friend (Vir slike: Bluejay).

Trenutno se na platformi Kickstarter predstavlja vsaj šest slovenskih ekip (pri čemer nismo upoštevali tistih, ki so v svojih kampanjah za lokacijo navedli Slovenijo). Ena je zastavljeni cilj že presegla – pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. T-Holder se je sicer z navdušenci nad množičnim financiranjem spoznal že lani na IndieGoGu, a kampanja ni bila uspešna. Mladenič Nik Vene, ki je zasnoval omenjeni pripomoček, je v času pisanja prepričal že več kot 1.100 podpornikov in zbral prek 36.200 dolarjev. Zastavljeni cilj je presegel za več kot 12-krat.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Med naborom kampanj, ki trenutno prepričujejo podpornike, najdemo tudi tisto, za katero stojijo brata Berce in Klemen Lorber. Za vse tri bi lahko rekli, da so stari znanci Kickstarterja. Namreč, Lorber je sodeloval pri ležalniku Leano, ki se je na Kickstarterju uspešno predstavil lani spomladi. Tim in Žiga pa sta se predstavila z namizno igro Tracker Board Game že dve leti nazaj. »Pred kratkim sem govoril z Žigo in mu rekel, da sploh ne vem, kako sva dobila toliko podpornikov pri prvi kampanji,« nam je pred tedni zaupal mlajši brat, Tim, v intervjuju Fret Friend: za začetnike in prave kitariste. Pri tokratni kampanji so stari mački množičnega financiranja ubrali drugačno pot. Vse večji izziv namreč postaja marketinški pristop. Svoje izkušnje po prvih dneh kampanje in nasvete, kako nabirati bazo, bodo delili tudi z nami.

Projekt lahko podprete tukaj >>

»Za uspeh potrebujete medije!«

Če vas mika kampanja na Kickstarterju, vas je gotovo že spreletelo vprašanje, kako se sploh lotiti kampanje. Start kampanje je izredno pomemben, pravi Nina Lorber, članica ekipe Twistear. Ne samo za projekt, ampak tudi za motivacijo ekipe, dodaja. »Nam so pomagali prijatelji in znanci. Vsekakor pa to ni dovolj. Za uspeh potrebujete medije, podporo na družabnih omrežjih in denarna sredstva za oglaševanje. Brez tega ne gre. Ekipa Twistear je razvila slušalke, ki jih zaznamuje inovativen, dvojni navijalni sistem. Z njim si lahko uporabnik nastavi položaj slušalke tako, da najbolj ustreza posamezni situaciji ali športni aktivnosti.

Ekipa, ki se je z množičnim financiranjem spoznala že v preteklosti, in sicer na lastnem portalu za množično financiranje, je doživela dober začetek. Slušalke je do zdaj podprlo več kot 200 podpornikov z več kot 6.800 dolarji. Do cilja 25 tisoč dolarjev jim lahko pomagate tudi vi – kampanjo Twistear lahko podprete tukaj.

Vas zanima, katere kampanje so zaznamovale lansko leto? O novem rekordu na platformah za množično financiranje smo pisali v članku Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj.

Najprej marketing, šele nato razvoj

V teh dneh je zaživela še ena kampanja – Bluejay. Pametni nosilec za telefon, ki med funkcijami skriva tudi pomoč pri iskanju avtomobila, je zasnovala ekipa The Kiwi Factory. Poseben poudarek so dali na marketing, ki velja za enega od ključnih dejavnikov za uspešno kampanjo.

Njihova kampanja je posebna predvsem zato, ker so se lotili marketinga še pred razvojem. »Aprila smo se začeli spogledovati, želeli smo narediti pametno luč za domove, ki bi omogočala medsebojno povezljivost med napravami. Moji sodelavci so vsi moški, ki se nadvse radi pogovarjajo o avtomobilih. Odraščali so ob maketah. Med seboj smo se radi zbadali, da ima sogovornik sicer pametni telefon, a neumen avto. Ugotovili smo, da obstaja že veliko rešitev za domove, naprav za udobnejšo vožnjo pa ne. Avtomobilistična industrija ima tudi počasnejši cikel kot industrija pametnih telefonov. Redkeje menjamo avtomobile, kot pametne telefoneMaja Voje opisuje začetke ideje Blujeya. Sledili so meseci raziskovanja trga, anketiranja potrošnikov in pivotiranja.

Kampanjo Bluejay lahko podprete tukaj >>

»Med raziskovanjem trga smo ugotovili, da se za produkt zanimajo predvsem avtomobilistični navdušenci iz ZDA, stari od 25 do 35 let. Zanimata jih znamka Tesla in oddaja Top Gear,« dodaja.

In še ena zanimivost kampanje Bluejay, ki je že na 75 odstotkih cilja: na Kickstarterju so si kampanjo želeli zagnati že dan prej. Tudi to boste lahko izvedeli 10. marca na dogodku Gremo na Kickstarter.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki