Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Ekipa zagnanih podjetnic, ki so podjetniško pot začele dobri dve leti nazaj, je bila na letošnji konferenci sMind razglašena za Spletni trgovec leta 2015. Za naziv se je potegovalo kar 92 spletnih trgovin, k izboru pa je prispevalo več kot 33 tisoč slovenskih spletnih kupcev.
Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Spletna trgovina Malinca je letošnji spletni trgovec leta! (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer).

Spletna trgovina Malinca je prejela letošnji naziv Spletni trgovec leta. Gre za podjetje, ki je nastalo dobri dve leti nazaj, ko je Nastja Kramer kot velika navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja s prijateljico ustanovila podjetje, ki je nudilo prav to – zdrav slog življenja. Danes je Malinca prepoznavna slovenska blagovna znamka, ki zajema več kot 600 izdelkov. Ekipa, ki za letos načrtuje kar 100-odstotno povečanje prihodkov, po širitvi na hrvaški trg še bolj pogleduje v tujino, v mislih imajo že angleško različico spletne trgovine. Slovenske potrošnike so navdušile že lani, ko so prejele naziv spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača, bile pa so dvakrat zapored tudi finalistke izbora Mladi podjetnik leta.

Nagrado za glas ljudstva je prejel portal Moje-lece.si, organizator podjetje Ceneje pa je podelil še 14 nazivov spletnih trgovcev.

Spletni trgovec leta v kategoriji Avto moto: Silux.si

Že tretje leto zapored je lenta za najboljšega spletnega trgovca v kategoriji Avto moto pripadla spletni trgovini Silux, ki jo tvorita brat in sestra. Ana in Irenej Suban prek spletne trgovine ponujata avtodele, poleg Slovenije sta prisotna še na hrvaškem, srbskem in italijanskem trgu. Njuno dobro delo smo prepoznali tudi pri Zavodu mladi podjetnik, saj sta bila finalista letošnjega izbora Mladi podjetnik leta.

Spletni trgovec v kategoriji Dom in vrt: Kralj žara

Trgovina Kralj žara je namenjena ljubiteljem peke na žaru, svojo prepoznavnost pa so dvignili še z odprtjem restavracije v središču Ljubljane.

Spletni trgovec v kategoriji Fotografija: trgovina Beseničar

Trgovina Beseničar, ki ima po podatkih, dostopnih na bizi.si, od pet do devet zaposlenih, se ukvarja s prodajo fotografske opreme. Kot je zapisano na njihovi spletni strani, so največja specializirana foto trgovina v Sloveniji. Lani je trgovina slavila v kategoriji IT.

Spletni trgovec v kategoriji Erotika: Svet erotike

Naziv v kategoriji, ki je zaživela lani (izbor Spletni trgovec leta poteka od leta 2012), je tokrat pripadel trgovini Svet erotike.

Spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača: Malinca

Tako kot lani je tudi letos naziv najboljšega v kategoriji Hrana in pijača pripadlo trgovini Malinca.

Spletni trgovec v kategoriji male živali: Zoohit

Zoohit je spletna trgovina, specializirana za male živali, ki ima v svojem naboru več kot 8 tisoč izdelkov, vse od hrane pa do opreme za pse, mačke, male živali, konje in ribe.

Spletni trgovec v kategoriji računalništvo in zabavne elektronike: Anni

Podjetje Anni se ukvarja s prodajo in servisom računalniške opreme, obenem pa tudi z IT rešitvami in reševanjem podatkov.

Spletni trgovec leta v kategoriji Lepota in zdravje: trgovina Moje-lece.si

Trgovina Moje-lece.si ponuja izbiro različnih kontaktnih leč, od preostale konkurence pa se razlikujejo (tudi) po tem, da leče dostavijo na dom povsem brezplačno, je razvidno v opisu trgovine.

Spletni trgovec v kategoriji Otroci: portal Funky.si

Spletna trgovina Funky je slavila že lani, in sicer v kategoriji Igre in igrače.

Spletna trgovina v kategoriji Oblačila in obutev: Obuta mačka

Letošnjo lento najboljšega spletnega trgovca v tej kategoriji je pripadla trgovini Obuta mačka, ki nudi žensko obutev, modne torbe in še nekatere druge modne dodatke.

Spletni trgovec leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin: Printink

Spletna trgovina Printink, ki ponuja kartuše, tonerje in polnilne sete, je letos prejela naziv spletnega trgovca leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin. Podjetje je sicer prejemnik naziva Spletni trgovec leta 2013, Spletni trgovec leta v kategoriji IT (2013) in Spletni trgovec leta v kategoriji Pisarna in šola (2014).

Spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo: Extremevital

»Ekstremna trgovina«, kot se je poimenovala ekipa trgovine Extremevital, je že drugič zapored postala spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo.

Spletni trgovec leta za telefonijo: Gizzmo.si

Drugo leto zapored je Spletni trgovec v kategoriji telefonija postal spletni prodajalec Gizzmo.si. Gre za trgovino z digitalnim konceptom, ki je lani fizično trgovino odprla tudi v Ljubljani.

Spletni trgovec leta v kategoriji Spletni nakupovalni center: Mimovrste.com

Že druge nagrade v kategoriji Spletni nakupovalni center se je veselila spletna trgovina Mimovrste.com, katere začetki segajo v leto 2002. Mimogrede, lani je ta spletni trgovec osvojil še naziv Spletni trgovec leta (prav tako leta 2012).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje