
MP dogodek: Facebook oglaševanje
Facebook oglaševanje je lahko primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega targetiranja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing) so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto generira več prodaje.
Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki je v svoji, sicer kratki karieri, za svoje stranke “porabil” preko 350.000 evrov oglaševalskih sredstev in iz njih ustvaril več kot 3.400.000 evrov prihodkov. Vas zanima kako?
Da bi zadostili željam tako začetnikov, kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa.
V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa bomo pogledali nekatere bolj napredne Facebook funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik ali Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.
Glede na vaš nivo znanja si izberite ustrezen nivo zahtevnosti:
Sklop Facebook Začetnik:
- Postopek kreiranja oglasov,
- nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
- kako spremljati rezultate,
- katere vrste oglasov odlično delujejo,
- kako voditi kampanjo.
Sklop Facebook Napredni:
- Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
- kaj dokazano deluje danes za povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
- Facebook pixel;
- kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
- ponovno trženje/remarketing;
- Facebook oglasi v tujini.
Delavnica bo na sporedu 3. februarja 2017 med 9. in 15. uro v NLB Centru inovativnega podjetništva. Predaval bo Jure Knehtl – oglaševalec, svetovalec, mentor in podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook kampanje po vsem svetu. Več informacij o MP delavnici: Facebook oglaševanje >>