Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je lahko primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega targetiranja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing) so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto generira več prodaje. 

Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki je v svoji, sicer kratki karieri, za svoje stranke “porabil” preko 350.000 evrov oglaševalskih sredstev in iz njih ustvaril več kot 3.400.000 evrov prihodkov. Vas zanima kako?

Več informacij o MP delavnici: Facebook oglaševanje >>

Da bi zadostili željam tako začetnikov, kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa.

V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa bomo pogledali nekatere bolj napredne Facebook funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik ali Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.

Glede na vaš nivo znanja si izberite ustrezen nivo zahtevnosti:

Sklop Facebook Začetnik:

  • Postopek kreiranja oglasov,
  • nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
  • kako spremljati rezultate,
  • katere vrste oglasov odlično delujejo,
  • kako voditi kampanjo.

Sklop Facebook Napredni:

  • Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
  • kaj dokazano deluje danes za povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
  • Facebook pixel;
  • kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
  • ponovno trženje/remarketing;
  • Facebook oglasi v tujini.

Delavnica bo na sporedu 3. februarja 2017 med 9. in 15. uro v NLB Centru inovativnega podjetništva. Predaval bo Jure Knehtl – oglaševalec, svetovalec, mentor in podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook kampanje po vsem svetu. Več informacij o MP delavnici: Facebook oglaševanje >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki