Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini.
Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!« (Vir slike: Osebni arhiv)

Mladi slovenski podjetnik Nik Vene je svojo poslovno idejo našel v svojem vsakdanu: »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil.«

Ker na trgu ni našel rešitve za svojo težavo, je sam začel razvijati prvi držalec za srajce, ki ga je poimenoval T-Holder. Kako je svojo idejo najprej neuspešno predstavil na platformi Indiegogo, nato pa je leta 2016 pripravil izjemno uspešno kampanjo na Kickstarterju, smo predstavili v prispevku Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter >>

V začetku letošnjega leta je Nik javnosti predstavil S-Holder, novo, izboljšano različico držalca za srajce, pri razvoju katerega je upošteval povratne informacije prvih uporabnikov. Tudi to različico svojega izdelka je predstavil na Kickstarterju – v le 8 urah je dosegel zastavljeni cilj, skupaj pa je zbral kar 100 tisoč dolarjev.

Mladi podjetnik je s svojo zgodbo in predstavitvijo prepričal tudi strokovno komisijo na izboru za mladega podjetnika leta 2017, saj se je uvrstil v finale izbora.

Nike Vene bo svojo poslovno pot predstavil na brezplačnem dogodku Razvij svojo idejo v donosen posel! Še pred dogodkom pa smo mu postavili nekaj vprašanj.

Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders. (Vir slike: Osebni arhiv)

Povečano povpraševanje po holderjih

Najprej nas je zanimalo, kakšno je povpraševanje po držalcih za srajce. »Povpraševanje po holderjih je solidno. Imamo stabilno prodajo preko spletne trgovine; mesečno razpošljemo približno 300–500 produktov po vsem svetu,« odgovarja Vene.

Dodatno v podjetju sodelujejo tudi z distributerji iz Danske, Finske, Slovenije, Indije, Italije, Hrvaške, Brazilije in Amerike. Ti skupaj naročajo povprečno okoli 200–1000 kosov mesečno.

Tudi na bližajočo praznično sezono je sogovornik pripravljen: »Ravno sedaj, ko prihajamo v november in december, ko se potrošnja zaradi praznikov povečuje, pripravljamo zaloge, da bomo lahko v čim hitrejšem času razposlali produkte našim partnerjem.«

Nik Vene S-Holder

Držalec za srajce S-Holder. (Vir slike: NV)

Pridobivanje novih strank s pomočjo konkurence

Inovativni produkt je zanimiv tudi za konkurenco – tako se na trgu že pojavljajo nizkocenovne kopije Nikovih držalcev za srajce. Vendar se v podjetju s tem ne obremenjujejo: »Zaenkrat nimamo večjih problemov z njimi, saj na srečo izdelujejo produkte izjemno slabe kvalitete.«

Sogovornik celo pravi, da na ta način pridobivajo nove stranke: »Dejansko smo pridobili že mnogo strank, ki so sprva poizkusile nizkocenovni produkt, ki se je v nekaj mesecih uničil, nato pa so se odločile za naš visoko kvalitetni S-Holder in bile izjemno zadovoljne.«

Podružnice v tujini in sodelovanje z distributerji

Pred časom je podjetje začelo sodelovati z ljubljansko podružnico podjetja NaraCamicie. Sogovornika smo zato povprašali, ali se obetajo podobna sodelovanja z drugimi trgovci ali trgovskimi verigami.

»Dejansko imamo že dve podružnici v tujini: NV Holders Denmark in NV Holders Brazil. Podružnici se ukvarjata predvsem z brandingom in prodajo v teh dveh državah. Produkti se prodajajo tako preko njihovih spletnih strani (v njihovem jeziku) kot tudi v fizičnih trgovinah,« odgovarja Vene.

Pred kratkim so sklenili partnerstvo z večjim distribucijskim podjetjem v Združenih državah Amerike. »Trenutno so v fazi prezentacije verižnim trgovinam po vsej Ameriki, a glede na njihove dosedanje uspehe je velika verjetnost, da bo v ZDA kmalu potovalo okoli 10.000 S-Holderjev.«

Poleg tega sodelujejo tudi z dvema butikoma na Finskem in dvema butikoma v New Yorku. Sogovornik dodaja, da bodo kmalu sklenili tudi pogodbo s hrvaško trgovinsko verigo Varteks.

Nik Vene S-Holder promo

Držalec za srajce S-Holder. (Vir slike: NV)

Povečanje proizvodnje, zaloge in ekipe

Na povečano povpraševanje so se v podjetju NV odzvali s povečanjem zaloge: »Tako imamo v vsakem trenutku na zalogi vsaj 500 S-Holderjev.«

Poleg tega so povečali tudi proizvodnjo in zaposlili še dve šivilji. O avtomatizaciji proizvodnje mladi podjetnik ne razmišlja, saj zaupa »spretnim rokam naših šivilj«.

»Podjetje lepo in relativno hitro raste in se razvija v pravi smeri,« je zadovoljen Vene. Iz meseca v mesec povečujejo ekipo, proizvodnjo, prodajo in prepoznavnost, kmalu pa bodo povečali tudi linijo produktov. Ker imajo zaenkrat dovolj kapitala, se financirajo sami in ne iščejo zunanjih investitorjev.

Poskrbeli bodo tudi za ženske

V podjetju imajo velike cilje: »Vsekakor želimo še večjo prodajo, še več distribucijskih in trgovinskih partnerjev, večanje ekipe in še hitrejšo rast podjetja.«

Poleg tega so že izdelali prve prototipe ženskega S-Holderja, ki ga bodo lansirali na trg v letu 2018. Ključ do uspeha ženske različice je seveda dobra marketinška priprava, česar se zaveda tudi sogovornik.

Udeležite se brezplačnega dogodka Razvij svojo idejo v donosen posel! Iz prve roke boste spoznali podjetniško zgodbo Nika Veneta, ki za vas pripravlja tudi presenečenje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries. Preberite več >>

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Se vam včasih najbolj ustvarjalne ideje porodijo med zlaganjem perila, pomivanjem posode ali lenarjenjem? Zakaj se to dogaja ter kakšna je povezava med dolgčasom in ustvarjalnostjo? Preberite več >>

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje? Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Za vas smo izpostavili 10 zelo pogostih napak, ki se pripetijo podjetnikom pri ustanavljanju in vodenju podjetja. Članek predstavlja vodilo podjetnikom pri vstopu v svet podjetništva. Ne pozabite - na napakah se učimo! Preberite več >>

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Veliko mladih podjetnikov porabi veliko časa in energije, da bi svojim strankam predstavili popoln izdelek – ko pa ga dejansko lansirajo, ugotovijo, da ga nihče ni pripravljen kupiti. Pravo nasprotje taki situaciji predstavlja metoda vitkega podjetništva katerega metodologije so uporabne za vse vrste podjetij: od profitno naravnanih, do socialnih in invalidskih podjetij. Preberite več >>

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Preberite več >>

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Preberite več >>

User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Preberite več >>

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Mladi podjetniki se na svoji podjetniški poti zelo hitro srečajo s pojmom ujemanja produkta s trgom, ki ga je menda prvi uporabil Marc Andreessen iz podjetja Andreessen Horowitz. Vas zanima, kaj ta pojem sploh pomeni, kako ga izmeriti in kako lahko izboljša vaše poslovanje? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje