Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini.
Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!« (Vir slike: Osebni arhiv)

Mladi slovenski podjetnik Nik Vene je svojo poslovno idejo našel v svojem vsakdanu: »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil.«

Ker na trgu ni našel rešitve za svojo težavo, je sam začel razvijati prvi držalec za srajce, ki ga je poimenoval T-Holder. Kako je svojo idejo najprej neuspešno predstavil na platformi Indiegogo, nato pa je leta 2016 pripravil izjemno uspešno kampanjo na Kickstarterju, smo predstavili v prispevku Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter >>

V začetku letošnjega leta je Nik javnosti predstavil S-Holder, novo, izboljšano različico držalca za srajce, pri razvoju katerega je upošteval povratne informacije prvih uporabnikov. Tudi to različico svojega izdelka je predstavil na Kickstarterju – v le 8 urah je dosegel zastavljeni cilj, skupaj pa je zbral kar 100 tisoč dolarjev.

Mladi podjetnik je s svojo zgodbo in predstavitvijo prepričal tudi strokovno komisijo na izboru za mladega podjetnika leta 2017, saj se je uvrstil v finale izbora.

Nike Vene bo svojo poslovno pot predstavil na brezplačnem dogodku Razvij svojo idejo v donosen posel! Še pred dogodkom pa smo mu postavili nekaj vprašanj.

Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders. (Vir slike: Osebni arhiv)

Povečano povpraševanje po holderjih

Najprej nas je zanimalo, kakšno je povpraševanje po držalcih za srajce. »Povpraševanje po holderjih je solidno. Imamo stabilno prodajo preko spletne trgovine; mesečno razpošljemo približno 300–500 produktov po vsem svetu,« odgovarja Vene.

Dodatno v podjetju sodelujejo tudi z distributerji iz Danske, Finske, Slovenije, Indije, Italije, Hrvaške, Brazilije in Amerike. Ti skupaj naročajo povprečno okoli 200–1000 kosov mesečno.

Tudi na bližajočo praznično sezono je sogovornik pripravljen: »Ravno sedaj, ko prihajamo v november in december, ko se potrošnja zaradi praznikov povečuje, pripravljamo zaloge, da bomo lahko v čim hitrejšem času razposlali produkte našim partnerjem.«

Nik Vene S-Holder

Držalec za srajce S-Holder. (Vir slike: NV)

Pridobivanje novih strank s pomočjo konkurence

Inovativni produkt je zanimiv tudi za konkurenco – tako se na trgu že pojavljajo nizkocenovne kopije Nikovih držalcev za srajce. Vendar se v podjetju s tem ne obremenjujejo: »Zaenkrat nimamo večjih problemov z njimi, saj na srečo izdelujejo produkte izjemno slabe kvalitete.«

Sogovornik celo pravi, da na ta način pridobivajo nove stranke: »Dejansko smo pridobili že mnogo strank, ki so sprva poizkusile nizkocenovni produkt, ki se je v nekaj mesecih uničil, nato pa so se odločile za naš visoko kvalitetni S-Holder in bile izjemno zadovoljne.«

Podružnice v tujini in sodelovanje z distributerji

Pred časom je podjetje začelo sodelovati z ljubljansko podružnico podjetja NaraCamicie. Sogovornika smo zato povprašali, ali se obetajo podobna sodelovanja z drugimi trgovci ali trgovskimi verigami.

»Dejansko imamo že dve podružnici v tujini: NV Holders Denmark in NV Holders Brazil. Podružnici se ukvarjata predvsem z brandingom in prodajo v teh dveh državah. Produkti se prodajajo tako preko njihovih spletnih strani (v njihovem jeziku) kot tudi v fizičnih trgovinah,« odgovarja Vene.

Pred kratkim so sklenili partnerstvo z večjim distribucijskim podjetjem v Združenih državah Amerike. »Trenutno so v fazi prezentacije verižnim trgovinam po vsej Ameriki, a glede na njihove dosedanje uspehe je velika verjetnost, da bo v ZDA kmalu potovalo okoli 10.000 S-Holderjev.«

Poleg tega sodelujejo tudi z dvema butikoma na Finskem in dvema butikoma v New Yorku. Sogovornik dodaja, da bodo kmalu sklenili tudi pogodbo s hrvaško trgovinsko verigo Varteks.

Nik Vene S-Holder promo

Držalec za srajce S-Holder. (Vir slike: NV)

Povečanje proizvodnje, zaloge in ekipe

Na povečano povpraševanje so se v podjetju NV odzvali s povečanjem zaloge: »Tako imamo v vsakem trenutku na zalogi vsaj 500 S-Holderjev.«

Poleg tega so povečali tudi proizvodnjo in zaposlili še dve šivilji. O avtomatizaciji proizvodnje mladi podjetnik ne razmišlja, saj zaupa »spretnim rokam naših šivilj«.

»Podjetje lepo in relativno hitro raste in se razvija v pravi smeri,« je zadovoljen Vene. Iz meseca v mesec povečujejo ekipo, proizvodnjo, prodajo in prepoznavnost, kmalu pa bodo povečali tudi linijo produktov. Ker imajo zaenkrat dovolj kapitala, se financirajo sami in ne iščejo zunanjih investitorjev.

Poskrbeli bodo tudi za ženske

V podjetju imajo velike cilje: »Vsekakor želimo še večjo prodajo, še več distribucijskih in trgovinskih partnerjev, večanje ekipe in še hitrejšo rast podjetja.«

Poleg tega so že izdelali prve prototipe ženskega S-Holderja, ki ga bodo lansirali na trg v letu 2018. Ključ do uspeha ženske različice je seveda dobra marketinška priprava, česar se zaveda tudi sogovornik.

Udeležite se brezplačnega dogodka Razvij svojo idejo v donosen posel! Iz prve roke boste spoznali podjetniško zgodbo Nika Veneta, ki za vas pripravlja tudi presenečenje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Preberite več >>

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Se vam včasih najbolj ustvarjalne ideje porodijo med zlaganjem perila, pomivanjem posode ali lenarjenjem? Zakaj se to dogaja ter kakšna je povezava med dolgčasom in ustvarjalnostjo? Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Video: Uvod v odkrivanje produktov

Video: Uvod v odkrivanje produktov

V zadnjih letih se na področju odkrivanja, razvoja in upravljanja produktov dogajajo pomembne spremembe. Ali ste v stiku s trendi? Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Vsak mlad podjetnik je optimističen. Vendar je trg neizprosen in veliko podjetij kmalu propade. Kateri so najpogostejši razlogi za neuspeh? Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje