“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska.
equa-steklenicka

V razvoj pametne stekleničke EQUA je bilo vloženih osem let dela (foto: FB EQUA)

Ob izteku kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter si ustvarjalci pametne stekleničke EQUA lahko manejo roke. Za cilj so si zastavili zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, a so omenjeni znesek presegli že v dobrih 24 urah. Uspelo jim je zbrati več kot 227 tisoč dolarjev, kar pomeni, da je na njihov naslov že prispelo več kot 2200 prednaročil za stekleničke.

Glavni vrednosti unikatnosti in drugačnost

“Ekipa znamk EQUA in GOAT STORY intenzivno ustvarja že zadnjih osem let. Unikatnost in drugačnost sta naši vrednoti. Izbiramo materiale, ki so kvalitetni in kombinacije, ki so posebne. In seveda izkoriščamo znanje o tehnologiji. Ves čas se učimo. Najpomembnejše pa je, da ustvarjamo, kar je všeč nam osebno, kar bi sami z veseljem uporabljali. Kar bi rešilo naš problem. Ne delamo za maso, temveč za tiste, ki verjamejo v iste vrednote, kot jih ima podjetje in delamo vse, da dosežemo najvišje stopnje zadovoljstva v uporabniški izkušnji. Tudi tako, da kar obljubimo, tudi uresničimo. Saj veste, zadovoljne stranke so najboljša promocija,” je pojasnil upravičeno zadovoljni direktor podjetja EQUA Anže Miklavec.

Kombinacija estetike in funkcionalnosti

Pri steklenički EQUA gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Pametna steklenička EQUA je hit na Kickstarterju (foto: EQUA)

Po Miklavčevih besedah veliko ljudi pozablja piti čez dan in to, da imajo stekleničko na pisalni mizi, včasih ni dovolj. Ljudje preprosto potrebujemo določen opomnik, ki nas opozarja, da dovolj pogosto telesu dovajamo tekočino. Ob dodatku primerne tehnologije je tako nastala pametna steklenička, ki predstavlja kombinacijo estetike in funkcionalnosti.

Potrebujete hladno ali toplo vodo?

Miklavec je skupaj s sodelavci v razvoj produkta vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur. Pametna steklenička s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.

Platforma Kickstarter platforma je podjetju EQUA pripomogla pri pridobitvi začetnega kapitala, obenem pa je primeren kraj za raziskavo všečnosti produkta. Miklavec poudarja, da so njihove stranke soustvarjalci produkta, tako da ima končni izdelek dodano vrednost in večje možnosti na trgu.

V 2017 prodanih pol milijona EQUA stekleničk

V letu 2017 je bilo prodanih več kot pol milijona stekleničk EQUA, podjetje pa se je usmerilo na globalen trg. Miklavec podjetnikom svetuje naj se ne omejujejo na določeno lokacijo ter naj ustvarjajo izdelke, ki so jim všeč.

“Upajte si biti drugačni. Izhajajte iz sebe. Ustvarite izdelek, ki ima zgodbo in je ustvarjen za manjše skupnosti. Danes je, kot še nikoli prej, pomembno zavedanje o moči transparentnosti in hitrosti potovanja informacije, tudi kritike, zato nikoli ne razočarajte svojih strank. Zavedajte se, da je produkt potrebno po lansiranju na trg, vsaj za dolgoročen uspeh, ves čas izpopolnjevati, izboljševati,” je zaključil Miklavec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo? Preberite več >>

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje