“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska.
equa-steklenicka

V razvoj pametne stekleničke EQUA je bilo vloženih osem let dela (foto: FB EQUA)

Ob izteku kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter si ustvarjalci pametne stekleničke EQUA lahko manejo roke. Za cilj so si zastavili zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, a so omenjeni znesek presegli že v dobrih 24 urah. Uspelo jim je zbrati več kot 227 tisoč dolarjev, kar pomeni, da je na njihov naslov že prispelo več kot 2200 prednaročil za stekleničke.

Glavni vrednosti unikatnosti in drugačnost

“Ekipa znamk EQUA in GOAT STORY intenzivno ustvarja že zadnjih osem let. Unikatnost in drugačnost sta naši vrednoti. Izbiramo materiale, ki so kvalitetni in kombinacije, ki so posebne. In seveda izkoriščamo znanje o tehnologiji. Ves čas se učimo. Najpomembnejše pa je, da ustvarjamo, kar je všeč nam osebno, kar bi sami z veseljem uporabljali. Kar bi rešilo naš problem. Ne delamo za maso, temveč za tiste, ki verjamejo v iste vrednote, kot jih ima podjetje in delamo vse, da dosežemo najvišje stopnje zadovoljstva v uporabniški izkušnji. Tudi tako, da kar obljubimo, tudi uresničimo. Saj veste, zadovoljne stranke so najboljša promocija,” je pojasnil upravičeno zadovoljni direktor podjetja EQUA Anže Miklavec.

Kombinacija estetike in funkcionalnosti

Pri steklenički EQUA gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Pametna steklenička EQUA je hit na Kickstarterju (foto: EQUA)

Po Miklavčevih besedah veliko ljudi pozablja piti čez dan in to, da imajo stekleničko na pisalni mizi, včasih ni dovolj. Ljudje preprosto potrebujemo določen opomnik, ki nas opozarja, da dovolj pogosto telesu dovajamo tekočino. Ob dodatku primerne tehnologije je tako nastala pametna steklenička, ki predstavlja kombinacijo estetike in funkcionalnosti.

Potrebujete hladno ali toplo vodo?

Miklavec je skupaj s sodelavci v razvoj produkta vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur. Pametna steklenička s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.

Platforma Kickstarter platforma je podjetju EQUA pripomogla pri pridobitvi začetnega kapitala, obenem pa je primeren kraj za raziskavo všečnosti produkta. Miklavec poudarja, da so njihove stranke soustvarjalci produkta, tako da ima končni izdelek dodano vrednost in večje možnosti na trgu.

V 2017 prodanih pol milijona EQUA stekleničk

V letu 2017 je bilo prodanih več kot pol milijona stekleničk EQUA, podjetje pa se je usmerilo na globalen trg. Miklavec podjetnikom svetuje naj se ne omejujejo na določeno lokacijo ter naj ustvarjajo izdelke, ki so jim všeč.

“Upajte si biti drugačni. Izhajajte iz sebe. Ustvarite izdelek, ki ima zgodbo in je ustvarjen za manjše skupnosti. Danes je, kot še nikoli prej, pomembno zavedanje o moči transparentnosti in hitrosti potovanja informacije, tudi kritike, zato nikoli ne razočarajte svojih strank. Zavedajte se, da je produkt potrebno po lansiranju na trg, vsaj za dolgoročen uspeh, ves čas izpopolnjevati, izboljševati,” je zaključil Miklavec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Na Kickstarterju lahko podprete še en slovenski projekt; Puffers. Gre za prvo napihljivo majico na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje