
V razvoj pametne stekleničke EQUA je bilo vloženih osem let dela (foto: FB EQUA)
Ob izteku kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter si ustvarjalci pametne stekleničke EQUA lahko manejo roke. Za cilj so si zastavili zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, a so omenjeni znesek presegli že v dobrih 24 urah. Uspelo jim je zbrati več kot 227 tisoč dolarjev, kar pomeni, da je na njihov naslov že prispelo več kot 2200 prednaročil za stekleničke.
Glavni vrednosti unikatnosti in drugačnost
“Ekipa znamk EQUA in GOAT STORY intenzivno ustvarja že zadnjih osem let. Unikatnost in drugačnost sta naši vrednoti. Izbiramo materiale, ki so kvalitetni in kombinacije, ki so posebne. In seveda izkoriščamo znanje o tehnologiji. Ves čas se učimo. Najpomembnejše pa je, da ustvarjamo, kar je všeč nam osebno, kar bi sami z veseljem uporabljali. Kar bi rešilo naš problem. Ne delamo za maso, temveč za tiste, ki verjamejo v iste vrednote, kot jih ima podjetje in delamo vse, da dosežemo najvišje stopnje zadovoljstva v uporabniški izkušnji. Tudi tako, da kar obljubimo, tudi uresničimo. Saj veste, zadovoljne stranke so najboljša promocija,” je pojasnil upravičeno zadovoljni direktor podjetja EQUA Anže Miklavec.
Kombinacija estetike in funkcionalnosti
Pri steklenički EQUA gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Pametna steklenička EQUA je hit na Kickstarterju (foto: EQUA)
Po Miklavčevih besedah veliko ljudi pozablja piti čez dan in to, da imajo stekleničko na pisalni mizi, včasih ni dovolj. Ljudje preprosto potrebujemo določen opomnik, ki nas opozarja, da dovolj pogosto telesu dovajamo tekočino. Ob dodatku primerne tehnologije je tako nastala pametna steklenička, ki predstavlja kombinacijo estetike in funkcionalnosti.
Potrebujete hladno ali toplo vodo?
Miklavec je skupaj s sodelavci v razvoj produkta vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur. Pametna steklenička s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.
Platforma Kickstarter platforma je podjetju EQUA pripomogla pri pridobitvi začetnega kapitala, obenem pa je primeren kraj za raziskavo všečnosti produkta. Miklavec poudarja, da so njihove stranke soustvarjalci produkta, tako da ima končni izdelek dodano vrednost in večje možnosti na trgu.
V 2017 prodanih pol milijona EQUA stekleničk
V letu 2017 je bilo prodanih več kot pol milijona stekleničk EQUA, podjetje pa se je usmerilo na globalen trg. Miklavec podjetnikom svetuje naj se ne omejujejo na določeno lokacijo ter naj ustvarjajo izdelke, ki so jim všeč.
“Upajte si biti drugačni. Izhajajte iz sebe. Ustvarite izdelek, ki ima zgodbo in je ustvarjen za manjše skupnosti. Danes je, kot še nikoli prej, pomembno zavedanje o moči transparentnosti in hitrosti potovanja informacije, tudi kritike, zato nikoli ne razočarajte svojih strank. Zavedajte se, da je produkt potrebno po lansiranju na trg, vsaj za dolgoročen uspeh, ves čas izpopolnjevati, izboljševati,” je zaključil Miklavec.