“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska.
equa-steklenicka

V razvoj pametne stekleničke EQUA je bilo vloženih osem let dela (foto: FB EQUA)

Ob izteku kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter si ustvarjalci pametne stekleničke EQUA lahko manejo roke. Za cilj so si zastavili zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, a so omenjeni znesek presegli že v dobrih 24 urah. Uspelo jim je zbrati več kot 227 tisoč dolarjev, kar pomeni, da je na njihov naslov že prispelo več kot 2200 prednaročil za stekleničke.

Glavni vrednosti unikatnosti in drugačnost

“Ekipa znamk EQUA in GOAT STORY intenzivno ustvarja že zadnjih osem let. Unikatnost in drugačnost sta naši vrednoti. Izbiramo materiale, ki so kvalitetni in kombinacije, ki so posebne. In seveda izkoriščamo znanje o tehnologiji. Ves čas se učimo. Najpomembnejše pa je, da ustvarjamo, kar je všeč nam osebno, kar bi sami z veseljem uporabljali. Kar bi rešilo naš problem. Ne delamo za maso, temveč za tiste, ki verjamejo v iste vrednote, kot jih ima podjetje in delamo vse, da dosežemo najvišje stopnje zadovoljstva v uporabniški izkušnji. Tudi tako, da kar obljubimo, tudi uresničimo. Saj veste, zadovoljne stranke so najboljša promocija,” je pojasnil upravičeno zadovoljni direktor podjetja EQUA Anže Miklavec.

Kombinacija estetike in funkcionalnosti

Pri steklenički EQUA gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Pametna steklenička EQUA je hit na Kickstarterju (foto: EQUA)

Po Miklavčevih besedah veliko ljudi pozablja piti čez dan in to, da imajo stekleničko na pisalni mizi, včasih ni dovolj. Ljudje preprosto potrebujemo določen opomnik, ki nas opozarja, da dovolj pogosto telesu dovajamo tekočino. Ob dodatku primerne tehnologije je tako nastala pametna steklenička, ki predstavlja kombinacijo estetike in funkcionalnosti.

Potrebujete hladno ali toplo vodo?

Miklavec je skupaj s sodelavci v razvoj produkta vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur. Pametna steklenička s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.

Platforma Kickstarter platforma je podjetju EQUA pripomogla pri pridobitvi začetnega kapitala, obenem pa je primeren kraj za raziskavo všečnosti produkta. Miklavec poudarja, da so njihove stranke soustvarjalci produkta, tako da ima končni izdelek dodano vrednost in večje možnosti na trgu.

V 2017 prodanih pol milijona EQUA stekleničk

V letu 2017 je bilo prodanih več kot pol milijona stekleničk EQUA, podjetje pa se je usmerilo na globalen trg. Miklavec podjetnikom svetuje naj se ne omejujejo na določeno lokacijo ter naj ustvarjajo izdelke, ki so jim všeč.

“Upajte si biti drugačni. Izhajajte iz sebe. Ustvarite izdelek, ki ima zgodbo in je ustvarjen za manjše skupnosti. Danes je, kot še nikoli prej, pomembno zavedanje o moči transparentnosti in hitrosti potovanja informacije, tudi kritike, zato nikoli ne razočarajte svojih strank. Zavedajte se, da je produkt potrebno po lansiranju na trg, vsaj za dolgoročen uspeh, ves čas izpopolnjevati, izboljševati,” je zaključil Miklavec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Večina Slovencev, ki se odloči za zbiranje sredstev po principu množičnega financiranja, v te namene izbere platformo Kickstarter. Ker izkušnje in nasveti iz prve roke največ štejejo, smo po njih povprašali bivše udeležence. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt Kidoneye. Gre za varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem. Preberite več >>

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Na Kickstarterju lahko podprete projekt 4Viva Blackbox. Gre za držalo za telefon, ki ga lahko uporabljate v avtu, na motorju ali pri vožnji s kolesom in si pri tem zagotovite varnost. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

LIT Flash je pripomoček, ki uporabnikom omogoča, da so fotografije, posnete s pametnim telefonom, kakovostnejše. Gre namreč za dodaten vir svetlobe, ki učinkuje na podoben način kot bliskavica pri najboljših fotoaparatih. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: FIXRIP

Slovenski projekt na Kickstarterju: FIXRIP

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt - FIXRIP. Gre za set pripomočkov, ki jih potrebujete, da hitro in na enostaven način pokrpate oziroma zašijete poškodovana ali umazana oblačila. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Na Kickstarterju se predstavlja kampanja za projekt inform8r. Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se ni treba posluževati rabe socialnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa. Preberite več >>

Oznake: , ,