“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska.
equa-steklenicka

V razvoj pametne stekleničke EQUA je bilo vloženih osem let dela (foto: FB EQUA)

Ob izteku kampanje na platformi za množično financiranje Kickstarter si ustvarjalci pametne stekleničke EQUA lahko manejo roke. Za cilj so si zastavili zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, a so omenjeni znesek presegli že v dobrih 24 urah. Uspelo jim je zbrati več kot 227 tisoč dolarjev, kar pomeni, da je na njihov naslov že prispelo več kot 2200 prednaročil za stekleničke.

Glavni vrednosti unikatnosti in drugačnost

“Ekipa znamk EQUA in GOAT STORY intenzivno ustvarja že zadnjih osem let. Unikatnost in drugačnost sta naši vrednoti. Izbiramo materiale, ki so kvalitetni in kombinacije, ki so posebne. In seveda izkoriščamo znanje o tehnologiji. Ves čas se učimo. Najpomembnejše pa je, da ustvarjamo, kar je všeč nam osebno, kar bi sami z veseljem uporabljali. Kar bi rešilo naš problem. Ne delamo za maso, temveč za tiste, ki verjamejo v iste vrednote, kot jih ima podjetje in delamo vse, da dosežemo najvišje stopnje zadovoljstva v uporabniški izkušnji. Tudi tako, da kar obljubimo, tudi uresničimo. Saj veste, zadovoljne stranke so najboljša promocija,” je pojasnil upravičeno zadovoljni direktor podjetja EQUA Anže Miklavec.

Kombinacija estetike in funkcionalnosti

Pri steklenički EQUA gre za popolno kombinacijo visokotehnoloških funkcij in elegantne oblike, ki omogoča pitje vode na enostaven in moderen način. EQUA je kombinacija pametne tehnologije in elegantne oblike. Izdelana je iz kombinacije trajnega in lahkega nerjavčega jekla, kovinskega ročaja in opremljena s pokrovčkom iz jekla ter unikatnim kosom pravega marmorja.

Pametna steklenička EQUA je hit na Kickstarterju (foto: EQUA)

Po Miklavčevih besedah veliko ljudi pozablja piti čez dan in to, da imajo stekleničko na pisalni mizi, včasih ni dovolj. Ljudje preprosto potrebujemo določen opomnik, ki nas opozarja, da dovolj pogosto telesu dovajamo tekočino. Ob dodatku primerne tehnologije je tako nastala pametna steklenička, ki predstavlja kombinacijo estetike in funkcionalnosti.

Potrebujete hladno ali toplo vodo?

Miklavec je skupaj s sodelavci v razvoj produkta vložil kar osem let raziskav, na trg pa lansiral steklenico, v kateri voda ostane mrzla do 24 ur in po potrebi topla do 12 ur. Pametna steklenička s svetlobnimi signali opozarja uporabnika na pitje vode. Namenjena je vsem, ki se sicer zavedajo pomena zadostne hidracije, a pogosto pozabijo na redno pitje. V povezavi z mobilno aplikacijo meri dnevno količino popite vode. Ob vnosu lastnosti, kot so spol, teža, višina in stopnja dnevne aktivnosti bo steklenička preko mobilne aplikacije vsakemu uporabniku izračunala dnevno potrebo po količini vode.

Platforma Kickstarter platforma je podjetju EQUA pripomogla pri pridobitvi začetnega kapitala, obenem pa je primeren kraj za raziskavo všečnosti produkta. Miklavec poudarja, da so njihove stranke soustvarjalci produkta, tako da ima končni izdelek dodano vrednost in večje možnosti na trgu.

V 2017 prodanih pol milijona EQUA stekleničk

V letu 2017 je bilo prodanih več kot pol milijona stekleničk EQUA, podjetje pa se je usmerilo na globalen trg. Miklavec podjetnikom svetuje naj se ne omejujejo na določeno lokacijo ter naj ustvarjajo izdelke, ki so jim všeč.

“Upajte si biti drugačni. Izhajajte iz sebe. Ustvarite izdelek, ki ima zgodbo in je ustvarjen za manjše skupnosti. Danes je, kot še nikoli prej, pomembno zavedanje o moči transparentnosti in hitrosti potovanja informacije, tudi kritike, zato nikoli ne razočarajte svojih strank. Zavedajte se, da je produkt potrebno po lansiranju na trg, vsaj za dolgoročen uspeh, ves čas izpopolnjevati, izboljševati,” je zaključil Miklavec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje