Ženske uspešnejše pri množičnem financiranju

Andreea Gorbatal je raziskala skoraj 10 tisoč kampanj (Vir slike: IndieGoGo).

Ženske uspešnejše pri množičnem financiranju

Čeprav se zdi, da se v vode množičnega financiranja, nekakšne prve stopnje podjetništva, raje podajo moški in da so pri tem tudi uspešni, pa najnovejša raziskava asistentke na poslovni šoli Haas kaže prav nasprotno.
Ženske uspešnejše pri množičnem financiranju

Andreea Gorbatal je raziskala skoraj 10 tisoč kampanj (Vir slike: IndieGoGo).

Ženske prek množičnega financiranja zberejo več sredstev kot moški. Razlog tiči v uporabi besed, pravi Andreea Gorbatal, asistentke na poslovni šoli Haas ameriške univerze Berkeley. Ugotavlja, da ženske pogosteje uporabljajo besede, ki izražajo pozitivna čustva, na primer navdušen(a), srečen (srečna), in glagole v množini, s čimer potencialnemu podporniku dajejo občutek, kot da so del kampanje. Njihovo opisovanje je tudi bolj slikovito.

Jezik je odločilen

Jezik, ki tvori nekakšno vez in zaupanje, ki daje občutek, da se ljudje ne trudijo zgolj zaradi denarja, je odločilen. Je tisti, ki odloči, ali bo šel podpornik v tveganje ali ne, je prepričana Gorbatalova.

Raziskala je skoraj 10 tisoč kampanj, ki so potekale na platformi IndieGoGo med 2. februarjem in 25. decembrom 2015 – približno ena tretjina kampanj je bila povezana s tehnologijo – na čelu vseh kampanj pa je bila zgolj ena oseba.

Gorbatalova je pri vseh raziskovanih kampanjah uporabila enako tehniko, in sicer je vzela pod drobnogled kampanji, ki sta zbirali enako vsoto denarja za podobne namene in v podobnem obdobju, edina razlika pa je bil vodja kampanje – moškega ali ženskega spola. Pri določanju, ali je bila kampanja uspešna, je upoštevala doseg oziroma preseganje zastavljene vsote.

Ugotovila je, da kampanje, ki jih vodijo ženske, zberejo več sredstev kot tiste, na čelu katerih so moški. Zanimivo je tudi dejstvo, da so ženske podpornice bolj nagnjene k podpori projekta, za kateri stoji ženska.

Zakaj jezik igra tako pomembno vlogo: tradicionalni investitorji večinoma investirajo v projekte, ki bodo v prihodnosti (še bolj) dobičkonosni, investitorji na platformah za množično financiranje pa investirajo sredstva v projekte, ki jih vrednotijo zaradi družbenih ali kakšnih drugih razlogov, pravi Gorbatalova. In tisti, ki iščejo sredstva na tovrstnih platformah, morajo potencialne investitorje oziroma podpornike prepričati v moralno in družbeno vrednost njihovega produkta.

Moški poudarjajo denar, ženske pa višjo raven družbene povezanosti

Moški po njenih ugotovitvah bolj poudarjajo pomen denarja oziroma sredstev, medtem ko ženske bolj poudarjajo medosebno razumevanje in čustva ter višjo raven družbene povezanosti. Ugotavlja, da v kolikor je jezik na tovrstnih platformah pomemben, potem je pomemben tudi spol, ne glede na to, ali je spol pisca viden ali ne.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki