MP intervju: Alfred Vešligaj - Informacijski atelje

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje d. o. o.

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje

Informacijski atelje d.o.o., letošnji finalist izbora za mladega podjetnika leta 2011, je mlado podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, poleg tega pa nudi tudi druge storitve s področja IT inženiringa in svetovanja.
MP intervju: Alfred Vešligaj - Informacijski atelje

MP intervju: Alfred Vešligaj – Informacijski atelje d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Informacijski atelje je podjetje specializirano za inovativne spletne rešitve, naše ključne kompetence pa so s področja marketinga s spletnimi igrami.

Kako si prišel do ideje?

S tržnimi raziskavami, saj je konkurenca na področju IT zelo močna in podjetje potrebuje specializirana znanja.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Možnost udejanjanja lastnih idej.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Financiranje razvoja, saj smo začeli poslovati med recesijo –  in še vedno smo na začetku podjetniške poti.:)

Spletna stran www.atelje.info
Starost 35 let
Dejavnost Informacijske tehnologije
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 1 (redno), 3 (zunanji)
Logotip Informacijski atelje d.o.o. logo

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Udeležil sem se veliko delavnic s področja marketinga in prodaje, ostala znanja sem nabral že v prejšnjih službah in s freelance delovanjem.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Osnovno dejavnost sem dovolj dobro poznal iz freelance obdobja, za vsak projekt pa naredim kakovostno analizo trga in poslovni načrt.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

  1. Veze in poznanstva,
  2. dober marketing,
  3. inovativnost in kakovost.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Zelo različne, povsem odvisno od izdelka; npr. pri spletnih straneh so zelo nizke, pri namenski programski opremi ali prodaji IT izdelkov pa so lahko tudi zelo visoke.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Sklepanja poslovnih dogovorov brez pogodb in prevzemanja poslov brez predplačila.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Vse je še odprto, trudimo pa se pridobiti čim več referenc s področja marketinških spletnih iger.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Mislim, da se pravi podjetnik ne ravna po “fortune cookie” nasvetih. Vsak podjetnik in vsako podjetje je povsem individualno, zato mora biti tako tudi svetovanje. Podjetniki pa tudi nismo ravno znani po upoštevanju nasvetov.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Do konca leta planiramo zagnati naš nagrajeni projekt, marketinško spletno igro AwardSoccer. Petletni načrti pa v IT niso realni, saj tehnološka generacija traja 18 mesecev.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Osnova podjetništva je iskanje priložnosti in te obstajajo ne glede na stanje trgov; trenutni pogoji pa so težji zaradi finančne krize, saj je težko pridobiti zagonski kapital za projekte. Klasična podjetniška pot – začeti z idejo in brez sredstev za uresničitev – pa je vedno ena od najtežjih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki