MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Spletna trgovina Mojacokolada.si je še zelo mlad projekt, kljub temu pa je ekipi blagovno znamko že uspelo dobro pozicionirati. Trenutno delajo na tem, da bi uporabniško izkušnjo kar se da izboljšali, kasneje pa bodo poskušali v ponudbo uvesti še več novih čokoladnih izdelkov.
MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Mojacokolada.si sedaj obstaja že več kot pol leta. V tem času ste uspeli dobro pozicionirati blagovno znamko. Katerih kanalov ste se pri tem posluževali v največji meri?

Z našo prvo »beta verzijo« spletne trgovine smo začeli letos februarja, nato pa smo jo nekaj mesecev še polirali in izboljševali. No ja, izboljšujemo jo še vedno – to je neprekinjen proces :).

Zelo aktivno smo začeli z oglaševanjem letos jeseni, ko smo uspešno zasedli večino najvišjih mest naših ključnih besed v spletnih iskalnikih. V tem razmeroma kratkem času smo uspeli postaviti tudi prvi pravi čokoladni spletni portal www.cokolade.si, v sodelovanju s sedmimi čokoladnimi ambasadorkami smo postavili tudi čokoladni blog (www.blog.cokolade.si) ter prvo brezplačno čokoladno e-revijo (dosegljivo na: www.revija.mojacokolada.si). V največji meri smo se pri oglaševanju definitivno osredotočili na družbene medije – zelo aktivno predvsem na Facebook, bloge, povezali pa smo se tudi z nekaterimi manjšimi in večjimi spletnimi portali.

Ekipa je mlada. Koliko je lastnikov oziroma koliko sodelavcev pri projektu? Kdo oziroma katera organizacija vam je pri vaših začetkih najbolj pomagala?

Res je, zelo mlada – drznil bi si celo trditi, da smo po povprečni starosti naše ekipe najmlajši izmed vseh resnejših spletnih trgovin v Sloveniji :).

Trenutno na projektu vsakodnevno delava dva, zelo aktivno pa pri projektu sodelujeta tudi grafični oblikovalec in programer – celotna ekipa tako šteje 4 člane.

Dejstvo je, da smo imeli zaradi poznavanja spletnega posla veliko lažjo nalogo od vseh ostalih, ki se poslovanja s spletno trgovino lotevajo prvič. Veliko izkušenj smo si nabrali v okviru različnih projektov pri Ustvari.si, kjer smo kot manjša spletna oglaševalska agencija sodelovali z manjšimi in večjimi naročniki. Je pa res, da je bila postavitev spletne trgovine kljub temu, da imamo vsi kar nekaj izkušenj, pravi izziv. In čeprav danes v največji meri dajemo poudarek izboljšanju uporabniške izkušnje, sama spletna trgovina prinaša vsakotedensko nove izzive.

Spletna stran cokolade.si
Dejavnost Spletna trgovina
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip cokolade.si

Kje ste pravzaprav dobili idejo? Koliko časa je preteklo od ideje do prve prodane čokolade?

Sam sem idejo dobil iz tujine. Tam je poslovna ideja o izdelavi čokolade po lastni želji obstajala že lep čas. Idejo smo nato malce razširili in dodelali ter se odločili za celovit pristop ter odprtje čokoladne spletne trgovine za prave “čokoholike”, ki združuje širok nabor različnih čokoladnih izdelkov.

Koliko časa od ideje do prve prodane čokolade? Huh, kar precej. Sicer ne vem točnega časovnega razpona, ampak bi rekel, da več kot leto in pol.

Kako ste financirali projekt? So bila dovolj lastna sredstva ali kakšni drugi viri?

V prvem planu je bilo mišljeno, da bodo za realizacijo celotnega projekta dovolj lastna sredstva. Vendar sem se kljub temu raje odločil, da v projekt povabim tudi investitorja ter imam tako nekaj več rezervnih sredstev – je bilo tako bolj “ziher”. Kasneje se je celo izkazalo, da so se prvotni pričakovani stroški dobesedno več kot podvojili, tako da je bil vstop investitorja definitivno odlična poteza – brez tega bi težko izpeljal projekt v takšni meri.

Kako je s konkurenco? Je je v tej panogi veliko? V čem ste boljši, kaj je vaša dodana vrednost?

Preberite: Sestavite si svojo čokolado.

Če odštejem ostale spletne trgovine, ki ponujajo različne izdelke, praktično v našem segmentu nimamo konkurence. Kot največjo konkurenco imamo različne spletne trgovine, ki prodajajo različne izdelke za darila – jih je pa kar nekaj, ja.

Naša dodana vrednost je edinstveni izdelek Moja Čokolada, ki ga naši kupci zelo radi podarjajo svojim boljšim polovicam (uporabnik si preko spletne trgovine lahko sam ustvari svojo lastno čokolado po lastnem okusu ter z napisom po želji, čokolado pa nato zapakiramo v lično embalažo), velik poudarek pa damo tudi na široki ponudbi različnih čokoladnih izdelkov – trenutno imamo na »policah« že več kot 500 artiklov.

Ste poslovni model postavili “zadeli” od začetka ali ste ga morda kaj spreminjali? Katere bistvene izboljšave ste uvedli?

Celoten poslovni model smo sicer rahlo prilagodili, vendar ni prišlo do večjih sprememb. Mislim, da so bile začetne napovedi dokaj pravilne. No, pa saj tudi dejstvo, da smo celoten projekt razvijali več kot 2 leti, pove, da smo imeli čas premišljevati kaj in kako :).

Imate v planih še kakšno novost? Morda kakšno inovativno ponudbo?

Seveda, definitivno. Naš prvi plan je trenutno izboljšati uporabniško izkušnjo na maksimum, takoj za tem pa si želimo v naši ponudbi še več novih različnih odličnih čokoladnih izdelkov. Pa tudi še kakšno novo slovensko čokoladnico ali slaščičarno čakamo, da se nam pridruži s svojo ponudbo čokolad …

Sicer pa imamo v pripravi tudi eno inovativno čokoladno ponudbo, ki je prav tako še ni v Sloveniji, vendar naj ta ponudba prihodnosti zaenkrat ostane skrivnost – vse ob svojem času :).

Imaš kak izdelek, ki ga priporočaš bralcem intervjuja? 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Seveda – Mojo Čokolado! Če me vprašate še kakšno, imam sam najraje mlečno čokolado z jagodami, malinami, drobljenimi lešniki, s kandirano limono in piškotkom … Njam, njam, njam :)!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje