MP intervju: Dejan Černi – Spletna trgovina Onej

Mlad podjetnik Dejan Černi je svojo podjetniško pot začel pri 23 letih. Kot študenta na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru ga je posel vedno zelo zanimal in bilo je le vprašanje časa, kdaj se bo podal na to pot.
MP intervju: Dejan Černi - Spletna trgovina Onej

MP intervju: Dejan Černi – Spletna trgovina Onej

To se je zgodilo jeseni 2012, ko je mladi Prekmurec videl priložnost in ustanovil Spletno trgovino Onej ter začel prodajati domača rastlinska olja preko spleta. Prav tako je ustvaril lastno blagovno znamko, ki od konkurence izstopa po odličnem dizajnu artiklov, pa tudi po njihovi najboljši kvaliteti. Še vedno pa ostaja preprost in marljiv, v šali pa pravi, da si želi, da bi imel dan 30 ur, saj bi imel čas za uresničitev vseh svojih idej.

Dejan, Spletna trgovina Onej se ukvarja s prodajo domačih izdelkov, točneje s prodajo domačih olj. Pred nekaj leti so bile tovrstne trgovine pri nas redkost, sedaj pa jih je že kar nekaj. Kako si ti prepoznal priložnost za zaslužek na tem trgu?

Spletne trgovine so po mojem mnenju prihodnost nakupovanja in se bodo z leti vse bolj razvijale in izpopolnjevale. Sam spletni nakup ima veliko prednosti, ki jih je potrebno maksimalno izkoristiti. Prav tako se je v zadnjih letih močno povečala ozaveščenost ljudi glede zdrave, domače pridelane prehrane in njene pomembnosti. Samo vprašanje časa je bilo torej, kdaj se bosta ta dva dejavnika združila, ustanovitev takšnih spletnih trgovin torej ni nobeno presenečenje. Sam pričakujem, da se bo ta trend še nadaljeval – prav v tem sem tudi videl priložnost.

Prekmurje je bilo nekoč pomemben vir samooskrbe za celotno Slovenijo in se v zadnjem času na tem področju spet nekoliko prebuja. So izdelki tvoje lastne proizvodnje ali so kupljeni od lokalnih proizvajalcev?

Prekmurje ima kot regija ogromen potencial in škoda je, da se ga je do zdaj tako slabo izkoriščalo. Dolga leta so nas prepričevali, da se veliko bolj splača uvažati hrano, ki pa je bila vprašljive kakovosti in pridelave. Šele zadnja leta so se tu naredili določeni koraki naprej in se je začelo ta potencial tudi izkoriščati.

Kar se pa tiče samih olj Onej, so ta narejena v Prekmurju, v sodelovanju z oljarno Premoša, ki bi se ji ob tej priložnosti zahvalil za zelo korektno in prijetno sodelovanje.

Onej

Kakšna dovoljenja ste morali pridobiti za prodajo olj prek spleta? Imate tudi vi kakšna dovoljenja ali so vse potrebno uredili proizvajalci? Kako preverjate kakovost?

Posebna dovoljenja s strani prodaje niso bila potrebna. Ima pa seveda sama oljarna stalne kontrole kakovosti in analize pri proizvodnji, ki skrbijo za to, da so olja primerna in odlične kvalitete.

Na spletu ste prisotni od konca lanskega leta. Je skrivnost, kolikšno prodajo ste v tem času realizirali? Kakšni so plani za leto 2013?

Same številke naj ostanejo poslovna skrivnost, je pa res, da so začetki precej obetavni. Kot zanimivost naj dodam, da je v mesecu januarju potekala akcija v sodelovanju z znano spletno stranjo, ki ponuja artikle po znižanih cenah. V 5 urah je bilo takrat na začudenje prodanih kar 150 steklenic olja. Dela je bilo toliko, da mi je cela družina pomagala pri pakiranju. Plani za leto 2013 pa so začeti prodajati olja tudi v fizičnih trgovinah, blagovni znamki pa dodati še več artiklov in ohraniti pozitiven odnos s strankami, poslovnimi partnerji in z okolico.

Spletna stran onej.si
Dejavnost Spletna trgovina z bučnimi olji
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip onej.si

Trenutno ponujate olja iz različnih surovin. Kakšni so plani za naprej: boste delali na promociji trenutnega nabora izdelkov ali boste postopoma dodali tudi nove – morda ne le olja? Glede na to, da spletna trgovina v imenu nima olj, jo je mogoče razširiti tudi na druge produkte.

Veliko podjetnikov ne uspe zaradi tega, ker si samo strukturo in načrte postavijo preveč ozko in kratkoročno. To, da v samem imenu ni olj, je del dolgoročnega načrta, kamor sodijo tudi druge vrste artiklov. Te lahko stranke pričakujejo že letošnje leto. Kateri točno bodo, naj ostane skrivnost, namignem pa lahko, da bo šlo najverjetneje za sodelovanje z mednarodno priznanim kuharskim mojstrom in prodajo novih odličnih stvari, ki imajo potencial, da presežejo sama olja.

Imate precej dodelano spletno stran, vidi se, da delate tudi na optimizaciji za iskalnike, kar je pohvalno. Razvidno je, da nisi napravil pogoste napake začetnikov in se pri svoji trgovini ravnal po smernicah za uspešno postavitev trgovine. Kje si pridobil znanje o spletni prodaji? Kam naj se mladi podjetniki obrnejo po informacije?

Samo znanje iz spletne prodaje sem dobil, ko sem preko študentske napotnice vnašal artikle za neko spletno trgovino. Tam sem tudi spoznal mojstra za optimizacijo in pridobil marsikatero znanje. Ugotovil sem, da je reklamiranje izdelkov kratkoročno zelo pomembno, na dolgi rok pa je potrebno za uspeh optimizirati stran. Tisti mojster mi je rekel, da me bo naučil vsega glede optimizacije, v zameno za olje. Dal sem mu bučno olje zanj, za starše, za tasta in taščo, pa še za prijatelje, v zameno pa me je naučil teh vrlin. Treba se je pač znajti in če me zdaj vprašate, bi rekel, da je bila to najboljša investicija doslej. Kar se pa tiče samih informacij za mlade, nadobudne podjetnike, pa lahko povem, da se da najti ogromno nasvetov kar na spletu, na različnih forumih. Vsekakor pa je Zavod mladi podjetnik pravi naslov za številne odgovore glede tega.

Onej1

Še zadnje vprašanje. Prihajaš iz Renkovcev, od koder prihaja tudi podjetje Paradajz d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo paradižnika. Na splošno so domači, še posebej bio produkti, v zadnjem času zaradi čedalje večje osveščenosti glede zdrave prehrane čedalje bolj iskani. Meniš, da se tu lahko najde tudi priložnost za ostale mlade podjetnike? Imaš morda predlog za kak zanimiv produkt za prodajo prek spleta iz Prekmurja?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Vsekakor je glede tega še veliko prostora za napredek in tudi na tem se bo delalo. Domači produkti postajajo vse bolj cenjeni, Prekmurje je pravi kraj, tu se ti lahko proizvajajo in pridelujejo. Močno pogrešam na trgu recimo kakšne domače sokove, čaje in podobne zadeve. Upam, da se bo našel še kakšen mlad človek, poln želja in energije ter se lotil podobnih zadev. Skupaj smo namreč močnejši in lahko lažje prodajamo samo blagovno znamko »proizvedeno v Prekmurju«. Mogoče bomo nekega dne celo mi tisti, ki bomo državo in regijo potegnili iz krize.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje