MP intervju: Gregor Treska – deTENS

Na 12. študentsko Imagine Cup tekmovanje, ki se bo tokrat odvijalo v Seattlu, skupaj še s šestimi preostalimi finalisti iz Slovenije odhaja tudi ekipa deTENS, inovacijo katere predstavlja brezžični modul za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod.
MP intervju: Gregor Treska – deTENS

MP intervju: GREGOR TRESKA – deTENS (Vir slike: deTENS)

Poleg finalistov, ki jih predstavljajo še ekipe Ai STAR, Dam Scan – skener poškodb karoserije na avtomobilu, Kawboom, OKEANA, safe@home in Shop or Drop, se bo tako na 12. svetovnem študentskem tekmovanju Imagine Cup z vso pričakovano zavzetostjo borila tudi ekipa, ki je razvila omenjeno inovacijo

Inovacija brezžičnega modula za pametne telefone, ki omogoča elektrostimulacijo preko štirih kanalov gel elektrod, na tak način namreč omogoča tri tipe uveljavljene električne stimulacije: TENS (transkutna električna nervna stimulacija živcev), EMS (elektro-mišična stimulacija), IF (interferenčno stimulacija). Gregor Treska, vodja ekipe, nam je v pogovoru razjasnil kar nekaj zanimivih detajlov glede različnih vidikov razmišljanja njihove skupine.

MP intervju z Dam Scan >>

Kateri dejavniki so vodili do tega, da ste razvili omenjeno inovacijo in z njo zakorakali v podjetniške vode?

Naša inovacija je trenutno v prototipni fazi. Sedaj delamo zaključna dela pri predstavitvenem 3D modelu in osnutku aplikacije ter se ukvarjamo z analizo trga ter poskušamo vzpostaviti odnos s čim več potencialnimi kupci. Ko bo vse omenjeno narejeno, bomo poiskali investitorja in šele po pridobljeni investiciji bomo lahko govorili o resnem razvoju in podjetju, do tedaj pa smo le – startup ;).

Vir slike: deTENS

Tovrstna stimulacija se lahko uporablja pri fizioterapiji z namenom hitrejšega okrevanja in zmanjševanja bolečin, pri športnikih za hitrejšo generacijo in t.i. toniranje mišic ter tudi pri ostalih osebah za raznovrstne relaksacijske namene. Mislite, da s tem zasedate specifično tržno nišo?

Naše ciljno tržišče je ogromno, vendar kot ste že omenili, dokaj segmentirano v različne niše z različnimi problemi. Prvotno se bomo poskušali čim bolj usmeriti v enega izmed segmentov trga, katerega točno, pa nam bodo povedali končni rezultati raziskav s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

Kolikšno ocenjujete, da je in še bo zanimanje zdravstvenih domov, posameznikov in drugih poslovnih subjektov za vaš proizvod?

Ocenjujemo, da bo največje zanimanje pri končnih uporabnikih, ki nimajo dovolj časa za redne terapije pri fizioterapevtih, poleg tega pa jim tudi zdravstveno zavarovanje ne krije dovolj pogoste terapije. Te informacije smo pridobili z lastno raziskavo, ki smo jo opravili tekom Start Up Vikenda v Ljubljani, pretekli november. Do končnih uporabnikov bomo prišli preko spletne prodaje ter preko posrednikov – fizioterapevtov, ki so nad idejo prav tako navdušeni. Dokončne podatke bomo sicer pridobili po prej omenjenih temeljitih intervjujih s potencialnimi kupci in fizioterapevti.

MP intervju s Kawboom >>

Menite, da lahko s svojo idejo dosežete podoben uspeh, kot ga je lansko leto na Imagine Cup tekmovanju dosegla slovenska ekipa DORA, ki je zasedla več kot odlično 2. mesto v tekmovalni kategoriji Inovacije? Kakšna so glede uvrstitve vaša pričakovanja?

Skupaj se bomo čim bolj potrudili za uspeh. Menimo, da so pričakovanja del domišljije in ker imamo vsi bujno domišljijo, si zgornje meje ne postavljamo.

Kakšni finančni vložki pričakujete, da bi bili potrebni za zagon in inoviranje končnega proizvoda ter njegovo vpeljavo na trgu?

Približno 100.000 do 150.000 €.

Iz katerih virov menite, da lahko za tovrstno aplikacijo pričakujete nadaljnje financiranje?

Kapital fizičnih oseb, P2 razpis, pospeševalniki v tujini …

Vaše vizije za nadaljnjo pot deTENS?

Trenutno končujemo predstavitveni prototip, za tem pa se mislimo udeležiti enega izmed pospeševalnikov v tujini, v okviru katerega bomo tudi poskušali pridobiti investicijo. Po pridobljeni investiciji bi napravili crowdfunding projekt ter se poskušali povezati s čim več mediji ter tako poskrbeli za čim višjo odmevnost naše inovacije.

Po odzivu in prednaročilih iz platforme za množično financiranje pa bi se osredotočili na dokončni razvoj, ki bi trajal predvidoma pet mesecev, nato bi opravili certificiranje ter prve produkte odposlali nekje v začetku naslednjega leta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje