MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar se ukvarja z vsem, kar je povezano s spletom - od izdelave spletnih strani do poslovnih aplikacij. Do ideje o lastnem podjetju, ki ga je odprl v času študija, je prišel že v otroštvu. Najpomembnejši dejavnik uspeha vidi v poštenem in profesionalnem odnosu do strank in sodelavcev.
MP intervju: Matej Žagar, mimateam

Matej Žagar – mimateam

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Ukvarjam se z izdelavo spletnih strani, poslovnih aplikacij, optimizacijo, s programiranjem, skratka z vsem, kar je povezano s spletom. Moja prednost je predvsem profesionalen in pošten odnos do strank in do ljudi s katerimi sodelujem, kar le-ti zelo cenijo.

Kako si prišel do ideje?

Ideja o lastnem podjetju je nastajala že v otroštvu in rani mladosti. Nikoli pa si nisem mislil, da bom svoje podjetje imel že zares tako kmalu, v bistvu že v času študija. Želja biti samostojen, neodvisen, uresničevati svoje sanje in izziv, ki ga predstavlja podjetništvo, sta neprecenljiva.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Predvsem to, da lahko počnem tisto, kar si res želim. Moj hobi je dejansko postal tudi moja služba. Ustvarjati nekaj novega, biti samostojen, predvsem pa to, da nikoli ne veš, kaj bo prinesel jutrišnji dan. Ali se bo jutri morda porodila prava ideja?

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Predvsem s pridobivanjem prvih naročnikov in v pridobivanju zaupanja le-teh vame in v moje podjetje.

Osnovne informacije mimateam.com
Starost 26 let
Dejavnost Spletne rešitve, programiranje
Pravna oblika Samostojni podjetnik (s. p.)
Število sodelavcev Več zunanjih

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Ko sem se odločal o tem, da bi odprl svoje podjetje (razmišljal sem o s. p.-ju kot dopolnilni dejavnosti, saj sem imel takrat še status študenta), sem največ informacij našel prav na vašem portalu, forumu ter tudi na ostalih spletnih straneh, ki pokrivajo to tematiko. Znanja za vstop v podjetništvo pa žal nisem dobil od šolskega sistema, kar se mi zdi škoda in je hkrati tudi zelo slabo. Imel pa sem tudi strokovno znanje, kar je bil eden izmed pogojev, da sem se odločil za ta korak.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

To je bila čisto spontana odločitev. Že kot otrok sem sanjal o tem, da bom imel nekoč svoje podjetje. Potem pa sem enkrat dobil preblisk in se vprašal, zakaj pa ne bi podjetja odprl že sedaj, ko zaključujem študij? No, to sem tudi storil in to je bila prava odločitev.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ verjetno velja na splošno za vse, ne samo za mojo panogo. To pa je predvsem pošten ter profesionalen odnos do strank in sodelavcev. Seveda pa mora podjetnik poleg tega imeti tudi druge vrline, kot so znanje, inovativnost, pogum, voljo in še kaj.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Ne bi ravno rekel, da so to marže, saj se ukvarjam izključno s storitveno dejavnostjo. Predvsem je tukaj pomembno to, da pravilno oceniš vse stroške in narediš vsak projekt dobičkonosen.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mislim, da ne bi ničesar spremenil. Če pa sem že storil kakšno napako, pa sem se iz nje veliko naučil, kar pa je tudi pomembno.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Mislim, da kar dobri. Znam se prilagajati, spremljam, kaj se dogaja okoli mene, se razvijam, predvsem pa poskušam pridobiti čim več različnih znanj, za katere sklepam, da so potrebna za uspeh. Glede dejavnosti, ki jo opravljam, pa mislim, da je pred njo še dobra prihodnost, saj se splet razvija vedno hitreje. Podjetja pa bodo tudi potrebovala vedno boljše storitve, ki jim jih lahko s svojim podjetjem tudi nudim, če bodo želela ohranjati konkurenčno prednost.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Predvsem morajo najprej imeti dovolj znanja, ne samo z njihovega področja, temveč tudi z ostalih, saj so ta tudi zelo pomembna (npr. računovodstvo, podjetništvo, vodenje, odnosi ipd.). Seveda ne smem pozabiti tudi na obilo volje, motivacije in poguma ter pripravljenost delati več kot 8 ur na dan. Uspeh pa bo prišel kot posledica.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Kratkoročni (enoletni) so predvsem pridobiti na prepoznavnosti in dobiti nekaj zelo dobrih sodelavcev, s katerimi bom razširil svoje dejavnosti ter še dodatno izboljšal storitve. Dolgoročno pa se vidim kot eno izmed uspešnih podjetij, z lastnimi odličnimi produkti ter z vsakoletno rastjo in s stalnimi strankami.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Lahko je, lahko pa ni. Predvsem je to odvisno od posameznika – kakšen je po karakterju, kakšne ima prednosti, ali ima dovolj znanj, motivacije, poguma ipd. Dobrim idejam in njenim realizacijam tudi recesija “nič ne more”, bi lahko rekli v teh časih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje