MP intervju: Nejc Apšner, Achilles

Pri podjetju Achilles si prizadevajo izboljšati plačilno disciplino in likvidnost vseh poslovnih subjektov, ki nastopajo na trgu. Pravijo, da znajo prisluhniti in se prilagajajo različnim zahtevam strank, saj so osredotočeni na človeka.
MP intervju: Nejc Apšner, Achilles

MP intervju: Nejc Apšner, Achilles d.o.o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Naše podjetje se ukvarja z upravljanjem terjatev in sicer podjetjem ponujamo preventivo, kurativo ter finančno svetovanje. V preventivo smo vključili vse storitve ki preprečujejo nastanek neplačil, medtem ko s storitvami za kurativo rešujemo nastala neplačila.

Kako si prišel do ideje?

Ideja je nastala zelo spontano. Sam sem pred začetkom študija ugotovil, da mi brez izkušenj ne bo uspelo, kljub diplomi, pridobiti želene zaposlitve, zato sem se odločil za izredni študij in si poiskal primerno študentsko delo. Tako sem pristal v svetu financ, kjer sem se zelo dobro znašel, saj mi je delo s strankami v veselje. Ker pa vseh apetitov strank nisem mogel zadovoljiti in z nadrejenimi nismo prišli do skupnega jezika za razširitev ponudbe, smo skupaj s prijatelji prišli na idejo – “vse za finance na enem mestu” – in ideja se je izkazala za dobro tržno nišo.

Spletna stran Achilles, poslovne in finančne storitve, d. o. o.
Starost 23 let
Dejavnost Upravljanje terjatev (preventiva, kurativa), svetovanja
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 4
Logotip Achilles d.o.o.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Največ energije mi dajejo stranke same, saj je najlepše videti zadovoljne kupce. Še posebej, ko pridobiš stranke, ki ti popolnoma zaupajo, ker te je nekdo priporočil. Poleg tega pa je podjetništvo zame hobi, zato kakšne posebne motivacije dejansko ne potrebujem. Sem eden redkih, ki delajo, za kar so bili rojeni.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Problemov se je kar vrstilo. Najprej je bilo potrebno pridobiti vse informacije, kar pa kljub času interneta ni bilo tako preprosto. Potem so bile tu finance, kjer so nam na pomoč priskočili sorodniki, eni manj, drugi bolj. Na koncu je bilo potrebno vse skupaj strniti v neko celoto, kar je bilo nadvse zanimivo in dolgotrajno. Za zaključek lahko rečem, da so nam pomagali mnogi, eni z informacijami, drugi materialno.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na  funkcionalna znanja s svojega področja?

Osnove podjetništva sem pridobil na fakulteti, vendar je to znanje preskopo za nastop v podjetniškem svetu, saj izobraževanje temelji predvsem na teoriji in je premalo uporabne prakse. Zato sem se udejstvoval raznih seminarjev ter v roke vzel tudi kakšno knjigo, največ informacij pa sem seveda pridobil z interneta.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništva se moraš lotiti načrtno ter si začrtati kratkoročne in dolgoročne cilje. Z analizo konkurence smo izboljšali kakovost storitve, z analizo panoge pa razvili in še razvijamo nove storitve, ki bi pripomogle tako našemu podjetju, kot našim strankam.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha so zadovoljne stranke, kar dosegamo s kakovostno storitvijo in s predanim ter z delovnim kolektivom. Potrebno pa je biti tako drugačen, kot inovativen in kupcem iz dneva v dan zagotavljati nove ali izboljšane storitve.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da opravljamo storitveno dejavnost, se marž ne poslužujemo. Je pa cena naših storitev predvsem odvisna od bonitete in bilance podjetja.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Dejansko bi ponovil vse napake, namreč slednje so me pripeljale do novih izkušenj in dognanj. V glavnem napake so “kul”, dokler se seveda iz njih nekaj naučiš.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Stremimo k ohranitvi in izboljšanju visoko kakovostne storitve ter želimo razvijati in uvajati nove storitve za višjo kakovost poslovanja in razvoj gospodarstva z zagotavljanjem pogojev za nove investicije podjetij.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Bodi drugačen, prodoren, inovativen in pošten ter nikoli ne obupaj.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Moji enoletni načrt je, da podjetje podvoji svoje prihodke in da ustvarimo še kakšno delovno mesto in seveda, da postanemo še bolj kakovostni in strankam zagotovimo še večjo paleto finančnih storitev. Kar se pa tiče dolgoročnega načrta, so želje po uveljavitvi tudi v drugih panogah, za kar že pripravljamo prve poslovne načrte.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Seveda je težko. Bolj zaradi let, saj imajo stranke ob prvem stiku z nami občutek, da nam primanjkuje tako znanja kot izkušenj, vendar ta ugibanja kasneje zatremo v kali, saj na trgu, kljub zasičenosti, nastopamo zelo profesionalno. Veliko je bilo tudi nezaupljivosti zaradi samega imena podjetja in njegove mladosti, vendar nam je zadeve uspelo s pomočjo referenc rešiti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje