MP intervju: Nejc Apšner, Achilles

Pri podjetju Achilles si prizadevajo izboljšati plačilno disciplino in likvidnost vseh poslovnih subjektov, ki nastopajo na trgu. Pravijo, da znajo prisluhniti in se prilagajajo različnim zahtevam strank, saj so osredotočeni na človeka.
MP intervju: Nejc Apšner, Achilles

MP intervju: Nejc Apšner, Achilles d.o.o.

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Naše podjetje se ukvarja z upravljanjem terjatev in sicer podjetjem ponujamo preventivo, kurativo ter finančno svetovanje. V preventivo smo vključili vse storitve ki preprečujejo nastanek neplačil, medtem ko s storitvami za kurativo rešujemo nastala neplačila.

Kako si prišel do ideje?

Ideja je nastala zelo spontano. Sam sem pred začetkom študija ugotovil, da mi brez izkušenj ne bo uspelo, kljub diplomi, pridobiti želene zaposlitve, zato sem se odločil za izredni študij in si poiskal primerno študentsko delo. Tako sem pristal v svetu financ, kjer sem se zelo dobro znašel, saj mi je delo s strankami v veselje. Ker pa vseh apetitov strank nisem mogel zadovoljiti in z nadrejenimi nismo prišli do skupnega jezika za razširitev ponudbe, smo skupaj s prijatelji prišli na idejo – “vse za finance na enem mestu” – in ideja se je izkazala za dobro tržno nišo.

Spletna stran Achilles, poslovne in finančne storitve, d. o. o.
Starost 23 let
Dejavnost Upravljanje terjatev (preventiva, kurativa), svetovanja
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 4
Logotip Achilles d.o.o.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Največ energije mi dajejo stranke same, saj je najlepše videti zadovoljne kupce. Še posebej, ko pridobiš stranke, ki ti popolnoma zaupajo, ker te je nekdo priporočil. Poleg tega pa je podjetništvo zame hobi, zato kakšne posebne motivacije dejansko ne potrebujem. Sem eden redkih, ki delajo, za kar so bili rojeni.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Problemov se je kar vrstilo. Najprej je bilo potrebno pridobiti vse informacije, kar pa kljub času interneta ni bilo tako preprosto. Potem so bile tu finance, kjer so nam na pomoč priskočili sorodniki, eni manj, drugi bolj. Na koncu je bilo potrebno vse skupaj strniti v neko celoto, kar je bilo nadvse zanimivo in dolgotrajno. Za zaključek lahko rečem, da so nam pomagali mnogi, eni z informacijami, drugi materialno.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na  funkcionalna znanja s svojega področja?

Osnove podjetništva sem pridobil na fakulteti, vendar je to znanje preskopo za nastop v podjetniškem svetu, saj izobraževanje temelji predvsem na teoriji in je premalo uporabne prakse. Zato sem se udejstvoval raznih seminarjev ter v roke vzel tudi kakšno knjigo, največ informacij pa sem seveda pridobil z interneta.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Podjetništva se moraš lotiti načrtno ter si začrtati kratkoročne in dolgoročne cilje. Z analizo konkurence smo izboljšali kakovost storitve, z analizo panoge pa razvili in še razvijamo nove storitve, ki bi pripomogle tako našemu podjetju, kot našim strankam.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha so zadovoljne stranke, kar dosegamo s kakovostno storitvijo in s predanim ter z delovnim kolektivom. Potrebno pa je biti tako drugačen, kot inovativen in kupcem iz dneva v dan zagotavljati nove ali izboljšane storitve.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da opravljamo storitveno dejavnost, se marž ne poslužujemo. Je pa cena naših storitev predvsem odvisna od bonitete in bilance podjetja.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Dejansko bi ponovil vse napake, namreč slednje so me pripeljale do novih izkušenj in dognanj. V glavnem napake so “kul”, dokler se seveda iz njih nekaj naučiš.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Stremimo k ohranitvi in izboljšanju visoko kakovostne storitve ter želimo razvijati in uvajati nove storitve za višjo kakovost poslovanja in razvoj gospodarstva z zagotavljanjem pogojev za nove investicije podjetij.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Bodi drugačen, prodoren, inovativen in pošten ter nikoli ne obupaj.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Moji enoletni načrt je, da podjetje podvoji svoje prihodke in da ustvarimo še kakšno delovno mesto in seveda, da postanemo še bolj kakovostni in strankam zagotovimo še večjo paleto finančnih storitev. Kar se pa tiče dolgoročnega načrta, so želje po uveljavitvi tudi v drugih panogah, za kar že pripravljamo prve poslovne načrte.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Seveda je težko. Bolj zaradi let, saj imajo stranke ob prvem stiku z nami občutek, da nam primanjkuje tako znanja kot izkušenj, vendar ta ugibanja kasneje zatremo v kali, saj na trgu, kljub zasičenosti, nastopamo zelo profesionalno. Veliko je bilo tudi nezaupljivosti zaradi samega imena podjetja in njegove mladosti, vendar nam je zadeve uspelo s pomočjo referenc rešiti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje