MP intervju: Omnius

Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Člani ekipe uspeh pripisujejo dobro organiziranemu in delujočemu portalu ter dobremu marketingu oz. tržni strategiji.
MP intervju: Omnius

Omnius, poslovne storitve, d. o. o.

Kako bi z 2 stavkoma opisali svojo dejavnost in katere so vaše komparativne prednosti?

Temeljni produkt podjetja je spletni portal ProstiTRG, ki združuje povpraševalce in ponudnike blaga in storitev. Bistvena prednost poslovanja na prostem trgu je za povpraševalce v transparentnem, enostavnem in poceni poslovanju, saj med številnimi ponudbami izberejo tisto, ki jim najbolje ustreza, hkrati pa prihranijo ogromno časa, saj jim ponudb ni potrebno iskati lastnoročno. Po drugi strani ProstiTRG ponudnikom omogoča učinkovito poslovanje in elektronski dostop do povpraševalcev iz vse Slovenije, obenem pa jim daje možnost, da nastopajo tudi kot povpraševalci na ProstiTRG medpodjetniškem (B2B) trgu.

Kako ste prišli do ideje?

Idejo je konkretneje pričel razvijati Miha, ki je v okviru svoje diplome na ekonomski fakulteti spisal tudi poslovni načrt za podoben tip podjetja. Vsi trije soustanovitelji smo sicer stari znanci in dobri prijatelji in smo se o možnostih realizacije nekaterih podjetniških idej, ki smo jih imeli, pogovarjali že dlje časa. Po Mihovi diplomi smo se vsi trije konkretneje “vrgli” na njegov koncept in ga pričeli intenzivneje razvijati.

Kaj vam v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Največ motivacije in energije vsem trem daje vizija prihodnosti podjetja, prihodnosti prostega trga – torej želja po uspehu, kar za nas pomeni razvoj podjetja v smeri, ki smo si jo zamislili, in uresničevanje naših napovedi. Če se stvari premikajo v pravi smeri, ni težko hoditi po podjetniški poti, pa četudi je včasih še kako strma.

Spletna stran
prostitrg.si
Starost 25 let
Dejavnost Posredništvo prek spletnega portala ProstiTRG,  ki temelji na povpraševanjih in ponudbah
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 3

S katerimi problemi ste se soočali na začetku svoje podjetniške poti?

Prvi problem je bil čas, saj smo bili ob in po ustanovitvi podjetja vsi precej zaposleni; Tine s pisanjem diplome, Uroš s službo, Miha pa z doktoratom. Drugi večji problem se nanaša na naš produkt, spletni portal – v veliki meri smo odvisni od najetih programerjev. Na začetku smo se z izbiro precej opekli, saj programerji niso bili kos projektu, zato smo morali najeti drugo podjetje. S tem smo izgubili 3 mesece.

Ste za vstop v podjetništvo pridobivali kakšna podjetniška znanja ali ste se zanašali le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Našo ekipo sestavljata dva ekonomista in en politolog. Menimo, da se naša znanja dobro dopolnjujejo. Uroš je že nekaj časa zaposlen in se ukvarja s podjetniškim svetovanjem. Ima največ praktičnih izkušenj. Miha je doktorski študent podjetništva in črpa veliko idej iz različnih teorij podjetništva in poznavanja novih trendov. Tine je študiral mednarodne odnose in v ekipo vnaša znanja z ostalih področij in širino, ki jo je pridobil tekom svojega močno interdisciplinarnega študija in iz različnih delovnih izkušenj.

Ste se podjetništva lotili načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Ideja se je intenzivneje pričela razvijati na podlagi Mihove diplome, ki je zajemala poslovni načrt in vse pripadajoče elemente. Kasneje smo poslovni načrt tudi posodobili z novimi elementi.

Kaj je ključ do uspeha v vaši panogi?

Četudi je naš bistveni produkt unikaten mehanizem povezovanja ponudb in povpraševanj, smo v osnovi še vedno spletna stran. Prvi predpogoj je seveda dobro organiziran in delujoč portal, dejansko pa je temeljnega pomena dober marketing oz. tržna strategija.

Če bi lahko začeli še enkrat, katerih napak ne bi ponovili?

Ko se ozremo nazaj, bi morali pri izbiri programerjev vse skupaj še bolj podrobno premisliti, preveriti reference itd.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti vaše nadaljnje podjetniške poti?

Vsi si želimo čim intenzivneje nadaljevati z razvojem produkta ProstiTRG, hkrati pa biti odprti za nove ideje in priložnosti, ki se bodo pokazale.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Ko si v dvomu, čim večkrat reci da.

Kakšni so vaši enoletni in petletni načrti?

Smo popolnoma na začetku naše poti, zato si za prvo leto poslovanja želimo, da dosežemo našo ciljno, kritično maso uporabnikov, ki bodo ponujali in povpraševali na našem portalu. V primeru rasti, ki jo načrtujemo, si želimo v petih letih naš produkt razširiti tudi v tujino (baltske države, Skandinavija, Beneluks).

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Verjetno je vedno težko, vendar verjamemo, da se z dobro idejo in delavnostjo da narediti marsikaj. Hiša – posel, posel – hiša.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje