MP intervju: SafeShine

Pri SafeShinu so razvili lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče brez vode čistiti celotno površino vozila naenkrat. Uporaba biološko razgradljivih čistil in velik prihranek vode sta pomembna koraka k varovanju okolja.
MP intervju: SafeShine

MP intervju: Tidd Eco d. o. o. (SafeShine)

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Gre za aplikacijo moderne tehnologije čiščenja brez vode, ki je zamenjala klasično pranje vozil. Nova metoda je okolju prijazna ter najpomembneje, priročna za stranke, saj avtomobilov ni več treba voziti v pralnico in tam čakati, da jih bodo oprali in očistili. Avto, motor, ladja, letalo je lahko očiščeno kjer koli.

Kako si prišla do ideje?

Tehnika čiščenja brez vode se že več kot deset let uspešno uporablja v angleško govorečih državah, predvsem v Avstraliji in ZDA, kjer zaradi obsežnih sušnih obdobij vedno bolj cenijo tudi dodano vrednost, ki jo prinaša varčevanje z vodo.

Pri SafeShinu pa smo naredili še korak naprej. Razvili smo lastno blagovno znamko čistil, s katerimi je mogoče čistiti celotno površino vozila naenkrat, tudi slane in mokre avtomobile, kar prej ni bilo mogoče. Izdelek, ki smo ga razvili, očisti ter povoska vozilo v enakem času kot klasično pranje.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Letos smo svoje storitve začeli širiti preko franšiz. V veliko veselje mi je sodelovati z našimi franšizanti, saj skupaj najdemo več dobrih idej in skušamo storitve še izboljšati.

Spletna stran
SafeShine.si
Starost 25 let
Dejavnost Ekološko čiščenje vozil brez vode
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 5

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Ker ljudje že sto let peremo svoje jeklene konjičke z vodo in s šamponom, je ta metoda na začetku zbudila veliko zanimanje, a tudi skeptičnost. Tudi ko sem se sama prvič srečala s to metodo pranja, sem najprej pomislila: »To ni mogoče!«

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Predvsem se učim od našega direktorja, ki ima dolgoletne izkušnje v vodenju lastnega podjetja.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Razvili smo poslovni načrt ter ga testirali in izpopolnili na Primorskem. Sedaj ga lahko prenesemo na naše franšizante, ki tako dobijo vso znanje, metode in tehnike, da so usposobljeni za vrhunsko čiščenje avtomobilov.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Če pod panogo mislimo čiščenje vozil brez vode, je zagotovo najpomembnejše pokazati ljudem, da ta nova tehnologija ne poškoduje vozila in da je veliko boljša od klasičnega pranja.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Smo še v fazi investicije.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Če pogledaš nazaj, vedno najdeš napake. Ampak iz vsake smo se kaj naučili in tudi to nekaj velja.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Zaenkrat si avtomobil na SafeShinov način lahko operete v Kopru, Celju in na Vrhniki, z novimi franšiznimi enotami pa bojo to možnost dobili prebivalci vseh večjih mest v Sloveniji.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Trikrat premisli vsako odločitev in če se ti še vedno zdi dobra, pojdi dalje in ne obupaj!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Letos se predvsem koncentriramo na širitev z franšizami v Sloveniji. Uspešne strategije, ki smo jih razvili v Sloveniji, bomo prenesli v tujino, za začetek v sosednje države.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Mislim, da starost ni nobena ovira. Potrebna je le močna volja in želja po spoznavanju novega.
Zasičenost trga (mislim predvsem na klasične avtopralnice, ki jih je res veliko) vidimo kot prednost, saj imamo nov revolucionaren produkt z veliko prednostmi pred klasičnim načinom pranja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje