MP intervju: Tomaž Cirman – Arboobra

Družba Arboobra d.o.o. je mladi startup, ki se ukvarja z razvojem naprednih mobilnih in spletnih aplikacij. Letos je Arboobra dosegla velik uspeh na tekmovanju Ljubljana Startup, kjer je s produktom RTweazy doseglo odlično drugo mesto.
MP intervju: Tomaž Cirman - Arboobra

MP intervju – Tomaž Cirman: Arboobra

Družbo Arboobra d.o.o. sta v letu 2011 ustanovila z bratom Mihatom. Sta s podjetništvom že imela izkušnje ali je bil to vajin prvi podjetniški poskus?

Miha in jaz sva imela že prej izkušnje s podjetništvom, vendar v malce drugačnih vlogah. Arboobra je najin skupni podjetniški izziv, ki pa je tudi povsem posvečen informacijskim tehnologijam, trenutno naprednim mobilnim in spletnim aplikacijam.

Podjetje ima zanimivo ime: Arboobra. Ali to ime nosi kakšen poseben pomen ali je le zelo posrečena skovanka črk?

Ime Arboobra je nastalo na podlagi besedne igre, kjer smo izbrali ime, ki je tudi palindrom. Hkrati pa nismo našli nekih skritih pomenov v tujih jezikih.

V dveh letih ste v podjetju izvedli kar nekaj uspešnih projektov – izdelali ste mobilne aplikacije Whitewaters, Bizi.si, mPublishing, Checkovski in druge. Ste v tem času doživeli tudi kakšno slabo izkušnjo, zaradi katere ste za trenutek podvomili v uspeh podjetja?

Podjetje smo postavili na trdnih temeljih, zato v uspeh podjetja ne dvomimo. So pa nas in nas še spremljajo spodrsljaji (fail-i), iz katerih se hitro učimo. Brez njih ne bi bili to, kar smo.

Imate majhno, a kvalitetno ekipo, s katero premagujete nove in nove izzive. Na kratko nam predstavite glavne akterje vaše ekipe.

Miha in Kajetan sta vrhunska programerja s širokim spektrom znanj, Igor skrbi za naše oblikovne dosežke in znižuje povprečno starost skupine :), jaz pa sem zadolžen za t.i. poslovno finančni del. Znanja v ekipi se lepo dopolnjujejo, hkrati pa imamo dovolj različne poglede, da moramo načrte tudi v okviru same ekipe znati “prodati”.

V maju 2013 ste na tekmovanju Ljubljana Startup dosegli odlično drugo mesto. Žirijo ste takrat prepričali s produktom RTweazy, ki uporabnikom Twitterja olajša delo pri objavljanju in kreiranju nove vsebine. Lahko za naše bralce nekoliko bolj opišete prednosti uporabe omenjenega produkta?

Želimo spremeniti način, kako znamke, podjetja … komunicirajo s svojimi strankami.

Največ truda vlagamo v funkcionalnosti, ki uporabniku pomagajo pri pripravi vsebine. Za dani (re)tweet tako uporabniku ponudimo predpripravljeno vsebino na podlagi analize linka v tweet-u. Uporabnik tako lahko le izbere tweet, brez pisanja. Enako uporabniku pripravimo mention (twitter ime) za avtorja. Besedilo pa seveda lahko tudi spremenimo, prilagodimo. Glede na naš ciljani trg, trenutno algoritme prilagajamo angleškem jeziku. Kasneje bomo dodali še orodja za nadaljnjo raziskavo tematike in drugih prispevkov na tem področju ali avtorja samega.

Zavedamo se, da je na Twitterju pomembna tudi prisotnost skozi cel dan, cel teden, zato uporabniku pripravljamo razpored tweetov, ki mu pri tem pomaga. Tweet-e je mogoče posredovati tudi takoj ali ob točno določenem terminu.

RTweazy omogoča tudi delo timom, ki se ukvarjajo s prisotnostjo na Twitterju, bodisi za lastne potrebe, bodisi za naročnika. V timu, kot ponudniki vsebine, lahko sodelujejo tudi posamezniki, ki nimajo lastnega Twitter profila.

Aplikacija v celotni funkcionalnosti deluje tudi na iPad-u v Safariju ali Chrome-u, raziskujemo pa že primeren UX za iOS in Android mobilni aplikaciji.

Primerljiva orodja so Hootsuite, Buffer, Tweet deck… Od teh storitev se razlikujemo ravno po tem, da želimo pomagati predvsem pri vsebini.

Slovenski trg je za tehnološka podjetja morda nekoliko majhen. Ali v prihodnosti načrtujete tudi prodor v tujino? Kakšna je vizija vašega podjetja za prihodnost?

Ravno v oktobru se ponovno odpravljamo v ZDA, kjer se bomo posvetili predstavitvi našega produkta, tako potencialnim strankam kot potencialnim investitorjem. Zavedamo se, da moramo svoje znanje prodajati na globalnem trgu, vsak trg pa predstavlja nov izziv. Za nekaj časa se bomo posvetili predvsem twitter-ašem v ZDA.

Želimo predvsem reševati probleme, tehnologiji smo posvetili že dovolj časa. Čas je, da jo uporabimo, da spremenimo področje prepoznave vsebine, priprave besedil, odločanja… Smo v obdobju, ko nam tehnologija bolj pomaga, kot pa nas ovira. Saj vemo, da so app-i vedno pametnejši in lažji za uporabo, ta trend bomo nadaljevali tudi sami.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

In še za konec – imate kakšen nasvet za naše bralce, ki še niso zbrali dovolj poguma, da bi se tudi sami podali v podjetništvo?

Dejstvo je, da niso vsi za podjetništvo, saj se ta način življenja močno razlikuje od “običajne” službe. Podjetništvo je potrebno spodbujati in mu dajati pozitivni pridih. Predvsem pa je pomembno poskusiti, ostalo so sanje…

Več informacij o podjetju najdete na spletni strani: Arboobra

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje