MP intervju: Tomaž Cirman – Arboobra

Družba Arboobra d.o.o. je mladi startup, ki se ukvarja z razvojem naprednih mobilnih in spletnih aplikacij. Letos je Arboobra dosegla velik uspeh na tekmovanju Ljubljana Startup, kjer je s produktom RTweazy doseglo odlično drugo mesto.
MP intervju: Tomaž Cirman - Arboobra

MP intervju – Tomaž Cirman: Arboobra

Družbo Arboobra d.o.o. sta v letu 2011 ustanovila z bratom Mihatom. Sta s podjetništvom že imela izkušnje ali je bil to vajin prvi podjetniški poskus?

Miha in jaz sva imela že prej izkušnje s podjetništvom, vendar v malce drugačnih vlogah. Arboobra je najin skupni podjetniški izziv, ki pa je tudi povsem posvečen informacijskim tehnologijam, trenutno naprednim mobilnim in spletnim aplikacijam.

Podjetje ima zanimivo ime: Arboobra. Ali to ime nosi kakšen poseben pomen ali je le zelo posrečena skovanka črk?

Ime Arboobra je nastalo na podlagi besedne igre, kjer smo izbrali ime, ki je tudi palindrom. Hkrati pa nismo našli nekih skritih pomenov v tujih jezikih.

V dveh letih ste v podjetju izvedli kar nekaj uspešnih projektov – izdelali ste mobilne aplikacije Whitewaters, Bizi.si, mPublishing, Checkovski in druge. Ste v tem času doživeli tudi kakšno slabo izkušnjo, zaradi katere ste za trenutek podvomili v uspeh podjetja?

Podjetje smo postavili na trdnih temeljih, zato v uspeh podjetja ne dvomimo. So pa nas in nas še spremljajo spodrsljaji (fail-i), iz katerih se hitro učimo. Brez njih ne bi bili to, kar smo.

Imate majhno, a kvalitetno ekipo, s katero premagujete nove in nove izzive. Na kratko nam predstavite glavne akterje vaše ekipe.

Miha in Kajetan sta vrhunska programerja s širokim spektrom znanj, Igor skrbi za naše oblikovne dosežke in znižuje povprečno starost skupine :), jaz pa sem zadolžen za t.i. poslovno finančni del. Znanja v ekipi se lepo dopolnjujejo, hkrati pa imamo dovolj različne poglede, da moramo načrte tudi v okviru same ekipe znati “prodati”.

V maju 2013 ste na tekmovanju Ljubljana Startup dosegli odlično drugo mesto. Žirijo ste takrat prepričali s produktom RTweazy, ki uporabnikom Twitterja olajša delo pri objavljanju in kreiranju nove vsebine. Lahko za naše bralce nekoliko bolj opišete prednosti uporabe omenjenega produkta?

Želimo spremeniti način, kako znamke, podjetja … komunicirajo s svojimi strankami.

Največ truda vlagamo v funkcionalnosti, ki uporabniku pomagajo pri pripravi vsebine. Za dani (re)tweet tako uporabniku ponudimo predpripravljeno vsebino na podlagi analize linka v tweet-u. Uporabnik tako lahko le izbere tweet, brez pisanja. Enako uporabniku pripravimo mention (twitter ime) za avtorja. Besedilo pa seveda lahko tudi spremenimo, prilagodimo. Glede na naš ciljani trg, trenutno algoritme prilagajamo angleškem jeziku. Kasneje bomo dodali še orodja za nadaljnjo raziskavo tematike in drugih prispevkov na tem področju ali avtorja samega.

Zavedamo se, da je na Twitterju pomembna tudi prisotnost skozi cel dan, cel teden, zato uporabniku pripravljamo razpored tweetov, ki mu pri tem pomaga. Tweet-e je mogoče posredovati tudi takoj ali ob točno določenem terminu.

RTweazy omogoča tudi delo timom, ki se ukvarjajo s prisotnostjo na Twitterju, bodisi za lastne potrebe, bodisi za naročnika. V timu, kot ponudniki vsebine, lahko sodelujejo tudi posamezniki, ki nimajo lastnega Twitter profila.

Aplikacija v celotni funkcionalnosti deluje tudi na iPad-u v Safariju ali Chrome-u, raziskujemo pa že primeren UX za iOS in Android mobilni aplikaciji.

Primerljiva orodja so Hootsuite, Buffer, Tweet deck… Od teh storitev se razlikujemo ravno po tem, da želimo pomagati predvsem pri vsebini.

Slovenski trg je za tehnološka podjetja morda nekoliko majhen. Ali v prihodnosti načrtujete tudi prodor v tujino? Kakšna je vizija vašega podjetja za prihodnost?

Ravno v oktobru se ponovno odpravljamo v ZDA, kjer se bomo posvetili predstavitvi našega produkta, tako potencialnim strankam kot potencialnim investitorjem. Zavedamo se, da moramo svoje znanje prodajati na globalnem trgu, vsak trg pa predstavlja nov izziv. Za nekaj časa se bomo posvetili predvsem twitter-ašem v ZDA.

Želimo predvsem reševati probleme, tehnologiji smo posvetili že dovolj časa. Čas je, da jo uporabimo, da spremenimo področje prepoznave vsebine, priprave besedil, odločanja… Smo v obdobju, ko nam tehnologija bolj pomaga, kot pa nas ovira. Saj vemo, da so app-i vedno pametnejši in lažji za uporabo, ta trend bomo nadaljevali tudi sami.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

In še za konec – imate kakšen nasvet za naše bralce, ki še niso zbrali dovolj poguma, da bi se tudi sami podali v podjetništvo?

Dejstvo je, da niso vsi za podjetništvo, saj se ta način življenja močno razlikuje od “običajne” službe. Podjetništvo je potrebno spodbujati in mu dajati pozitivni pridih. Predvsem pa je pomembno poskusiti, ostalo so sanje…

Več informacij o podjetju najdete na spletni strani: Arboobra

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje