MP intervju: Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Tocnoto.si je spletni portal z novicami iz sveta zabave. Ključ do njihovega uspeha je inovativnost - ta je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Prednost majhne ekipe je hitra odzivnost, kar pa je pri tej panogi še kako pomembno.
MP intervju: Urša Saviozzi - Tocnoto.si

Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Mladi se na svoji poslovni poti srečujejo z vsemi možnimi preprekami. Ekipi spletnega portala TOčnoTO www.tocnoto.si je uspelo z obilo ljubezni do dela in optimizma. Kako težko se je uveljaviti na prezasičenem trgu in ustvariti svoj brand nam je zaupala odgovorna urednica in lastnica portala, Urša Saviozzi.

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

TOčnoTO se uvršča med internetne portale z vsebino tabloidnega značaja in zajema aktualne novice iz sveta slavnih, znanih, vplivnih in bogatih na pozitiven način. Dnevno objavimo preko 30 svežih novic, ki posredno vplivajo na navade obiskovalcev portala in iz naših vsebin črpajo ideje za modo, ličenje, destinacije za počitnice idr. Osebni stik s slovensko estrado in z ljudmi iz šovbiznisa predstavlja dodatno vrednost portalu.

Kako si prišla do ideje?

Do ideje sem prišla pred leti več ali manj spontano. Res je, da sem bila s študijem na Fakulteti za družbene vede – smer novinarstvo – pri koncu in sem honorarno sodelovala pri ustvarjanju oddaje E+ na komercialni televiziji, kjer sem ugotovila, da je družabna kronika področje, ki ga želim pokrivati v svoji karieri. V prostem času pa sem že tako ali tako rada prebirala ta žanr.

Spletna stran tocnoto.si
Starost 27 let
Dejavnost Obratovanje spletnih strani
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1 redni in 9 honorarnih

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

V prvi vrsti sem mnenja, da se ljudje lotimo nekega projekta, ker vanj verjamemo, ker si želimo uspeti. Sama sem z rezultati zaenkrat presrečna, saj se zavedam, kako daleč sem že prišla. Motivacija pa vseeno ostaja neznansko velika, saj mi število obiskovalcev, ki jih je iz meseca v mesec več, da vedeti, da dobro delamo. Za njih se trudim(o) in ni lepšega občutka, kot videti zadovoljne ljudi, dobiti pozitivne odzive, obenem pa početi to, kar si si že dlje časa želel.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Do zdaj sem sebi in mnogim nejevernim tomažem dokazala, da se z ogromno energije, želje in ljubezni do dela daleč pride. Največja ovira na naši poti do sedaj je bila neprepoznavnost in občasno neznanje – nekaterih stvari sem se v okviru svoje firme pač lotevala prvič. Na lastni koži sem občutila, kako neresno te jemljejo nekateri oglaševalci, ki zate še niso slišali in se obnašajo, kot da dvomijo v tvoj uspeh. Najbolj me je zmotilo, da ti kljub merljivim statistikam (po merjenju obiskanosti MOSS smo na 44. mestu) in uspešnosti kampanije niso pripravljeni dati priložnosti. Tako da lahko rečem, da se na področju trženja še danes občasno soočamo z največjimi problemi.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Posebnih podjetniških znanj ob samem začetku nisem imela, saj sem po poklicu novinarka. Vedno pa sem se lahko zanesla na nasvete svojih domačih in na izkušnje, ki jih imajo z drugim družinskim podjetjem. Ob tej priložnosti bi se jim rada tudi iz srca zahvalila za vso pomoč in vzpodbudo ter so ves čas verjeli vame.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Da odprem svoj lastni portal z lahkotnimi novičkami je bila povsem spontana odločitev, do katere sva prišli skupaj z mami ob srkanju kave na domačem dvorišču. Šlo je za neke vrste hobi, ki je zelo hitro prerastel začetne okvirje. Povsem nepričakovano in brez večjega oglaševanja je na mesec naš portal obiskalo 30.000 ljudi in takrat sva se odločili, da zadevo vendarle jemljemo resneje. Potem je sledil poslovni načrt in analiza trga, ki je takrat pokazala, da smo edini tovrstni portal v Sloveniji.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha je biti dober in drugačen. Inovativnost je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Ker smo relativno mala ekipa, se stvari hitro dogovorimo in se začnejo hitro odvijati, odzivnost in aktualnost pa sta pri poslu, kot je naš, še kako pomembna.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Za ostale ne vem, predvidevam pa, da nekje okoli 20 odstotkov.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo bi že v startu naredila poslovni načrt in si pridobila nekatera osnovna znanja s področja marketinga.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Postali bi radi baza dobrih domačih in tujih tračev. Vzpostavili smo že podportal za najstnike www.tocnoto.si/teens, mogoče se v prihodnosti lotimo še kakšnega. Obenem pa bi radi portal razširili tudi na tuje trge.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj dobro načrtujejo poslovni model iz vseh vidikov – organizacijskega, vsebinskega in finančnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, povečati število obiskovalcev na zavidljivih 100.000 na mesec, izpeljati medijsko odmeven dogodek Pink carpet, sicer pa vzpostaviti še kakšen poslovno zanimiv portal in razširiti svojo dejavnost v tujino.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Iskreno povedano, zelo zelo težko. Kot sem že omenila, veliko ljudi in podjetij mladega in neuveljavljenega podjetnika ne jemlje resno in jim ne ponudi priložnosti, kaj šele sprejme za partnerja pri projektih. Lep primer so nam konkurenčni mediji, ki po obiskanosti že zaostajajo za nami, a imajo zaradi dobro uveljavljenega imena (npr. Cosmopolitan) bistveno boljše izhodišče.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje