MP intervju: Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Tocnoto.si je spletni portal z novicami iz sveta zabave. Ključ do njihovega uspeha je inovativnost - ta je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Prednost majhne ekipe je hitra odzivnost, kar pa je pri tej panogi še kako pomembno.
MP intervju: Urša Saviozzi - Tocnoto.si

Urša Saviozzi – Tocnoto.si

Mladi se na svoji poslovni poti srečujejo z vsemi možnimi preprekami. Ekipi spletnega portala TOčnoTO www.tocnoto.si je uspelo z obilo ljubezni do dela in optimizma. Kako težko se je uveljaviti na prezasičenem trgu in ustvariti svoj brand nam je zaupala odgovorna urednica in lastnica portala, Urša Saviozzi.

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

TOčnoTO se uvršča med internetne portale z vsebino tabloidnega značaja in zajema aktualne novice iz sveta slavnih, znanih, vplivnih in bogatih na pozitiven način. Dnevno objavimo preko 30 svežih novic, ki posredno vplivajo na navade obiskovalcev portala in iz naših vsebin črpajo ideje za modo, ličenje, destinacije za počitnice idr. Osebni stik s slovensko estrado in z ljudmi iz šovbiznisa predstavlja dodatno vrednost portalu.

Kako si prišla do ideje?

Do ideje sem prišla pred leti več ali manj spontano. Res je, da sem bila s študijem na Fakulteti za družbene vede – smer novinarstvo – pri koncu in sem honorarno sodelovala pri ustvarjanju oddaje E+ na komercialni televiziji, kjer sem ugotovila, da je družabna kronika področje, ki ga želim pokrivati v svoji karieri. V prostem času pa sem že tako ali tako rada prebirala ta žanr.

Spletna stran tocnoto.si
Starost 27 let
Dejavnost Obratovanje spletnih strani
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1 redni in 9 honorarnih

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

V prvi vrsti sem mnenja, da se ljudje lotimo nekega projekta, ker vanj verjamemo, ker si želimo uspeti. Sama sem z rezultati zaenkrat presrečna, saj se zavedam, kako daleč sem že prišla. Motivacija pa vseeno ostaja neznansko velika, saj mi število obiskovalcev, ki jih je iz meseca v mesec več, da vedeti, da dobro delamo. Za njih se trudim(o) in ni lepšega občutka, kot videti zadovoljne ljudi, dobiti pozitivne odzive, obenem pa početi to, kar si si že dlje časa želel.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Do zdaj sem sebi in mnogim nejevernim tomažem dokazala, da se z ogromno energije, želje in ljubezni do dela daleč pride. Največja ovira na naši poti do sedaj je bila neprepoznavnost in občasno neznanje – nekaterih stvari sem se v okviru svoje firme pač lotevala prvič. Na lastni koži sem občutila, kako neresno te jemljejo nekateri oglaševalci, ki zate še niso slišali in se obnašajo, kot da dvomijo v tvoj uspeh. Najbolj me je zmotilo, da ti kljub merljivim statistikam (po merjenju obiskanosti MOSS smo na 44. mestu) in uspešnosti kampanije niso pripravljeni dati priložnosti. Tako da lahko rečem, da se na področju trženja še danes občasno soočamo z največjimi problemi.

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Posebnih podjetniških znanj ob samem začetku nisem imela, saj sem po poklicu novinarka. Vedno pa sem se lahko zanesla na nasvete svojih domačih in na izkušnje, ki jih imajo z drugim družinskim podjetjem. Ob tej priložnosti bi se jim rada tudi iz srca zahvalila za vso pomoč in vzpodbudo ter so ves čas verjeli vame.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Da odprem svoj lastni portal z lahkotnimi novičkami je bila povsem spontana odločitev, do katere sva prišli skupaj z mami ob srkanju kave na domačem dvorišču. Šlo je za neke vrste hobi, ki je zelo hitro prerastel začetne okvirje. Povsem nepričakovano in brez večjega oglaševanja je na mesec naš portal obiskalo 30.000 ljudi in takrat sva se odločili, da zadevo vendarle jemljemo resneje. Potem je sledil poslovni načrt in analiza trga, ki je takrat pokazala, da smo edini tovrstni portal v Sloveniji.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Ključ do uspeha je biti dober in drugačen. Inovativnost je nagrajena tako s strani obiskovalcev kot oglaševalcev. Ker smo relativno mala ekipa, se stvari hitro dogovorimo in se začnejo hitro odvijati, odzivnost in aktualnost pa sta pri poslu, kot je naš, še kako pomembna.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Za ostale ne vem, predvidevam pa, da nekje okoli 20 odstotkov.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo bi že v startu naredila poslovni načrt in si pridobila nekatera osnovna znanja s področja marketinga.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Postali bi radi baza dobrih domačih in tujih tračev. Vzpostavili smo že podportal za najstnike www.tocnoto.si/teens, mogoče se v prihodnosti lotimo še kakšnega. Obenem pa bi radi portal razširili tudi na tuje trge.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Naj dobro načrtujejo poslovni model iz vseh vidikov – organizacijskega, vsebinskega in finančnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Enoletni, povečati število obiskovalcev na zavidljivih 100.000 na mesec, izpeljati medijsko odmeven dogodek Pink carpet, sicer pa vzpostaviti še kakšen poslovno zanimiv portal in razširiti svojo dejavnost v tujino.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Iskreno povedano, zelo zelo težko. Kot sem že omenila, veliko ljudi in podjetij mladega in neuveljavljenega podjetnika ne jemlje resno in jim ne ponudi priložnosti, kaj šele sprejme za partnerja pri projektih. Lep primer so nam konkurenčni mediji, ki po obiskanosti že zaostajajo za nami, a imajo zaradi dobro uveljavljenega imena (npr. Cosmopolitan) bistveno boljše izhodišče.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje