MARKETINŠKA KONFERENCA

Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Za vsako podjetje ali s.p. je zelo pomembno, da si čimbolj znižuje davčno osnovo. V članku si lahko preberete, kaj je pomembno, da lahko vaše podjetje uveljavlja telefonske pogovore kot strošek ter kaj potrebujete za sklenitev naročniškega razmerja.
Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek? (Vir slike: picjumbo)

Najprej poglejmo, kaj je potrebno, da lahko naročnino za mobilne pogovore uveljavljate kot strošek. Poglejmo si računovodsko mnenje Mihe Riharja iz podjetja Moji Računi, ki je član MP računovodstva:

“V skladu z ZDPO-2 so davčno priznani odhodki tisti odhodki, ki so potrebni za pridobitev prihodkov. Odhodki, ki niso neposreden pogoj za opravljanje dejavnosti, niso posledica opravljanja dejavnosti, imajo značaj privatnosti in niso skladni z običajno poslovno prakso, niso davčno priznani. Med davčno nepriznane odhodke torej sodijo tudi stroški, ki se nanašajo na privatno življenje. V skladu s tem zasebni pogovori opravljeni z službenim mobilnim telefonom niso davčno priznan odhodek.”

Pri večini operaterjev so za podjetja na voljo posebni paketi. To konkretno pomeni, da paketa za študente ali ostalih paketov za fizične osebe ne morete uveljavljati kot strošek podjetja. Pomembno je vedeti tudi to, da mora biti naročnina sklenjena na vaše podjetje, takšni paketi pa so ponavadi tudi nekoliko dražji. Pomembno je tudi to, da lahko v primeru, da ste DDV zavezanec, DDV od plačila storitev dobite povrnjen.

V kolikor želite kot pravna oseba ali samostojni podjetnik skleniti naročniško razmerje pri mobilnem operaterju, potrebujete več kot samo osebni dokument. Pri naših mobilnih operaterjih smo preverili, kateri so dokumenti, ki jih potrebujete za sklenitev poslovnega paketa.

Kaj potrebujem za sklenitev poslovnega paketa?

Naročniško razmerje lahko sklenete na vseh Si.mobilovih prodajnih mestih in pri Si.mobilovih svetovalcih za poslovne uporabnike. Pravne osebe za sklenitev naročniškega razmerja potrebujejo naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja oz. pooblaščenca podjetja,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • izpis iz sodnega registra ali izpis iz AJPES,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

V primeru, da podpisnik razmerij ni naveden v sodnem registru kot pooblaščena oseba oziroma zakoniti zastopnik družbe, mora ob sklenitvi razmerja predložiti ustrezen dokument, iz katerega je razvidno, da je pooblaščena oseba za sklepanje naročniških razmerij (to je karton deponiranih podpisov, notarsko overjeno pooblastilo zastopnika podpisniku za sklepanje razmerja in pooblastilo s podpisom pooblaščene osebe iz sodnega registra ter z žigom podjetja).
Samostojni podjetnik potrebuje naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov oziroma drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list; dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

Tušmobil

Pravne osebe

Naročniško razmerje pri Tušmobilu lahko sklene vsako likvidno podjetje ali organizacija vpisana v Poslovni register Slovenije (PRS) s sedežem v RS.

Dokumenti, ki jih pravne osebe potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz sodnega registra ali drugega uradnega registra iz katerega je razviden uradni naziv, naslov in matična številka podjetja,
  • davčna številka,
  • osebni dokument (OI ali PL) sklenitelja naročniškega razmerja,
  • ime pooblaščene osebe, zakonitega zastopnika, ter žig v kolikor z njim poslujete,
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (le za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od dveh dni.

V primeru, ko gre za tuje podjetje, se od potrebnih dokumentov namesto zadnje alineje zahteva potrdilo o odprtem nerezidenčnem računu v RS in položenem depozitu.

Podjetje zoper katerega je uveden stečajni, likvidacijski ali postopek prisilne poravnave, ne more skleniti naročniškega razmerja.
Samostojni podjetniki

Naročniško razmerje lahko sklene vsak likviden samostojni podjetnik vpisan v Poslovni register Slovenije.

Dokumenti, ki jih samostojni podjetniki potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz Poslovnega registra Slovenije (PRS) ali Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES).
  • davčna številka,
  • žig podjetja (v kolikor z njim posluje),
  • številka transakcijskega (poslovnega) računa,
  • osebni dokument,
  • v kolikor sklenitelj ni nosilec s. p. pa še vsebinsko ustrezno notarsko overjeno pooblastilo ali na upravni enoti overjeno pooblastilo za sklepanje pogodbenih razmerij ter osebni dokument sklenitelja naročniških razmerij oz. ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik

Mobitel

Za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja pri Mobitelu potrebujete kot podjetnik naslednje dokumente.

Pravne osebe, za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja,
  • žig podjetja, če poslujete z žigom,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • pooblastilo uradnega zastopnika (če sklenitelj ni uradni zastopnik),
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (samo za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od treh mesecev.

Samostojni podjetniki za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja na vpogled,
  • žig, če z njim poslujete,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • če sklenitelj ni nosilec s. p., potrebuje še vaše notarsko ali na upravni enoti overjeno pooblastilo in svoj osebni dokument oziroma ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik.

Kako izbrati najustreznejšega operaterja?

Konkurenca na trgu mobilne telefonije se je v zadnjih letih precej zaostrila. To pomeni, da je najem telekomunikacijskih storitev za uporabnika cenejši kot pred leti, hkrati pa so na voljo boljši ter cenejši aparati in napredne storitve.

Pri izbiri mobilnega operaterja za vaše podjetje preverite predvsem naslednje:

  • Koliko to moje podjetje stane?
  • Kakšni paketi storitev so na voljo – so primerni za moje potrebe?
  • So morda v pogodbi kakšni skriti stroški (najugodnejši operater morda ne ponuja storitve, ki je pri drugih všteta v paketu)?
  • Kakšne mobilne aparate ponuja ponudnik telekomunikacijske opreme?
  • Kakšna je podpora uporabnikom v primeru težav?
  • Kakšne ugodnosti so na voljo za sklenitev naročnine z več uporabniki?
  • Katere dodatne storitve ponuja operater?

Preberite tudi članek: Odlog plačila davka za podjetnike.

Preden se odločite za mobilnega operaterja vam torej priporočamo, da na spletu prebrskate ponudbo. Svetujemo vam tudi, da preverite morebitno akcijsko ponudbo katerega izmed operaterjev. Z namenom, da bi vas pridobili kot dolgoročne partnerje, vam lahko ponujajo določene ugodnosti v obliki brezplačnih pogovorov ali aparatov. Tudi na ta način lahko kar nekaj prihranite. Preverite tudi, če lahko od operaterja pridobite tudi druge storitve. Prednost je pregleden skupni račun za več storitev na enem mestu ter dodatni popusti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, do celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih tednih ter dnevih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje