Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Za vsako podjetje ali s.p. je zelo pomembno, da si čimbolj znižuje davčno osnovo. V članku si lahko preberete, kaj je pomembno, da lahko vaše podjetje uveljavlja telefonske pogovore kot strošek ter kaj potrebujete za sklenitev naročniškega razmerja.
Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek? (Vir slike: picjumbo)

Najprej poglejmo, kaj je potrebno, da lahko naročnino za mobilne pogovore uveljavljate kot strošek. Poglejmo si računovodsko mnenje Mihe Riharja iz podjetja Moji Računi, ki je član MP računovodstva:

“V skladu z ZDPO-2 so davčno priznani odhodki tisti odhodki, ki so potrebni za pridobitev prihodkov. Odhodki, ki niso neposreden pogoj za opravljanje dejavnosti, niso posledica opravljanja dejavnosti, imajo značaj privatnosti in niso skladni z običajno poslovno prakso, niso davčno priznani. Med davčno nepriznane odhodke torej sodijo tudi stroški, ki se nanašajo na privatno življenje. V skladu s tem zasebni pogovori opravljeni z službenim mobilnim telefonom niso davčno priznan odhodek.”

Pri večini operaterjev so za podjetja na voljo posebni paketi. To konkretno pomeni, da paketa za študente ali ostalih paketov za fizične osebe ne morete uveljavljati kot strošek podjetja. Pomembno je vedeti tudi to, da mora biti naročnina sklenjena na vaše podjetje, takšni paketi pa so ponavadi tudi nekoliko dražji. Pomembno je tudi to, da lahko v primeru, da ste DDV zavezanec, DDV od plačila storitev dobite povrnjen.

V kolikor želite kot pravna oseba ali samostojni podjetnik skleniti naročniško razmerje pri mobilnem operaterju, potrebujete več kot samo osebni dokument. Pri naših mobilnih operaterjih smo preverili, kateri so dokumenti, ki jih potrebujete za sklenitev poslovnega paketa.

Kaj potrebujem za sklenitev poslovnega paketa?

Naročniško razmerje lahko sklenete na vseh Si.mobilovih prodajnih mestih in pri Si.mobilovih svetovalcih za poslovne uporabnike. Pravne osebe za sklenitev naročniškega razmerja potrebujejo naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja oz. pooblaščenca podjetja,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • izpis iz sodnega registra ali izpis iz AJPES,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

V primeru, da podpisnik razmerij ni naveden v sodnem registru kot pooblaščena oseba oziroma zakoniti zastopnik družbe, mora ob sklenitvi razmerja predložiti ustrezen dokument, iz katerega je razvidno, da je pooblaščena oseba za sklepanje naročniških razmerij (to je karton deponiranih podpisov, notarsko overjeno pooblastilo zastopnika podpisniku za sklepanje razmerja in pooblastilo s podpisom pooblaščene osebe iz sodnega registra ter z žigom podjetja).
Samostojni podjetnik potrebuje naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov oziroma drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list; dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

Tušmobil

Pravne osebe

Naročniško razmerje pri Tušmobilu lahko sklene vsako likvidno podjetje ali organizacija vpisana v Poslovni register Slovenije (PRS) s sedežem v RS.

Dokumenti, ki jih pravne osebe potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz sodnega registra ali drugega uradnega registra iz katerega je razviden uradni naziv, naslov in matična številka podjetja,
  • davčna številka,
  • osebni dokument (OI ali PL) sklenitelja naročniškega razmerja,
  • ime pooblaščene osebe, zakonitega zastopnika, ter žig v kolikor z njim poslujete,
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (le za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od dveh dni.

V primeru, ko gre za tuje podjetje, se od potrebnih dokumentov namesto zadnje alineje zahteva potrdilo o odprtem nerezidenčnem računu v RS in položenem depozitu.

Podjetje zoper katerega je uveden stečajni, likvidacijski ali postopek prisilne poravnave, ne more skleniti naročniškega razmerja.
Samostojni podjetniki

Naročniško razmerje lahko sklene vsak likviden samostojni podjetnik vpisan v Poslovni register Slovenije.

Dokumenti, ki jih samostojni podjetniki potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz Poslovnega registra Slovenije (PRS) ali Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES).
  • davčna številka,
  • žig podjetja (v kolikor z njim posluje),
  • številka transakcijskega (poslovnega) računa,
  • osebni dokument,
  • v kolikor sklenitelj ni nosilec s. p. pa še vsebinsko ustrezno notarsko overjeno pooblastilo ali na upravni enoti overjeno pooblastilo za sklepanje pogodbenih razmerij ter osebni dokument sklenitelja naročniških razmerij oz. ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik

Mobitel

Za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja pri Mobitelu potrebujete kot podjetnik naslednje dokumente.

Pravne osebe, za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja,
  • žig podjetja, če poslujete z žigom,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • pooblastilo uradnega zastopnika (če sklenitelj ni uradni zastopnik),
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (samo za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od treh mesecev.

Samostojni podjetniki za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja na vpogled,
  • žig, če z njim poslujete,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • če sklenitelj ni nosilec s. p., potrebuje še vaše notarsko ali na upravni enoti overjeno pooblastilo in svoj osebni dokument oziroma ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik.

Kako izbrati najustreznejšega operaterja?

Konkurenca na trgu mobilne telefonije se je v zadnjih letih precej zaostrila. To pomeni, da je najem telekomunikacijskih storitev za uporabnika cenejši kot pred leti, hkrati pa so na voljo boljši ter cenejši aparati in napredne storitve.

Pri izbiri mobilnega operaterja za vaše podjetje preverite predvsem naslednje:

  • Koliko to moje podjetje stane?
  • Kakšni paketi storitev so na voljo – so primerni za moje potrebe?
  • So morda v pogodbi kakšni skriti stroški (najugodnejši operater morda ne ponuja storitve, ki je pri drugih všteta v paketu)?
  • Kakšne mobilne aparate ponuja ponudnik telekomunikacijske opreme?
  • Kakšna je podpora uporabnikom v primeru težav?
  • Kakšne ugodnosti so na voljo za sklenitev naročnine z več uporabniki?
  • Katere dodatne storitve ponuja operater?

Preberite tudi članek: Odlog plačila davka za podjetnike.

Preden se odločite za mobilnega operaterja vam torej priporočamo, da na spletu prebrskate ponudbo. Svetujemo vam tudi, da preverite morebitno akcijsko ponudbo katerega izmed operaterjev. Z namenom, da bi vas pridobili kot dolgoročne partnerje, vam lahko ponujajo določene ugodnosti v obliki brezplačnih pogovorov ali aparatov. Tudi na ta način lahko kar nekaj prihranite. Preverite tudi, če lahko od operaterja pridobite tudi druge storitve. Prednost je pregleden skupni račun za več storitev na enem mestu ter dodatni popusti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kako pripraviti dobro prezentacijo?

Kako pripraviti dobro prezentacijo?

Če nameravate nastopati pred javnostjo, da bi predstavili določeno tematiko, se morate pred tem dobro pripraviti, če želite, da boste želeno sporočilo predali kar najbolj učinkovito. Podajamo vam nekaj napotkov, kako oblikovati prezentacijo, ki bo zanimiva za poslušalce. Preberite več >>

9 največjih izzivov, s katerimi se spopadajo (mladi) podjetniki

9 največjih izzivov, s katerimi se spopadajo (mladi) podjetniki

Če ste se odločili za podjetniško pot, so izzivi nekaj, kar sodi zraven. Nanje morate biti pripravljeni, poleg tega pa morate vedeti tudi to, kako se jih boste lotili. Predstavljamo vam seznam 9 izzivov, s katerim se več ali manj spopadajo vsi podjetniki, in napotke, kako jih premagati. Preberite več >>

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Pri samem postopku ustanovitve podjetja se bodoči podjetniki med drugim soočijo tudi z vprašanji o poslovnih prostorih, kapitalskih naložbah, povezanih osebah ipd. Odgovore na ta in še nekatera druga vprašanja je treba imeti že pri samem postopku ustanovitve s.p. ali druge oblike gospodarske družbe, ko se prvič oddaja davčne podatke. Preberite več >>

Zakaj podjetniki izbirajo stoječe mize?

Zakaj podjetniki izbirajo stoječe mize?

O stoječih mizah ste verjetno že slišali. Mize, ki jih mnogi hvalijo, zlasti podjetniki, ki v sedečem položaju preživijo večino dneva, so v zadnjih letih postale hit. Pa ne le zaradi »oblike«, temveč tudi zaradi prednosti, ki jih ponujajo. Preberite več >>

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Ljudje trdo delo velikokrat enačijo s produktivnostjo, toda več ur, preživetih na delovnem mestu, še ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov. Treba je delati pametneje, pa tudi pogumneje: šele tedaj se pokažejo resnično dobri rezultati. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Oznake: , ,